Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 15-06-2022, 07:41   #3221   link
acku
raising bots

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wannes. View Post
Terugbetaling van mijn laadpaal ellentrik is net opgetrokken naar 0,5€/kwh
Heb er wel achter moeten vragen, want vanzelf ging er niets gebeuren
Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Wat is je bron hiervoor? Ik moet donderdag mijn onkosten indienen.
Quote:
Originally Posted by Wannes. View Post
Geen bron. ik krijg dat automatisch terugbetaald (simkaart in laadpaal die verbruik registreert) en het viel me op dat de terugbetaal-tarieven al 2 jaar hetzelfde zijn.
Dus mailtje gestuurd en ze hebben het aangepast van 0.26€ naar 0.5€
heb deze logica gevolgd... had even gekeken hoe dat in tegeven maar leek me behoorlijk complex te berekenen.Ik dacht als ik 50 vraag en ze geven me dat, dan zal dat wel redelijk zijn of zelfs een onderschatting? Is in elk geval beter dan publieke palen te blijven gebruiken terwijl ik er een heb staan, omdat ik bang ben geld te verliezen door niet-transparante tariefiering
Er stond ergens dat de vraag eerst aan de leasing werd voorgelegd, niet automatisch goedgekeurd
acku is offline   Reply With Quote
Old 15-06-2022, 08:05   #3222   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

publieke palen moet je zelf betalen dan? en dan expensen? Is toch vreemd dat je niet gewoon een tankkaart krijgt

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 15-06-2022, 08:07   #3223   link
acku
raising bots

acku's Avatar

Neenee, ik heb een kaart die quasi overal werkt. Maar het is absurd dat ik hen meer doe betalen via die palen dan mijn eigen paal, gewoon omdat ik hun terugbetaling niet vertrouw
acku is offline   Reply With Quote
Old 15-06-2022, 08:07   #3224   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Dit soort onduidelijkheden zijn de reden waarom ik geen EV heb gekozen. Is bij ons op werk één soep hoe dit allemaal gaat geregeld worden. Zal binnen vijf jaar wel eens zien.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 15-06-2022, 16:22   #3225   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

lol
Old 18-09-2022, 20:18   #3226   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Vraag, de car policy van mijn werkgever stelt dat enkel collega's en gezinsleden met mijn auto mogen rijden. Mijn vriendin is niet inwonend en zit nu door omstandigheden zonder auto. Is dat effectief een probleem met de verzekering mocht zij daar iets met voor hebben, of is dat enkel een inbreuk op de company policy? Het gaat hier over een paar ritten de komende week, zeker niet de bedoeling om daar misbruik van te maken of zo, wil gewoon het risico inschatten tov de praktische troubles deze week.

De polis zelf vind ik niet echt, maar lijkt mij straf dat ze dat kunnen verbieden vanop verzekeringsniveau toch?
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2022, 20:48   #3227   link
Horla
Senior Member

Ik zou het risico niet nemen maar die mening is enkel gebaseerd op dezelfde car policy als die van bij mijn vrouw. Bij haar op het werk hebben ze ooit gezegd dat het potentieel serieuze gevolgen kon hebben.
Horla is online now   Reply With Quote
Old 19-09-2022, 07:51   #3228   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Hoor eens op uw werk zou ik zeggen. Soms is't ok om het te melden en periode en de naam van bestuurder door te geven.
Lacroix is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules