![]() |
![]() |
#26306 link |
bashir_be
|
Zitten ze daar met duiven met 't schijt, of is dat van de renovaties dat zijn hemd vol hangt?
![]()
![]() |
![]() |
#26308 link |
(no homo (homo))
|
ik vind het echt zalig hoe die gene fuck geeft om letterlijk iedereen :') zoals jack zegt, sigaretje? geen probeem. pintje? moet kunne. paar uur per nacht slapen? ez stacks
nu los van te lachen met die mens, de momenten dat em zo zijne spiegel voor de vlaamsche marginaal hield met "gazetten moeten vol" en zijn implicatie dat de mensen die het hardste roepen zelf de grootste marginalen/zatlappen zijn god bless sporza moet meer zo'n figuren uitnodigen die geen fuck geven tgeeft alvast eerlijke interviews |
![]() |
![]() |
![]() |
#26309 link |
white male hetero unicorn
|
Moet oprecht toegeven dat ik em idd sympathieker vond dan verwacht.
Hoeveel van die Vlaamse idealee schoonzoon boerenpummels (think Tom De Sutter ) die er wss wel 200% voor leven geraken helemaal nergens. Meneer toch maar mooi naast Totti en De Rossi gestaan, millions gestackt en wss more pussy geeat dan heel shrimp samen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26316 link | |
Kwek
|
Quote:
Tijdens de zitting werd ook duidelijk dat Mannaert ondertussen op eigen initiatief een alcoholslot liet plaatsen in zijn wagen. Dus meneer neemt gewoon nen anderen auto als hij gaat zuipen. Da's nog keer met voorbedachte rade zat rijden.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|