![]() |
![]() |
#3221 link | |||
raising bots
|
Quote:
Quote:
Quote:
Er stond ergens dat de vraag eerst aan de leasing werd voorgelegd, niet automatisch goedgekeurd |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3222 link | |
Greven
|
publieke palen moet je zelf betalen dan? en dan expensen? Is toch vreemd dat je niet gewoon een tankkaart krijgt
![]() |
![]() |
![]() |
#3224 link |
Senior Member
|
Dit soort onduidelijkheden zijn de reden waarom ik geen EV heb gekozen. Is bij ons op werk één soep hoe dit allemaal gaat geregeld worden. Zal binnen vijf jaar wel eens zien.
![]() |
![]() |
#3226 link |
Punk in drublic
|
Vraag, de car policy van mijn werkgever stelt dat enkel collega's en gezinsleden met mijn auto mogen rijden. Mijn vriendin is niet inwonend en zit nu door omstandigheden zonder auto. Is dat effectief een probleem met de verzekering mocht zij daar iets met voor hebben, of is dat enkel een inbreuk op de company policy? Het gaat hier over een paar ritten de komende week, zeker niet de bedoeling om daar misbruik van te maken of zo, wil gewoon het risico inschatten tov de praktische troubles deze week.
De polis zelf vind ik niet echt, maar lijkt mij straf dat ze dat kunnen verbieden vanop verzekeringsniveau toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|