![]() |
![]() |
#1021 link | ||||
awesome
|
needs quotes
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
parkeren lukt dus perfect, maar tis vaak tegen de andere auto ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 link |
Senior Member
|
WTF Tak, 'zo traag mogelijk even raken van achterligger' kan je perfect vermijden met parkeersensoren. En als dat niet kan is de parkeerplaats te klein, en moet je een andere zoeken. Je bezit in geen enkel geval het recht om andermans wagne te beschadigen, want dat doe je, zelfs als je de achterligger maar 'even traag aanraakt'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 link |
Self-proclaimed genious
|
Na een geslaagde testrit is mijn nieuwe company car nu definitief besteld in volgende config:
volvo v40 1.6d - summum uitvoering (oa. leder + xenon/led) - launch pack (park cam, digitaal dashboard, ...) - motion pack (gps / bluetooth) - dynamic pack (verlaagd sportonderstel, getinte ruiten, aanpasbare stuurbekrachtiging) - advanced safety pack (borden-camera, adaptive cruise, blindspot, lane change-spullement, ... kortom nitfy shit) - 17' Freja accessoire velgjes ![]() - panoramisch dak - park assistent (automatisch zijdelings inparkeren + sensors vooraan) - verwarmde voorzetels - afneembaar trekhaakje - wat kleinere prullen (dimbare spiegel met kompas, dubbele laadvloer, brillenhouder) ik kan niet wachten tot begin januari! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 link |
since 09 Feb, 2001
|
Zo'n container aan opties
![]() Knappe wagen trouwens, die V40.
13.5K | ecko mag alles | BG2 zot | p: Blackstone Fortress | r: Hyperion | w: The Bad Batch | hw: Synology DS414 + 4x3TB WD Red - 2016 rMBP 13" - 2019 iMac 21.5" - iPad G4 - iPhone Xr | ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 link |
Senior Member
|
Dat is quasi een full option zeker? Kan mij moeilijk voorstellen dat je daar nog meer kunt opgooien, buiten dan wat sportzetels.
edit> Properen auto wel, met zoveel op is het wel comfortabel om u te verplaatsen ![]()
![]() |
#1029 link | |
ALPPALP
|
Quote:
Ik heb dit trouwens nu opgelost door een parkeerplaats te kopen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 link | |
Self-proclaimed genious
|
Quote:
![]() Anyway heb de v40, s60 en 1 en 3 reeks gereden en v40 stak er voor mij qua totaalpakket (rijden, uitrusting, afwerking,...) een stukje bovenuit. Naar mijn gevoel voelen de andere volvo's (s60, v60, s80 ...) een beetje 'oud' aan eens je in de v40 gezeten hebt, kleine dingen als "GPS aanwijzingen in het dashboard" doen het em gewoon ![]() Last edited by Unzip Attack; 03-09-2012 at 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 link | |
Self-proclaimed genious
|
Quote:
![]() ![]() Les gouts et les couleurs ne se discutent pas ... ik vind em alleszins super, in vergelijking met de S/V60 met de "droopy" eyes, vind ik de v40 zijn smoel meesterlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 link | |
Self-proclaimed genious
|
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1039 link |
ALPPALP
|
![]() Dit vind ik dus knap. Ik hou niet van de achterkant van breaks. Die van BMW1 en A3 vind ik ook minder. Je hebt gelijk dat Volvo moeite heeft gedaan een gedurfder design te ontwikkelen (schril contrast met hun rechthoekige boten van vroeger), maar dan loop je het risico dat het een 'love it or hate it' gevoel veroorzaakt. Ik vind het niet stijlvol genoeg (doet mij meer en meer aan een goedkopere Peugeot denken, beetje een johnnybakske ipv de klassewagen die het toch is) en tegelijk niet sportief genoeg, beetje mosselen noch vis en vooral niet zo tijdloos. Het tijdloze vind ik eerder wel bij Audi, vooral de voorkant dan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1040 link |
Ancien
|
Vervelende bij Volvo is dat ze al redelijk snel vanbinnen trilgeluiden krijgen. Een van de redenen waarom ik niet voor de S60 R design ben gegaan maar voor de A5. En ik vind hun designs niet mis maar net zoals Takeshi zie ik liever de duitse designs. Les gouts et les couleurs ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|