![]() |
![]() |
#25262 link |
Resident Curmudgeon
|
Weet iemand waar ik papierrol houder kan vinden? Ik zoek specifiek een model om aan de muur te hangen voor grote industriële rollen papier zoals in de link.
Ik zou hem daar kopen, maar ze vragen €14 verzending, wat gezien de kostprijs een beetje onnozel is.
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. Racing is life. Everything else is just waiting. Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else. Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25264 link |
Senior Member
|
Imes in Gentbrugge. Itt wat de website doet vermoeden, kan je er als particulier ook gewoon binnenstappen.
bvb: http://www.imes.be/is-bin/INTERSHOP....&MesureUnit=EA |
![]() |
![]() |
![]() |
#25265 link |
Resident Curmudgeon
|
Cool, tnx.
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. Racing is life. Everything else is just waiting. Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else. Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25271 link |
Serious Member
|
Bestaat er een manier om bij Bestbuy.com iets te bestellen en te laten leveren in Europa? Die hun prijzen schelen soms 20-40% van hier maar shipping is blijkbaar niet te doen, zelfs mét taxes.
Hoe zit dat trouwens met amazon.co.uk ook? Soms 20% extra voor taxes alleen al. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25273 link |
key forum member
|
yup, shoppen in de USA is een pak goedkoper. importeren van ginder, niet mee beginnen.
zelf ginder op reis gaan, of vragen aan iemand die er naartoe gaat. kledij is er ook een pak goedkoper. ralph lauren shorts of polo aan nog geen 20USD in afslag, levi's jeans aan 55usd. met mijn laatste trip heb ik een hoop aankopen uitgesteld, en kocht ginder dan een DSLR, processor, hoop kledij, enzovoort. feitelijk recupereert dat een deel van de kosten van de vlieger, als je voor 500~600 euro een retour hebt. sommige mensen moeten van tijd eens naar de USA voor hun job, die zijn meestal niet zo zwaar gepakt en kunnen nog wel iets meedoen.
![]() |
#25274 link | |
Ne coureur
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25275 link |
Datanuke.be
|
Waar ga je dan shoppen?
2 jaar geleden ook geweest met toenmalige vriendin. Haar ouders wonen in Long Island dus verbleven daar en hadden auto ter beschikking, waardoor we naar de grote malls buiten de stad konden gaan. Zo'n malls heb ik in NYC zelf niet gezien (ook niet op gelet eigenlijk), wel vooral merk kledij winkels.
![]() |
#25277 link | |
Senior Member
|
Quote:
Je kan vanuit Manhattan ook een bus nemen naar die outlet, moest het nodig zijn ![]() Outlet, dus niet dezelfde kwaliteit als hetgeen je in normale winkels vindt, maar het is zodanig goedkoop dat het eigenlijk niet uitmaakt.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|