![]() |
![]() |
#27341 link |
white male hetero unicorn
|
Als
![]() Het seizoen begint in juli he niet in maart of februari. Maar ge hebt wel gelijk dat Hein als geen ander de zwaktes van Club kan uitbuiten. Alleen al daarom ben ik wel benieuwd wat hij als trainer van club zou kunnen. Al vrees ik ervoor de met een kern van 22 toppers werken, en echte vedetten zoals Lang net als bij Genk toch weer te hoog gegrepen zal zijn. Toch liever iemand met wat meer internationale uitstraling of die het huis kent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27344 link |
Kwek
|
Proficiat aan de boeren. Een titel is altijd verdiend.
Bart Verhaeghe wel grootste loser van het jaar. Sorry. Als ge kampioen speelt ipv Union te feliciteren wat neuten over Brighton, zwakjes.
![]() |
#27348 link |
bashir_be
|
FCB - RSCA. Een match met 0 belang. Buiten misschien het ego.
"tE gRoOt VoOr dE pInTjEsLeAgUe" hurrrdurrr fucking derp
![]() |
![]() |
#27351 link | |
bashir_be
|
Quote:
Raar voor een FCB supp om dat te miskennen, wetende dat FCB ook een lange periode met meer downs dan ups gezeten heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#27353 link |
bashir_be
|
Zijt ge daar zeker van?
Want er is nog erger ze https://nl.wikipedia.org/wiki/RSC_Anderlecht#Resultaten
Last edited by sn1p3r; 17-05-2022 at 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27356 link | |
white male hetero unicorn
|
Quote:
maar den tijd met Koster, Dirar, Vadis, de kabouterplop reportage op sportweekend was in retrospect wel echt van t diepste dat we ooit gezeten hebben wat dus relatief, gezien tot de shit waar FC Couckenback, Standard en Genk de laatste jaren al gezeten hebben echt nog wel meevalt als dieptepunt tis ook niet dat we toen echt zwaar wanbeleid hebben gevoerd ofzo als Koentje Daerden, Krmencic en Sowah u grootste waste of money is valt dat ook nog mee tov stancic, sanneh en half oostende + kenny Saief op te kopen moogt in feite allemaal wree content zijn dat er politiek niet vele animo is voor bartje zijn nieuw stadion, of t was hier echt een Ajax/Bayern/Celtic/Olympiakos verhaaltje geworden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27359 link | |
Senior Member
|
Quote:
Ze goochelen daar met omzet en dat zegt niets, gezien het grote verschil in kostenstructuur/schulden tussen RSCA en Club.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 18-05-2022 at 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27360 link |
Senior Member
|
Budget zegt ook heel weinig. Moest dat het enige van tel zijn, dan zou Ajax elk seizoen met 10+ punten voorsprong kampioen worden. Dit seizoen hing het met haken en ogen aan elkaar en mogen ze blij zijn dat ze het uiteindelijk nog gehaald hebben. Als die strafschop in Rotterdam niet gefloten wordt, denk ik niet dat ze het gehaald zouden hebben.
Na verloop van tijd bots je altijd op je grenzen, want de Belgische en Nederlandse competitie zijn nu eenmaal niet interessant genoeg om te komen voetballen, als je aanbiedingen op zak hebt uit Duitsland/Engeland/Spanje en, in mindere mate, Italië.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|