Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 27-09-2012, 20:01   #17581   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Quote:
Originally Posted by Trojan View Post
Laat u afzetten door een vriend of vriendin aan het station.
Opnieuw, sneller als ik met de wagen ga, ga jij mij afzetten morgenvroeg zodat ik voor 7 in mechelen ben & komen halen wanneer ik terug ben? wat nog niet is geweten wanneer juist... Zal laat op de avond zijn. Dus mogelijk geen treinen en aansluitingen meer.

Echt, nu probeer ik eens om simpel een trein te nemen, blijkt het (weeral) niet mogelijk.
Teki is offline   Reply With Quote
Old 27-09-2012, 20:01   #17582   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

ik volg de teki logica even niet, van zodra je 5 minuten (naar station) in de auto moet zitten kun je even goed helemaal met de auto gaan dan?
frenzal is online now   Reply With Quote
Old 27-09-2012, 20:08   #17583   link
Trojan
Karl Marx

Trojan's Avatar

Openbaar vervoer is voor als het goedkoop moet zijn, niet als ge gehaast zijt of een strak schema moet aanhouden.
Old 27-09-2012, 20:12   #17584   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Quote:
Originally Posted by frenzal View Post
ik volg de teki logica even niet, van zodra je 5 minuten (naar station) in de auto moet zitten kun je even goed helemaal met de auto gaan dan?
Ahja, vanaf ik in de auto stap ben ik altijd sneller & comfortabeler & goedkoper daar dan via eender welke combinatie. Ook met cheape 2e klasse voorafgeboekte tickets is het dan duurder. Dichtsbijzijnde station met verbinding naar Brussel is blijkbaar Mechelen. Dat is al 20 minuten rijden. Naar Brussel is er 25 Dan kan ik opnieuw beter met de auto gaan naar Brussel he ipv de trein in Mechelen te nemen.

Ik wil eens met het openbaar vervoer proberen. Maar zonder taxi / vrienden lukt het blijkbaar niet? Tot zover mijn idee om met de trein te gaan.
Old 27-09-2012, 20:19   #17585   link
Trojan
Karl Marx

Trojan's Avatar

Als ge mijn auto vol tankt wil ik u wel naar Brussel brengen en ophalen 'savonds.
Old 27-09-2012, 20:24   #17586   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Euh, tis de bedoeling dat het ook wat ecologischer is & dat het tijd zou besparen of dat er iets beter zou zijn.
Old 28-09-2012, 06:32   #17587   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teki View Post
Euh, tis de bedoeling dat het ook wat ecologischer is
Zijt ge ne vuile groene of wat?
Talos is offline   Reply With Quote
Old 28-09-2012, 07:15   #17588   link
Fieldy
Rispel Raspel

Fieldy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Talos View Post
Ik ken iemand die eskrima doet/deed. En daar zit ook vechten met dolken en stokken etc. in. En die mens zegt dat de beste zelfverdediging gewoon gaan lopen is. Een mes bijhebben ofzo keert zich dikwijls tegen u.
Eskrima is cool. Die stokken warenn maar om te oefenen en dienden als vervanging van machetes om de Spaanse kolonisator te misleiden. Ondertussen zijn het feitelijk ook wapens op zich geworden en krijgt ge training in zowel stokken als machetes.

Ook nog proberen te doen omdat cronos dat zogezegd betaalde. Uiteindelijk na 2 lessen gestopt omdat die info op het intranet achterhaald was. Had er geen 300 euro (excl materiaal) voor over.

Last edited by Fieldy; 28-09-2012 at 07:23.
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 28-09-2012, 08:20   #17589   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Dus omdat Niel -> Brussel met de auto moet wordt het automatisch Niel -> Parijs? De eerste optie is nog altijd ecologischer hoor. Of is het alles of niets?
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 28-09-2012, 08:32   #17590   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:

Ik wil eens met het openbaar vervoer proberen. Maar zonder taxi / vrienden lukt het blijkbaar niet? Tot zover mijn idee om met de trein te gaan.
Jouw idee van met de trein reizen was dus dat die dingen desgevraagd voor je deur stoppen?
Old 28-09-2012, 09:41   #17591   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Ahja, vanaf ik in de auto stap ben ik altijd sneller & comfortabeler & goedkoper daar dan via eender welke combinatie.
Ik foeter regelmatig op de NMBS, maar naar Parijs met de wagen is toch bezwaarlijk sneller en comfortabeler dan bvb een Thalys?

Geen idee wanneer je gaat vertrekken, maar ik zou niet graag in de spitsuren naar Parijs tuffen met de wagen. Vorige week in Parijs geweest en de spitsuren lopen daar door tot ergens half 11 's morgens. Dan zit ik toch liever op een Thalys, ook al zit er mss wat vertraging op.
Old 28-09-2012, 11:08   #17592   link
rooz
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
Ik foeter regelmatig op de NMBS, maar naar Parijs met de wagen is toch bezwaarlijk sneller en comfortabeler dan bvb een Thalys?

Geen idee wanneer je gaat vertrekken, maar ik zou niet graag in de spitsuren naar Parijs tuffen met de wagen. Vorige week in Parijs geweest en de spitsuren lopen daar door tot ergens half 11 's morgens. Dan zit ik toch liever op een Thalys, ook al zit er mss wat vertraging op.
In 2u30 van mijn voordeur tot aan het hotel in Montmartre. Kzou dat wel eens willen zien met openbaar vervoer.
rooz is offline   Reply With Quote
Old 28-09-2012, 13:05   #17593   link
beki
Senior Member

Ge neemt uw voordeur mee ofzo?
beki is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 16:28   #17594   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Zijn er nog mensen waarvan de digicorder van telenet niet in tvgids of tvtheek wil gaan?

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 16:40   #17595   link
Random
Shrimp Recidivist

Random's Avatar

Yep. 't Spel ligt plat blijkbaar.
Old 29-09-2012, 16:43   #17596   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

godverdomme -.-'

thx

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 16:57   #17597   link
radje
wadist

radje's Avatar

Telenet heeft tegenwoordig veel problemen, paar dagen geleden mijn homespot internet neer en mobiel netwerk ook + kon niet bellen en sms'en. Dat laatste heeft zich nog altijd niet in orde gemaakt op GSM, geen idee hoe dat te doen.

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 22:29   #17598   link
quantrias
Senior Member

quantrias's Avatar

Ik wil een abbo op een digitale krant, welke krant is de vraag.
- De Morgen
- De Standaard
of andere
quantrias is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 22:38   #17599   link
leetduud
ik verveel mij vaak

leetduud's Avatar

De Tijd.
leetduud is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2012, 10:22   #17600   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Waar kan ik het goedkoopst aan printer cartridges geraken? Gewoon fnac ofzo, of ben ik beter af dat ergens online te bestellen (if so, waar)? 't is voor nen ML 1640. Thanks!
Robin is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules