Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 26-08-2023, 10:53   #2141   link
Ryuken
Tiger Riding Samurai

Ryuken's Avatar

Het ziet er wel wat traag uit, zelfs voor low-level play. Misschien puur voor de show op dit moment (letterlijk en figuurlijk dan) om omgevingen en animaties er beter te doen uitkomen. Het is duidelijk 3D maar ik vind dat PoE2 wel op één of andere manier die 2D charme terug oproept. Schone grafische stijl.

Warrior & Huntress GamesCom gameplay, zou leuk zijn moesten ze die Jonathan Rogers in-game ook wat uitleg kunnen laten geven want dit ziet er geweldig ingewikkeld uit (op een goede manier). Guide sites/Youtubers gaan gouden tijden tegemoet maar ik hoop dat ze qua UI genoeg en duidelijke tooltips geven om de "we ontdekken alles zelf wel"-spelers alle middelen te geven dat ze nodig hebben. Kan me niet schelen dat er in-game pakweg een Excel-spreadsheet geopend wordt.

De keuze om meer met verschillende skills te werken is niet meer dan logisch, niemand wil one-skill-one-second-screen-clears, die combo's er op natuurlijke wijze sterker doen uitkomen door de juiste volgorde te kiezen of bepaalde acties te herhalen is heel slim gezien. Benieuwd hoeveel skills ze op die manier gaan kunnen laten evolueren en of die goede design-bedoelingen in de end game overeind gaan blijven.

Ook curieus wanneer de defintieve launch is (na de beta), met zoveel klassen (12) starten wordt geschift.
Ryuken is offline   Reply With Quote
Old 01-09-2023, 11:01   #2142   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
De huidige PoE league is imho waanzinnig goed. Call of the Ancients is echt dikke fun en de rewards zijn goed. Beste league ooit in 10 jaar? Hmmm, misschien, maar ik ben nog steeds fan van Delve league.
Helaas weer niks voor mij. Ik doe dat soort content niet graag. Net als Blight league indertijd. Ik wil geen towerdefence in mijn arpg.
RetroShrimp
Lion is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2023, 12:13   #2143   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

Ik vind het ook wel wijs, paar maps doen om coins te verzamelen en dan een toernooike om tattoos te zetten.

Ik heb al zo'n +1 all intelligence skill gems tattoo, DIK OP

Die guide van grimro is wel handig om sneller door uw toernooien te geraken en gemakkelijker te winnen.
In't begin had ik soms rondes van 10min waar het echt niet vooruit ging, nu gaat het al veel sneller.

Spreadsheet met beste units voor elke rol: https://docs.google.com/spreadsheets...#gid=325154790
[00:37:26] <blumcole> ik ben ooit eens rond 9 wakker geworden in mijne zetel en der lag nen drol in de wc maar geen wc papier

Last edited by onbewust; 04-09-2023 at 12:16.
onbewust is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules