![]() |
![]() |
#182 link |
a real pantload
|
Als je lang genoeg Aerie haar geëmmer kon aanhoren en tijdens het voorspel geen opmerkingen maakte over de stompjes op haar rug waar haar vleugels vroeger zaten, dan kreeg ze op een bepaald moment een baby.
Die ligt dan lekker te maffen in je inventory terwijl je the Lord of Murder zelve in elkaar zit te hakken. ![]() Good times. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 link |
Man of Science
|
Mogelijks gaat ge hier niet op kunnen antwoorden, en dat zou geen probleem zijn, maar ik vraag mij nu eigenlijk toch af hoeveel geld 400k voor Larian en een spel als D-OS is. Ik denk bijvoorbeeld niet dat een grote studio, met hun games die tientallen miljoenen kosten, veel zou caren om 400k meer of minder.
Mijn vraag is dus eigenlijk: heeft Larian iets van "zullen dat maar eens proberen, alle beetjes helpen!" of is het eerder "holy shit kickstarter is het beste ding ever kijk naar al dat geld EVERYTHING IS DIFFERENT NOW ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 link |
You ain't seen me, aight!
|
Met 400k kan onze studio 2-3 maand verder, denk ik.
Maar als je bedenkt dat je, in de laatste maand(en) van geplande ontwikkeling, met dat geld even goed het aantal werknemers in de studio kan verdubbelen, kan je wel vermoeden dat dat toch een pak invloed kan hebben op het einde. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat het geval zal zijn. Ik weet in de verste verte niet hoe het geld uiteindelijk verdeeld zal worden. Last edited by HeLLBirD; 08-04-2013 at 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() |
![]() |
#196 link |
cool happy genius hero
|
Heb dienen baby ook ooit in mijn inventory gehad. Dunno wat dat over mij zegt, niet al te goede dingen veronderstel ik want Aerie is met stip het meest irritante personage in gans die Baldurs Gate franchise. Maar zo moeilijk is dat niet als ge u niet als een complete psycho profileert (of toch niet tegen iedereen die Aerie heet).
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|