![]() |
![]() |
#23 link |
Senior Member
|
Gelukkig enkele vrienden waarvan de vader ook bierliefhebber is. Meerdere malen de laatste twee West Vleteren uitgedronken, de mensen moeten gevloekt hebben
![]() Voor de rest nog veel zalige biertjes te ontdekken in ons Belgenland. Laat maar horen! La Chouffe is samen met Witkap de top voor mij! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 link | ||
King of the jungle
|
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 link |
faster than some bacteria
|
Chimay, Brigand en Kasteelbier staan hier regelmatig in de drankfrigo.
Zelf ben ik niet zo voor zwaar bier, het gevoel op mijn maag vind ik niet zo prettig. Plus dat een gewone pint nog altijd goed doet wat het moet doen, mij dronken krijgen. Maar als het een café is waar een pint meer dan €1,50 kost ga ik redelijk rap een blonde leffe bestellen.. We hebben trouwens exclusieve Duvels waarvan er maar 6000 gemaakt zijn, met bijbehorend glas. De print is ontworpen door Quinze en Milan, en mijn pa werkt daarvoor.
![]() |
![]() |
#28 link | |||
Il duce
|
Quote:
@IceScream: Je hebt gelijk, en stiekem koester ik nog altijd wrok omdat Axel in de tijd er vanonder is kunnen komen met 2 bakken Jupiler in plaats van een bak West-Vleteren 12. Gelukkig dat wrok koesteren op zich nog een toffe bezigheid is. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 link | ||
SR is de max
|
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 link |
Senior Member
|
Tripel Karmeliet, met hoofd en schouders boven de rest. Daarbovenop nog eens een pracht van een glas, een genot om uit te drinken.
![]() Daarnaast natuurlijk ook zot van Duvel en blonde Leffe. Als ik eens zin heb in iets anders, dan maar een Barbar, Bornem Tripel, Keizer Karel of een Gouden Carolus Classic of Triple (de Ambrio is niet te zuipen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 link | |
You ain't seen me, aight!
|
In deze volgorde:
![]() Gewoon geniaal bier. Vlaams Bruin, niet zwaar van smaak, in de categorie van liefmans Oud Bruin, maar wel alcoholpercentage van 8%. Ongeveer zoals duvel dus. Ideaal trouwens om mee te koken ook (voor stoofpotten en dergelijke). Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 link |
Senior Member
|
Een lekkere Karmeliet gaat er hier toch ook met smaak af en toe is in.
Nog lekker; Gordon Finest Gold |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 link | |
☆☆☆
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 link | |
Senior Member
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 link |
Clementine!
|
Westmalle Tripel, Blauwe Chimay, Duvel en Leffe 9° bij de zwaardere bieren. Juiste volgorde zou ik eens moeten testen.
Augustijn en Kerelsbier ligt hier tussenin en vind ik ook de moeite. ![]() Carlsberg/Tuborg, Stella en Jupiler als gewoon bier en in die volgorde aub.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|