Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Koopjeshoek > Gezocht

Reply

Thread Tools
Old 09-05-2021, 20:53   #1   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

HeroQuest en Warhammer Quest

Ik zoek beide games. Misschien iemand hier die er van af wil
Old 10-05-2021, 17:31   #2   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

gingen ze toch ne remake van maken ?

https://hasbropulse.com/products/heroquest-game-system

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2021, 19:29   #3   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by DarthJabbaBoulet View Post
gingen ze toch een melkoe van maken ?
Ftfy. Gaat duur zijn (als het al in België komt). En ze verkopen het als "new miniatures", maar eigenlijk hebben ze de Games Workshop licentie vervangen door generische mobs

Waarom specifiek HQ?
Ik heb op zolder HQ en SQ nog staan, maar zie ze eerder als instapgame voor de dochters en nostalgie voor mezelve.
Het is ook puur de nostalgie die het op de tweedehands markt zo duur maakt imo, qua spel zijn er al lang veel betere varianten.

Last edited by Turtle; 10-05-2021 at 19:34.
Turtle is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2021, 20:11   #4   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Instapgame voor mijn kinderen, nostalgie. Heb net Starquest op de kop getikt; dat was mijn eerste ervaring. HeroQuest en Warhammer Quest heb ik een aantal jaren geleden verkocht en nu dus enorme spijt gezien ik twee klein mannen heb van de juiste leeftijd...

En ja ze gaan een remake maken / melkkoe maken maar je kon niet intekenen vanuit BE anders had ik dat sowieso gedaan. Of het in de EU verschijnt is nog maar de vraag.
Old 11-05-2021, 08:05   #5   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

ik heb 150€ gespendeerd aan een incomplete HQ set om mijn oude incomplete set compleet te maken. En inderdaad uit pure nostalgie

Ik wil niet eens weten wat een volledige originele set met uitbreidingen in goede staat kost.

Mijn StarQuest heb ik wel verkocht, had ik weinig nostalgie aan. Die vind je aan 50€.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 08:25   #6   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Amai, is dat tegenwoordig zoveel geld waard ja?
Toevallig mijn oude doos Hero Quest in't weekend bij mijn ouders gezien.

Denk dat ik 2 uitbreidingen ("De Magiers van Morcar" en "Terugkeer Van De Heksenmeester") had.. maar geen idee of alles nog compleet is.

Maar voorlopig niet te koop, sorry
Binnenkort eens zien of alles nog compleet is (en in welke staat), en eventueel eens met de zoon spelen.
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 09:19   #7   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by DarthJabbaBoulet View Post
Ik wil niet eens weten wat een volledige originele set met uitbreidingen in goede staat kost.
Dat valt wel mee. Heb die overlaatst zien verkocht worden aan minder dan 150 euro. Ik heb ook al gewone complete HQ's zonder uitbreidingen aan 75 euro zien gaan. Maar zoals in jouw geval gaat het normaal wel aan een hogere prijs. Het hangt er wat van af, het is waard wat de zot er op dat moment voor wilt geven.
Ben er ook al een tijdje naar op zoek, maar ik heb tijd genoeg om te wachten op een écht koopje.

Die rerelease was trouwens enkel voor Amerika. Heb toen gemaild naar Hasbro met de vraag of er ooit een Europese release ging komen, maar op dat moment was daar geen sprake van. Wie weet als deze effectief uit is, dat ze dan de oversteek maken.

Last edited by HeLLBirD; 11-05-2021 at 09:22.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 10:10   #8   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lacroix View Post
Denk dat ik 2 uitbreidingen ("De Magiers van Morcar" en "Terugkeer Van De Heksenmeester") had.. maar geen idee of alles nog compleet is.
ha, hier Kellars Kerker en die opdrachtenontwerpset.
Mijne is imo niet meer compleet en nogal grof beschilderd door mijn 12 jarige zelve. Al zal het nog wel speelbaar zijn.

Last edited by Turtle; 11-05-2021 at 10:22.
Turtle is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 12:42   #9   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

Ge moet hier eens zien wat voor prijzen men vraagt voor Heroquest en Warhammer Quest:
https://www.ebay.co.uk/str/exquisite...at=19534800016
A-star is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 12:48   #10   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Heb er eentje te pakken normaalgezien Maar uitbreidingen zoals die Magiers van Morcar, laat maar komen
Starquest heb ik ook net gekocht voor 80 euro incl verzending.

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Koopjeshoek > Gezocht

Thread Tools

Posting Rules