![]() |
![]() |
#7066 link |
Banned
|
ik hoopte op rain vs life. en zelfs dan was ik voor life.
maat bij nader inzien is mvp mogelijk een veel grotere buit om binnen te halen voor life. life is sowieso de paarlen favoriet geworden sinds dit seizoen. ook in de gstl maakt hij fijn brokken. wat een stijl. amuseert zich ook kapot. winnen? daar wordt hij vrolijk van. verliezen? daar moet hij nog harder mee lachen. echt een inspirerende stijl, bijna nonchalantde , nog agressiever dan mkp. en met niks dan lings. de lingking. ik had liever ijsblok rain zien winnen van mkp, maar een finale winnen tegen mkp is voor life veel meer waard. een royal roader die de moeilijkste weg heeft afgelegd. niemand zal kunnen zeggen dat hij ergens wat chance heeft gehad. life is het nieuwe nieuws. voor deze gsl viel hij me al wat op in team matches, maar nu.. heb bijna zin om zerg te spelen als ik die bezig zie. plus mkp hard vernederen en doen janken daar scoor je bij mij altijd punten voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7067 link | |
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7068 link |
Senior Member
|
Ik speel SC2 niet, maar de kerel haalt verschillende punten aan die mij idd hebben weerhouden het spel te kopen, hoewel ik zeekr wel interesse had.
één van de redenen was idd dat ik OVERAL hoorde hoe extreem competitief het spel was en hoe je moest BLIJVEN spelen om iets of wat deftig te worden. Ik kan me ook de posts van Radje herinneren die het spel had, het fantastisch vond, maar soms niet echt durfde spelen uit schrik om te zakken op de ladder omdat hij verschillende keren op zijn doos krijgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7069 link |
Dark Soul
|
Ik kijk uit naar de expansion voor de single player campaign, maar de MP zegt mij niet veel eigenlijk, ik ben te slecht in zulke games in MP
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7070 link |
Senior Member
|
Destiny heeft idd wel over veel dingen gelijk.
Custom maps waren razend populair, maar dankzij hun nieuw systeem zijn eigenlijk alleen de populairste maps zichtbaar, nieuwe maps kunnen dus niet echt doorbreken. Heel DOTA/LOL/TD is afkomstig van SC of WC3 custom maps, dus dat valt niet te onderschatten. LOL hun UI was pakken beter: tournaments zelfs rechtstreeks zichtbaar als ge het spel opstart. SC2 spelers moeten er actief naar op zoek gaan ... Laddergames vind ik wel heel goed. Het nieuw matchmaking systeem is tamelijk geweldig, waardoor ge zowat altijd 50% van uw games gaat winnen/verliezen. Nieuwe expansion zelf nog niet gespeeld, maar het ziet er (in multi) toch redelijk triest uit, zeker als protoss speler. :/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7071 link | |
Fanboy
|
Quote:
SC multiplayer schrikt altijd een beetje af omdat je alleen moet spelen. En het feit dat LoL gratis is natuurlijk. Zorgt er allemaal voor dat LoL populairder is en ook een grotere playerbase heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#7074 link |
Senior Member
|
OSL finale: Rain vs DRG is bezig.
Game 1 was al direct complete bullshit. Rain was heel het game lang aan de winnende hand, stond een base voor op DRG, vernietigd al DRG zijn tech, etc. Maar DRG had BL-infestor en won dus... Ze gaan toch hun best moeten doen om alles te fixen met de expansion. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7076 link |
Senior Member
|
Zowat heel zijn main base was eraan met zealot warpins.
Maar DRG had heel zijn broodlord-infestor leger nog en Rain had geen perfecte vortex -> game over. Valt eigenlijk niet te verslagen tenzij met een perfecte vortex, wat op zich ook al een domme manier om te winnen is. :/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7077 link |
Mega Shrimper
|
Tegen een ietofwat oplettende Zerg is het nota bene ook vrij moeilijk geworden om perfect te vortexen ook. Zwier die vortex vol met infested marines en ge zijt eraan voor de moeite.
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7079 link |
Kaat 4 lyfe
|
Rofl, check DjWheat loos gaan vanaf 1:28:00.
![]() http://www.twitch.tv/onemoregametv/b/336653494 Van 't weekend trouwens MLG. http://wiki.teamliquid.net/starcraft...l/Championship |
![]() |
![]() |
![]() |
#7080 link |
Senior Member
|
Yeah, dat van Djwheat ook gezien vorige week. Teleurstellend eigenlijk, had niet verwacht dat die zo vreselijk kinderachtig ging zijn ...
Eerste games van het nieuwe GSL seizoen zijn gisteren ook al gespeeld. Parting heel sterk en Taeja verbazend genoeg al eruit, Polt ook door. MC, Polt & Rain doen ook mee met MLG in de open brackets. Ik zie Rain heel dat ding nog wel winnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|