![]() |
![]() |
#2461 link | ||
Serious Member
|
Quote:
Quote:
![]() Nooit meer leder genomen, wél stof met lederen afboording tegen slijtage. Maar ja, op 4 jaar leasingtijd zie je daar ook niets van. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2464 link | |
College dropout
|
Quote:
De tijd dat ze je 'in de garage op den hoek' speciale kortingen gaven is al een tijdje voorbij. Zeker voor lease wagens.
![]() |
![]() |
#2469 link |
Senior Member
|
Je kan nog steeds onderhandelen, ook bij bmw. Offertes worden inderdaad in 'centrale app' gemaakt, maar garages en verkopers kunnen hun eigen marge nog verkleinen of laten vallen, zodat je toch een korting verkrijgt. Gaan ze standaard niet doen natuurlijk, maar is wel mogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2470 link |
Senior Member
|
Tot je gewoon een key dealer op je werk hebt. Dan kan je maar naar 1 garage voor een bepaald merk.
Wij werken met dat systeem, de kortingen zijn nog altijd mega maar we kunnen maar naar 1 garage per merk. Andere garages kunnen zelfs geen offerte maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2474 link |
!= Deffe
|
Iemand ervaring met de Real Time Traffic Information van BMW? Is dat zijn geld wat waard? Indien ik dan kan stoppen met Waze wil ik daar gerust paar 100 euro extra voor betalen, ook het feit dat dat in heel Europa werkt zonder roaming en zou helpen bij het vinden van parking lijkt mij wel interessant, maar hoe goed die tools werken is moeilijk in te schatten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2478 link |
Senior Member
|
Hoe kan je dat vergelijken met de data die Google (Maps) bezit kwa files? Momenteel gebruik ik mijn (slechte) Volvo GPS nooit maar gewoon altijd Google Maps of Waze.
Spijtig dat CarPlay nog niet echt op punt staat (geen Google Maps :-/) of ik zou geen navigatiesysteem nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2479 link |
Integrated Amplifier
|
De Renault R-Link live trafic is van TomTom denk ik en die is onwaarschijnlijk goed. Daar betaal ik met plezier 50 euro per jaar voor. Het zou me verbazen moest de real-time van BMW dan zoveel slechter zijn.
![]() |
#2480 link |
key forum member
|
iedere fabrikant met zijn eigen systeem, daar ben ik toch wel schuw voor. bij twijfel toch altijd liever mijn eigen smartphone waar ik zelf beslis wat voor software ik draai. ook zijn navigatiesystemen belachelijk duur.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|