![]() |
![]() |
#1564 link |
Senior Member
|
Pas op secondary.
Het is aan Norr-Wjw (en zijn en guns's secondary, maar dat zijn ingame buddies dus ik weet niet of de volgorde daar zo super belangrijk is. ![]() Klein foutje op de map. Er moet denk ik geen command counter in Bertnev's HS staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1566 link |
Alive and human
|
Norr doet de secondary van Warfare, verplaatst:
1 Dreadnought met admiral + 1 carrier met twee fighters en twee GF afkomstig van Gral naar Abyz Fria. De GF verdelen zich daar over beide planeten. Daarna speelt Norr Technology. Neemt zelf: Magen Defense Grid (free) + Gravity Drive (8), exhaust Fria, Abyz, Tren Lak(6+2 tech specialties op Gral/Fria). SFC: 1-5-3 TAP: 0-3-5 Iedereen mag Tech secondaryen en daarna is't aan Fjuri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1571 link |
Blofficoso
|
Ge weet dat Gravity Drive gehouseruled is, vooraleer ge voor verrassingen komt te staan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1572 link |
Senior Member
|
Die gravity drive kan nog altijd gebruikt worden om Kittens zijn home system binnen te vallen, de artifact planeten aan te vallen en dergelijke - als de weg vrij zou zijn.
Het lijkt me nu echter wel beter om eerst light/wave te kopen (met de house rules). Dit laat toe om Mecatol Rex, Mallice en Lodor aan te vallen zonder alles op de weg te verwijderen/laten verwijderen. Dan hebt ge der nu al eventueel iets aan. Als ge dan volgende beurt gravity drive hebt worden uw opties helemaal te zot zonder in mijn PDS grid binnen te moeten vliegen. CCTAP: 1/3/2 2/2/3 Tech secondary. Koop Magen Defense Grid voor Quann (2) + Mehar Xull (1) + 2TG (2) + RTC (1) CCTAP: 0/3/2 0/2/3 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|