![]() |
![]() |
#1 link |
she/her
|
PS5 Disc Edition (gekocht bij bol.com)
Yo de mannen,
Mocht iemand interesse hebben, ik doe de mijne weg. Speel enkel op mijn Xbox Series X dus die staat hier maar te staan momenteel. Verzenden of iets dergelijks doe ik liever niet. Staat ook op andere fora. Gekocht bij bol.com, originele doos enzu er allemaal bij. Astro's Playroom uitgespeeld, Immortals Fenyx Rising half, en voor de rest niet aan geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 link |
Senior Member
|
Efkes 'reserveren'? Maat zoekt er nog ene voor zijn zoon.
Prijs?
![]() |
![]() |
#4 link |
Senior Member
|
Never mind, zie dat ze al aan het opbieden zijn op beyondgaming.
![]() |
![]() |
#5 link |
she/her
|
Hier?
Dat ben ik niet, ik ben gewoon LessThanJake ![]() Prijs had ik niks in gedachten per se, maar winst maken ben ik alleszins niet op uit. Zie dat de nieuwprijs gewoon geboden wordt ook daar, daarmee ben ik al meer dan content ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 link |
Senior Member
|
Ok, brb. Waar af te halen? Maat is nu zijn zoon aan het proberen bereiken (tieners hé, constant op de telefoon maar als je ze moet bereiken...).
edit: bericht terug, gaat nog wachten. zit nu in blok en zou anders teveel afgeleid zijn (keuze van die gast zélf, verstandige jongen). toch bedankt voor de aanbieding.
Last edited by lapino; 06-04-2021 at 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|