![]() |
![]() |
#4581 link |
Supercapitalist
|
Zou niet mogen, is een moederbord dat via de processor 3 NVME's en dan nogeens een via de chipset aankan. En redelijk grote heatsinks erop (die bij moederbord steken)
AMD Ryzen™ 7000 Series Desktop Processors M.2_1 slot (Key M), type 2242/2260/2280 (supports PCIe 5.0 x4 mode) M.2_2 slot (Key M), type 2242/2260/2280 (supports PCIe 5.0 x4 mode) M.2_3 slot (Key M), type 2242/2260/2280/22110 (supports PCIe 5.0 x4 mode)) AMD X670 Chipset M.2_4 slot (Key M), type 2242/2260/2280 (supports PCIe 4.0 x4 mode) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4582 link |
Dark Soul
|
Als je wat zoekt kan je al een 7900 XTX vinden aan 999, lijkt me wel een goede deal dan?
Zou je het verschil in beeldkwaliteit merken tussen DLSS en FSR 2.1? De RTX 4080 heeft wel frame generation, maar dat lijkt mij zever in pakskes, dat geeft mss een vloeiender beeld maar het spel draait in feite niet vlotter.
Desktop: AMD Ryzen 7 5800X3D 32GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4583 link |
De Verschrikkelijke
|
Hoewel een andere gewichtsklasse: dit is een interessante optie. Het betreft dan wel de vorige generatie, in het huidige marktklimaat is dit prijs/kwaliteit best goed in balans. Bovendien betreft het één van de beste/stilste koelers die je kan vinden.
![]() |
#4584 link |
Man of Science
|
'k Heb ondertussen al een paar weken mijn nieuw systeem met een Gigabyte 7900XTX. Zeer tevreden van. In stock configuratie waren de fans wel behoorlijk luid, maar een klein beetje "underclocken" (in quotes, want het is technisch gezien nog steeds een lichte overclock, maar ge kunt wel nog veel meer uit die kaart persen) en ik kon de fan curve tweaken zodat hij nooit boven de 40% gaat.
Veel coil-whine wel tijdens zware benchmarks (vooral in de Superposition benchmark), maar niks bij "normaal" gamen. Cyberpunk met alle toeters en bellen (behalve DLSS obv) aan 3440x1440 draait bijna onhoorbaar. En de Fractal North is sexy. Mijn zus zag hem en wou ook wel iets in die stijl (en stilte) om haar oude Acer craptop te vervangen, en heb haar een Fractal Terra systeem in elkaar gestoken ![]() Toch zot hoeveel kwaliteit en innovatie er is bij de componenten waar er effectief wat competitie is (case, koeling, voeding, en in mindere mate RAM en SSD's) tov de overpriced crap die we van de cartels rond moederborden, CPU's en GPU's moeten slikken. Last edited by Guns; 30-06-2023 at 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4585 link |
Chairman of the bored
|
Als ik nu voorhigh framerate zou willen gaan, zouden jullie dan intel of Amd gaan? Die x3d processors zijn noice en AM5 zal wel voor de komende jaren zijn? Hoe vaak veranderd intel zijn socket?
Eeit: nvmd. Die wattages van intel zijn absurd. Last edited by blumcole; 16-07-2023 at 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4586 link |
Senior Member
|
Mijn huidig toetsenbord (Corsair K90) heeft besloten om het niet meer te zien zitten en vandaag de geest opgegeven. Scroll Lock blijft constant pinken en verder reageert er niets meer.
Nu even een goedkoop toetsenbord in Action gaan halen om te testen, maar dat is een ramp om op te typen. Eens gekeken op Bol, maar die prijzen zijn ook precies enorm gestegen tegenwoordig? Mijn vorig kostte €95 en dat vond ik al redelijk duur. Iemand aanraders voor een nieuw, betaalbaar (max €100) toetsenbord? Vereisten zijn: - voorkeur mechanisch - polssteun - achtergrond verlichting (geen fan van rgb, maar kan er mee leven als het niet anders gaat) - liefst qwerty
PSN + Xbox Live + Nintendo Id: Fallschirm 3DS: 4167-4649-2965 Last edited by Fallschirmjaeger; 24-07-2023 at 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4587 link |
ask me anything
|
mx keys 4 life
geen mechanisch toetsenbord, maar ik bezig dat om te gamen en werkt perfect ('competitively' zelfs) is bovendien minder irritant dan dat getik op mijn corsair-keyboards, holy fuck lol polssteun ook niet nodig omdat het gewoon flat as phuck is beantwoordt dus uw vraag niet echt maar ik zat jaarke geleden in 't dezelfde situatie en ik keer nooit meer weer edit: ook wel omdat ik mac (work) + windows (gamen) gebruik en ik met een keytoggle makkelijk tussen beide kan wisselen (3 profielen) Last edited by Jaak ✅; 24-07-2023 at 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4588 link |
Senior Member
|
Ik veronderstel dat ge dit model bedoelt? Valt dat mee qua batterij/stabiliteit en is dat niet te plat?
https://www.logitech.com/nl-be/produ...20-011589.html Heb nog 30% korting op Logitech, dus prijs komt neer op €90 voor het model met polssteun. Dat is wel verlokkelijk.
![]() |
#4589 link |
bashir_be
|
Verleidelijk of aanlokkelijk, niet de twee door elkaar
![]() OT: Vroeger altijd Logitech keybs gehad, maar de laatste jaren bij Corsair gegaan. K55 RGB PRO XT
![]() |
![]() |
#4590 link |
Senior Member
|
Ook een tevreden gebruiker van een K55 RGB hier.
Niet mechanisch, maar klikt lekker weg, backlight (nog niets anders gebruikt dan wit/blauw), macro's, media controls en redelijk cheap. De mijne 45 EUR betaald vorig jaar.
![]() |
#4591 link |
Senior Member
|
https://www.vandale.nl/gratis-woorde...s/verlokkelijk
![]() Corsair K55 bestelt op Amazon BE, stond daar nu €50 in promotie. De K90 heeft 11 jaar probleemloos gewerkt, terwijl ik daarvoor al een paar Logitech toetsenborden had versleten. Hopelijk gaat deze ook terug een paar jaar mee.
![]() |
#4592 link |
De Verschrikkelijke
|
Godver, met ulle gemelk over toetsenborden. Nu werkt het volumewieltje niet meer op mijn ouwe getrouwe Logitech Media Keyboard 600.
![]() Da's hoogst vervelend, tijd voor iets nieuw. Geen hardcore gamer hier, in de eerste plaats uren Office. Geen speciale wensen, behalve backlight. Gewoon, degelijk allround. De Logitech MX Keys S wordt vaak genoemd, al vind ik dat al relatief prijzig voor een toetsenbord dat gewoon en sober oogt. De Mechanical-variant is mogelijks interessanter? Als alternatief kom ik de Logitech Signature K650 best vaak tegen, maar da's al evengoed €50 en ziet er imo uit als een extreem eenvoudig model.
![]() |
#4593 link |
De Verschrikkelijke
|
Euh, misschien gewoon de K270. €30 en klaar. Zou ik het verschil met een MX Mechanical, behalve ruim €100 duurder, effectief sterk gewaar worden? Ik spendeer dan wel wat uren achter mijn PC, het lijkt me zot veel geld.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|