![]() |
![]() |
#723 link | ||
Greven
|
Quote:
Het ander ook wow difficult
![]() |
![]() |
![]() |
#726 link | |
Until the Light Takes Me
|
Quote:
- veralgemenen dat alle moslims verkrachters zijn : BAD - veralgemenen dat alle VB leden/stemmers racisten zijn : GOOD Trouwens door je 'wééral', maak je je zelf schuldig aan whataboutism. 'What about al die andere keren dat één lid van die partij...' (En ik natuurlijk ook door het aan te tonen dat jij ook schuldig bent eraan).
DJB, the man without Q, ender of threads. Last edited by DarthJabbaBoulet; 09-08-2019 at 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 link | |
Man of Science
|
Quote:
![]() Er is een verschil tussen de mening die een lid van of een stemmer voor een partij verkondigt, en de mening die een verkozen (of verkiesbare) mandataris van die partij verkondigt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#729 link |
Until the Light Takes Me
|
Net zoals er een verschil gaat zijn tussen de mening van die mandataris en andere mandatarissen :
- veralgemenen dat alle moslims verkrachters zijn : BAD - veralgemenen dat alle VB mandatarissen racisten zijn : GOOD Maar goed ik pas het aan. Het blijft een veralgemening die ge maakt. De groep van je veralgemening wordt enkel wat kleiner.
DJB, the man without Q, ender of threads. Last edited by DarthJabbaBoulet; 09-08-2019 at 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#730 link | |
Until the Light Takes Me
|
Quote:
Alle priesters zijn homohaters? Alle Imams zijn extremisten? Alle PS'ers zijn dieven? Alle SP'ers zijn corrupt? Ik weet niet waar je precies heen wilt of wat je vraag is kar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 link | |
Man of Science
|
Quote:
't Is dus aan u om aan te tonen dat ofwel a) dat een stomme veralgemening is en dat de woorden van een officiele vertegenwoordiger van een organisatie - in functie - eigenlijk feitelijk totaal niets zeggen over die organisatie. Of b) dat elke individuele moslim op een of andere manier een officieel mandaat heeft gekregen van alle weetikhoeveel moslims die in België wonen, om hun mening te verkondigen. Of kunt gewoon blijven stromannen opzetten en vervolgens heldhaftig neersabelen, da's waarschijnlijk gemakkelijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 link |
Until the Light Takes Me
|
a) dat een stomme veralgemening is en dat de woorden van een officiele vertegenwoordiger van een politieke partij in functie - eigenlijk feitelijk totaal niets zeggen over die politieke partij
Ik zal het maar geen leugen noemen, ik ben zo zielig niet. Soit. Moet ik uw echt gaan bedelven onder kranten artikels waar mandatarissen van dezelfde partij totaal verschillende standpunten hebben. Of waar een mandataris tegen de voorzitter, bestuur van de partij in dingen zegt. Sven Gatz overlaatst nog. Niet alleen zeggen, sluit zelfs deals die tegen het partij standpunt ingaan. Is zowat het makkelijkste wat ik ooit heb moeten aantonen Guns. Ik had het ook op organisatie kunnen aantonen. Wat met de woorden van China, een officiële vertegenwoordiger van de UN ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#734 link |
↑ psychopaat
|
goed om te lezen dat het partijstandpunt van het vlaams belang blijkbaar is dat homo's 100% gelijke rechten moeten hebben
bedankt om dat te verduidelijken, rooz Een specifieke bevolkingsgroep viseren (ik zie u nooit artikels posten over een blanke / katholiek die iemand verkracht heeft) is effectief racisme, jep.
![]() |
#735 link |
Until the Light Takes Me
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 link |
Man of Science
|
Uw eigen post zijn de argumenten, DJB.
Ge post letterlijk een reeks pure whataboutisms als antwoord. Ik ga geen tijd verliezen met uit te leggen hoe "Wat me China..." precies een whataboutism is. 't Is bijna letterlijk ne zin die ge zou kunnen gebruiken om iemand het concept uit te leggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#739 link | |
Until the Light Takes Me
|
Quote:
Het is een veralgemening. Kan zo als voorbeeld van een veralgemening gebruikt worden. Trouwens spreek je altijd over jezelf als 'hij' ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#740 link |
Man of Science
|
Spreekt gij doorgaans over CSM als "ik"?
En vlak na het door u in het vet gezette zinnetje zeg ik "Voor zover ik kan zien", wat net impliceert dat het mogelijk is dat ik dingen niet helemaal correct interpreteer en dat er dus zeker correcties mogen komen, zo ze relevant zijn. Wat dus letterlijk exact het tegenovergestelde is van wat een ipse dixit zou zijn. Dwoazen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|