![]() |
![]() |
#1602 link | |
Senior Member
|
Quote:
En voor uw vloot boven Mirage denk ik dat ge zelf beste weet waar ge die kunt steken (of erm gebruiken). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1607 link |
Bordspelnerd
|
Trade contract en non-aggression?
On another note, iedereen... M'n PC wil niet meer opstarten. Kan op mijn werk niet op shrimp en op m'n phone is dit heel erg onoverzichtelijk. Ik zal proberen op een andere manier mee te blijven doen, maar het is wel moeilijk even. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1609 link | |
Senior Member
|
Quote:
Ik ben geen voorstander voor een NAP en TA te sluiten met de VP leader die volgende ronde bureaucracy kan hebben in ruil voor een sterke agenda in zijn voordeel. Kittens moet helemaal niet met u vechten om te winnen en zal een bedreiging minder zeker apprecieren en een trade agreement zal hij in alle geval wel willen, da's 2TG's elke beurt for free terwijl ge er maar eentje zelf wint. ... Maar het is uw eigen keuze. (natuurlijk als die agenda puur in uw eigen voordeel is neem ik mijn woorden terug) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1610 link |
Blofficoso
|
Trade contract is goed voor mij, als ik van u toestemming krijg om te traden met wjw. EDIT: wacht, uw ding is 2 waard, dus ge moet mij geen toestemming geven daarvoor. Allé, da mag, maar da's geen voorwaarde.
Zuiver NAP is lastig aangezien ik niet weet welke stage 2 objectives eraan komen, maar ik zal u deze en komende ronde niet aanvallen zonder goeie reden (zijnde een punt in een bepaalde vorm) en verwacht van u geen wederzijdse verplichting. Ik heb voor deze beurt mijn objective al (invade planet), dus blijf ik sowieso weg. Ok zo, of tegenvoorstel? White Hawk en Guns mogen ook nog steeds politicals tonen als ze willen, kga nog niet meteen Assembly spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1612 link | |
Bordspelnerd
|
Quote:
![]() Is goed zo voor mij. Last edited by Fidoh; 12-07-2014 at 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1613 link |
Bordspelnerd
|
Activeer Hope's End.
Moven naar daar: Dreadnought van Tsion/Bellatrix Cruiser van Lisis/Velnor Carrier van Tequ'Ran/Torkan met 4 ground forces. Deze landen op Hope's End. Build: 2 fighters (1) 1 cruiser (2) 2 destroyers (2) Exhaust Tsion (2) en Zohbat (3) 3 6 2 / 0 4 6 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1616 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Niemand heeft production, das wel balen. Guns, ik denk dat ik weet wat ik wil doen, maar ik ben een beetje aan het twijfelen of het wel mogelijk is. Kan er nog eens een map update komen? Dan ben ik zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1619 link |
Man of Science
|
Excuses voor de vertragink.
(AC/PC discards nog niet updated) Round 5, Action Phase. Map Strategy Cards:
Inactive Strategy Cards:
Public objectives:
Secret Objectives: