![]() |
![]() |
#6061 link |
Senior Member
|
Klopt idd. Paar jaar na de uitrol van glasvezel, wordt het kopernetwerk uitgeschakeld. Aangezien Gent centrum een van de eerste was na Anspach in Brussel, zal dit nu aan de beurt zijn.
![]() |
#6062 link | |
Boris
|
Quote:
We hebben de gratis VRTnu (EEN, Ketnet, Canvas,...), VTM go (VTM 1, 2, 3, 4, 5, 6) en de Play (Play 1, 2, 3, 4,...) apps installed staan op de tv en op (android) MIbox bij andere tv (geen smart tv). Welke zenders mist ze exact, en wat zou ze niet meer kunnen (terug) kijken via de gratis eindeloze archieven (ja, zelfs vanaf aflevering #1 van Familie)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6063 link |
Boris
|
Door nakende verhuis waar er reeds tv en internet abo bestaat, en ik van werk verander en geen gsm abo meer krijg, ben ik op zoek naar mobile only abonnement:
![]() Telenet is echt wel triestig; ofwel 20EUR voor 3GB data lol, ofwel 66EUR voor onbeperkt. Mobile Vikings it is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6065 link | |
Boris
|
Quote:
Dus dan liever Mobile Vikings unlimited. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6066 link |
Eigenaar, he/they/cis
|
Mijn vriendin heeft Orange (daar hebben we ook internet) voor haar gsm, maar dat bereik is waar wij wonen werkelijk een drama.
Wat is momenteel zowat het beste om te nemen? En wij zijn te oud en te rijk om ons bezig te houden met tellen van minuten en verbruik etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6067 link | |
Boris
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6068 link | |
Forty-Two
|
Quote:
Heb je enig idee hoeveel je/ze verbruikt? Qua ontvangst hangt het natuurlijk veel af van je locatie, maar Proximus blijft de veiligste keuze imo. Voor €27 heb je unlimited calls, text en 10 GB (wat voor de meeste gebruikers wel meer dan genoeg is denk ik). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6071 link | |
Boris
|
Quote:
Proximus heb ik van werk; kut. Ik zit meer met mijn 2de SIM van Telenet bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6072 link | |
Eigenaar, he/they/cis
|
Quote:
Wat wel belangrijk is : wij zitten vaak in het buitenland (EU weliswaar). Zijn er pakketten waarbij dat incl is? Bij Orange is dat bijvoorbeeld altijd bijbetalen. Bellen naar haar ouders in Holland of van daar naar België wordt altijd apart aangerekend. We spreken over enkele euro per maand, maar toch stoort dat. Niet het bedrag, maar dat dat aangerekend wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6073 link | |
Boris
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6076 link | |
Senior Member
|
Quote:
Belt gij nationaal aan 12 cent/min, dan zult ge bij roaming in de EU ook 12 cent/min betalen. Belt ge ongelimiteerd, is dat ook bij roaming het geval. Internationale gesprekken: = Gesprekken/sms'en van uw land naar een buitenlands nummer. Deze worden steeds gefactureerd volgens uw abonnement/prepaidkaart, ook naar de EU (maximaal 23 cent/min voor particulieren). Zit gij dus op het Orange BE netwerk (ook wanneer ge de grens overgestoken zijt, kan uw gsm soms nog met ern Belgische mast verbonden blijven zolang die verbinding kan maken), dan zullen de gesprekken naar het Nederlands nummer beschouwd worden als een internationale oproep en geen roaming.
![]() |
![]() |
#6077 link | |
Forty-Two
|
Quote:
"Unlimited calls and text: valid within Belgium and within the European Union." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6079 link | |
Forty-Two
|
Quote:
Hun voetnoot is natuurlijk wel correct, maar evenzeer misleidend imo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6080 link | |
Senior Member
|
Quote:
je moet eens zien om een 'clan' te maken , je kan in totaal met 4 zijn en dan heb je 13gb per maand ipv 10 ( 2 mensen die al mv hebben kan je toevoegen voor 2gb en nog 1 iemand nieuw voor nog 1 gb) ik dacht niet aan dat gedoe te beginnen maar na 2 dagen was dat bij mij al rond |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|