![]() |
![]() |
#8222 link | |
Granpa Shrimp aka Neut
|
Quote:
![]() |
![]() |
![]() |
#8225 link |
huh?
|
![]() Romantische komedie. Nog niet yuk zeggen, deze valt mee. Elk jaar op dezelfde dag (mijn verjaardag tiens) zien we de levens van wat ooit bijna een koppel was en mekaar nooit helemaal kunnen vergeten. Ge weet, in zo'n films hangt het af van de chemistry tussen hoofdacteurs, en begot, die is aanwezig. Hathaway is om van te watertanden. Een aanrader, voor samen met mylady. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8230 link |
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉
|
King Kong (1976)
Moet zowat één van mijn vroegste herinneringen zijn. Ik liep altijd weg toen de aap kwam. Doodsangsten. Vreemd om zoveel herinneringen plotseling terug te krijgen. Ma dus ja. 't is ne vent in een apenkostuum eh. Toch de moeite als ge een jonge Jessica Lange in skimpy outfits wilt zien. Wa een heet wijf. Milde erecties.
![]() |
#8231 link |
Punk in drublic
|
Red State: Nieuwste film van Kevin Smith, een horrorfilm. Ik wou hem heel graag zien, maar het trekt op niet al teveel. Heel vreemde en onlogische beslissingen/gebeurtenissen. Al bij al een schijtfilm, ik hoop dat kevin smith snel terugkeert naar View Askew films.
True Grit: Retegoede film en vooral een gestoord goede acteerprestatie van Hailee Steinfeld. Die chick was 13 jaar wtf. Aanrader voor iedereen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8233 link |
huh?
|
![]() Eén van de vorige films van Winding Refn, van Drive, en met Hardy, die de helft van den tijd in zijne pure staat. Vond het eigenlijk niet zo goed, hoewel metacritic hier niet aan mijn zijde staat. Het kon me niet boeien, of zoals ze in de voetbal zeggen, de mayonaise pakte niet. Wel stijlvol, en soundtrack is ondersteunend (It's a sin-scène!), maar afstandelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8236 link |
raising bots
|
Hasta La Vista.
Een hartverwarmende komedie. Zo erg hartverwarmend raakt eik niet van al die schrijnende miserie. Mogelijk is het gewoon minder leuk als je ook zo iemand hebt gekend, van kop tot teen verlamd. Die irritantste van de drie gaf dat behoorlijk goed weer. Het is frustrerend voor zulke gehandicapten, en dat uit zich in asociaal gedrag. Niet erg komisch tout court. Buien Claude haar verhaal, en het mooi gefilmde slot vergeet ik deze liever erg snel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8239 link |
Senior Member
|
![]() The Innkeepers. Een prachtige update van het klassieke spookverhaal zoals dat in de literatuur werd gebracht. Er is een grote spanningsboog, het bouwt traag op en concentreert zich op de personages, met enkele grappige momenten als gevolg. In vele films breekt dit de sfeer, maar hier voegt het toe aan het gevoel dat de film de kijker probeert gerust te stellen terwijl er elk moment iets staat te gebeuren. Dat maakt de enkele expliciete confrontaties des te krachtiger ( ![]() Het verhaal is (zoals de meeste spookverhalen in de literatuur) niet diepgaand, maar het wordt op enkele punten na erg overtuigend gebracht. Samen met The House of The Devil de meest opmerkelijke moderne horrorfilm van afgelopen jaren. edit: lawl zelfde regisseur blijkbaar.
Slagen: iets bereiken. ==> Voltooid deelwoord: geslaagd Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen Last edited by Drennargh; 22-01-2012 at 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8240 link | |
the king of the divan
|
Jah, eergisteren ook gezien en ik vond dat ook nog een leuke film, dien gast is echt grappig zijn kapsel alleen al. =)
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|