Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 21-07-2019, 23:45   #3001   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Als ge toch wilt gokken, beter binary options dan dat gaat allemaal via malta
Teki is offline   Reply With Quote
Old 21-07-2019, 23:47   #3002   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Of met veel geld, ge koopt u bitcoins, en daartegen verkoopte telkens een call optie, elke week opnieuw. Steady cashflow.
Teki is offline   Reply With Quote
Old 22-07-2019, 07:47   #3003   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teki View Post
Of met veel geld, ge koopt u bitcoins, en daartegen verkoopte telkens een call optie, elke week opnieuw. Steady cashflow.
Ge dumpt een metrische ton btc op de spotmarket, en houdt terwijl een leveraged short open op futures markt.

Cascading liquidaties, en ge koopt vervolgens uw positie gewoon terug.

Bingo

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 22-07-2019, 08:25   #3004   link
Le nouveau Corax
Junior Member

hoe zit dat in België met de belastingen als je je winst laat uitkeren? ik lees dat verschillende tarieven mogelijk zijn...
Le nouveau Corax is offline   Reply With Quote
Old 28-07-2019, 20:52   #3005   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
In de ene thread Amerikaanse autoriteiten dissen om zijn punt te bewijzen.

In de andere thread Amerikaanse autoriteiten gebruiken om zijn punt te bewijzen.

Just CSM things
Hmmm.

In de ene thread gebruikt DJB dus een autoriteitsargument om de doodstraf te verdedigen, door te verwijzen naar het Amerikaanse Supreme Court. Ik zeg dat dat onnozel is omdat dat dezelfde mannen zijn die in het verleden onder andere de slavernij in stand hebben gehouden, en dat hun morele autoriteit dus waardeloos is.

Als het over Bitcoin gaat, gebruik ik geen autoriteitsargument maar zeg ik zelf dat Bitcoin een waardeloze uitvinding is die alleen uitblinkt in het aftroggelen van argeloze mensen hun geld. Ik vind dan ook dat autoriteiten heel die handel aan banden moet leggen om consumenten te beschermen. Ik verwijs in deze thread naar de vervolging van Bitfinex in New York, niet als autoriteitsargument om te bewijzen dat Bitcoin slecht is, maar gewoon om mee te delen dat dit aan de gang is, en dat dit desastreuze gevolgen gaat hebben voor de Bitcoin koers, iets waar weer heel veel volk geld gaat aan verliezen.

Begrijp je het verschil nu?

Financiële autoriteiten zijn trouwens in het algemeen veel te laks in regulering (wat algemeen geweten is hoop ik), ook wat Bitcoins betreft. Dat er iets wordt aan gedaan, betekent niet dat er genoeg wordt gedaan. Dat terzijde.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 28-07-2019, 21:00   #3006   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
CSM gaat hier sebiet in volle colère posten over hoe ge hier bitcoin zit te dumpen en niemand er zijn geld in mag steken!
Wou je 'kopen' of 'hypen' typen ipv dumpen? Want dat is wat Avalanche aan het zeggen was.

Ach ja, ik kan alleen maar mensen waarschuwen. Als ze werkelijk zo dom zijn om al hun geld in Bitcoins te steken, ga ik mij daar nu niet bepaald over opwinden. Des te zoeter wanneer de val komt, nietwaar?

Ik vind het alleen jammer dat ze potentieel andere Shrimpers in de scam willen betrekken. Maar weeral: wat kan ik daar aan doen buiten mensen waarschuwen?

Het is uiteindelijk mijn geld niet, en de impact van Bitcoin en aanverwanten op de wereldeconomie is verwaarloosbaar, dus indirect treft het mij ook niet.
Old 28-07-2019, 21:25   #3007   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

all-in

Thanks Avalanche
Guru is offline   Reply With Quote
Old 28-07-2019, 22:31   #3008   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Ja, dat moest dus pumpen zijn hé.
Tis maar om te lachen hé csm, ik denk wel dat iedereen hier volwassen genoeg is om te beslissen wat em met zijn geld doet.
Old 28-07-2019, 22:55   #3009   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Ja, dat moest dus pumpen zijn hé.
Tis maar om te lachen hé csm, ik denk wel dat iedereen hier volwassen genoeg is om te beslissen wat em met zijn geld doet.
Ja tuurlijk, ik ben hier ook maar Cassandra aan 't spelen zun. Meeste mensen hier, zelfs die die er geld in steken, erkennen wel dat het bullshit is he.

Maar die diehards die er echt in geloven, dat is toch wel intriest zun. Mensen die hun geld zo maar over de boeg gooien, en potentieel hun eigen leven verwoesten.
Old 28-07-2019, 23:01   #3010   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Crypto is de toekomst. (zelfs mijn boekhouder zegt dat, ex bbi) Wel niet nabije toekomst. Het moment dat de staat ooit in de verre toekomst ALLES controleert en de mensen niks meer kunnen doen "int zwart" gaat die shit boomen gelijk zot. Het is nu al een gigantische geldstroom voor drugs en criminaliteit en dat alleen is genoeg om ervoor te zorgen dat het nooit zal verdwijnen.
Old 29-07-2019, 08:54   #3011   link
Mr.E
Senior Member

Mr.E's Avatar

Wat doet u denken dat de staat dat ooit gaat willen doen? Denk dat enkel PVDA hiervoor zou stemmen - de andere partijen willen graag hun eigen zakken en die van hun vriendjes beschermen.
Old 29-07-2019, 11:22   #3012   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Crypto is de toekomst. (zelfs mijn boekhouder zegt dat, ex bbi) Wel niet nabije toekomst. Het moment dat de staat ooit in de verre toekomst ALLES controleert en de mensen niks meer kunnen doen "int zwart" gaat die shit boomen gelijk zot. Het is nu al een gigantische geldstroom voor drugs en criminaliteit en dat alleen is genoeg om ervoor te zorgen dat het nooit zal verdwijnen.
Heel het punt van cryptocurrency is net om geld te ontrekken aan gecentraliseerde entiteiten en in de eerste plaats de overheid. Cryptocurrency is uitgevonden door libertariërs die anti overheid en anti centrale banken zijn.

Dus volgens uw eigen redenering gaat cryptocurrency nooit ingang maken.

Tenzij ge cryptocurrency gewoon als een synoniem voor digitaal geld gebruikt, en dan ja, in die wereld zitten we al min of meer (minus de 10% die nog cash is).
Old 31-07-2019, 16:16   #3013   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

https://www.cnbc.com/2019/07/23/warr...postponed.html
Old 01-08-2019, 07:32   #3014   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

Quote:
De Federal Reserve (FED) ofwel de centrale bank van de VS, kondigt vanavond om 20.00 uur Nederlandse tijd aan met hoeveel procentpunten zij de rente vermoedelijk gaan verlagen. De laatste keer dat de rente werd verlaagd was in 2008, in het begin van de financiële crisis.
https://www.tijd.be/markten-live/hom.../10149901.html
Old 01-08-2019, 10:59   #3015   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Gisteren per ongeluk hier terecht gekomen, en het gelezen:

https://nieuws.btcdirect.eu/renteverlaging-fed/

WTF is dat voor gezever...

Quote:
Een gedecentraliseerde, digitale valuta die niet door mensen kan worden gedevalueerd, wordt zo alleen maar waardevoller. Zeker als bewoners van landen waarvan centrale banken hun eigen valuta devalueren een veilige haven voor hun vermogen zoeken.
Ma lol
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2019, 11:22   #3016   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Welkom in Bitcoinland, Ran.
Old 05-08-2019, 14:36   #3017   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Quote:
De Apple Card, de kersverse kredietkaart van de techgigant uit Cupertino, komt er straks aan. En daar zijn, zoals gebruikelijk, enige voorwaarden voor de gebruiker aan verbonden. Al heeft Apple er wel enkele ongebruikelijke in het lijstje opgenomen. Zoals een verbod op het jailbreaken van je iPhone.
De lancering van de kredietkaart van Apple verloopt in samenwerking met Goldman Sachs. De investeringsbank heeft inmiddels de klantenovereenkomst gepubliceerd. Wat meteen opvalt, is dat de gebruiker zijn Apple-toestel niet mag jailbreaken. Dat is “uitdrukkelijk verboden”. Wie zondigt, riskeert de toegang tot zijn/haar kaart te verliezen. Een jailbreak is het kraken van Apples besturingssysteem iOS, waardoor je op een iPhone, iPod touch, iPad of Apple TV ook toepassingen kan installeren die Apple niet erkent.

Omdat een jailbreak meer mogelijkheden van je toestel benut dan het vooraf geïnstalleerde iOS, is het een tijd erg populair geweest bij gebruikers. De groep geïnteresseerden is de laatste tijd wel kleiner geworden. Met de Apple Card wil Apple hen niet enkel op het rechte pad houden, maar de firma heeft ongetwijfeld ook praktische en technische redenen om het jailbreaken niet toe te staan. In plaats van je plastic kaartje uit je portefeuille te halen, wil Apple dat je de meeste transacties via haar eigen kredietkaartsysteem uitvoert met je iPhone. Jailbreaken zou het correct functioneren van Apple Pay of de Apple Card kunnen verstoren.

Een andere opvallende regel waaraan gebruikers zich moeten houden, is het verbod op het aankopen van cryptomunten, die Apple en Goldman beschouwen als een “equivalent voor cash”. Verder moet je als gebruiker een Apple ID en iCloud-account “in goede staat” hebben, én je moet twee-factor-authenticatie toestaan. Je kan in principe de Apple Card ook enkel gebruiken met een iPhone of iPad met een toegangscode. Wie denkt Apple te slim af te zijn door in te schrijven via een iPhone en daarna over te schakelen op Android, die is er aan voor de moeite.
Liever dit? Goldman Sachs ken je ze nog? 2008 moet je toch iets zeggen nietwaar ?

Binnen 10 jaar hebben we ne Apple Baillout.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2019, 15:05   #3018   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:
Originally Posted by DarthJabbaBoulet View Post
Liever dit? Goldman Sachs ken je ze nog? 2008 moet je toch iets zeggen nietwaar ?

Binnen 10 jaar hebben we ne Apple Baillout.
https://www.lesechos.fr/finance-marc...n-2020-1033938

Quote:
Facebook veut lancer sa propre monnaie et son propre portefeuille électronique. Avez-vous eu des discussions avec eux ?
Je ne peux pas commenter les discussions éventuelles que nous pouvons avoir avec nos clients. Ce que je peux vous dire, c'est que je trouve le principe intéressant. Nous faisons des recherches approfondies au sujet du concept de « tokenisation », au potentiel duquel nous croyons, et qui désigne la création grâce à la blockchain d'une monnaie numérique stable basée sur un panier de monnaies réelles qui permet de déplacer de l'argent à travers les frontières et sans frictions. C'est la direction dans laquelle le système de paiement va aller. Mais quant à déterminer si c'est cette plate-forme ou l'une des cinquante autres que les gens regardent qui fera le plus de progrès, je ne saurais pas vous le dire.

JP Morgan a lancé sa propre monnaie virtuelle. Pourriez-vous jouer un rôle dans cette disruption ?
Absolument ! Beaucoup de gens regardent dans cette direction. Mais il est trop tôt pour dire quelle plate-forme va s'imposer. Sheryl Sandberg [directrice des opérations de Facebook, nldr] elle-même a dit qu'on était encore très, très loin du lancement. Partez du principe que toutes les institutions financières importantes dans le monde regardent le potentiel de la « tokenisation », du « stable coin » et des paiements sans frictions.
Eerder de concurrentie buitenspel zetten

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2019, 18:10   #3019   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

tis daar zu boys
pepper your angus
Old 16-08-2019, 07:41   #3020   link
Bibastar