![]() |
![]() |
#5944 link |
Senior Member
|
Hahaha ^-^
Zap Slywick + Triple cobalt guardian + Triple Cobalt Guardian + Triple Mechano-Egg + Triple Mechano-Egg + Kangor + Kangor En taunts op de eikes ![]() En dan 2 Foe Reaper 4000 in hand + 1 frozen. MA DE TEGENSTANDERS WAREN OP EZWINBOYZ ![]() Last edited by Moer; 05-01-2020 at 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5946 link |
∞
|
Overigens best leuk die battlegrounds. Maar net zoals alles in Hearthstone gewoon té RNG. In die auto-battlers is dat nu wel normaal, maar hier maakt je skill level gewoon het verschil tussen 45% tot 55% van je games in top 4 eindigen. Dus als je niet achterlijk bent, klim je gewoon by default traag in rating. Speelt leuk, voelt goed, holle doos. En Cobalt is broken AF.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5951 link |
dubbelaccount van peephol
|
mja moet natuurlijk wel
op den duur hebde gewoon 5 te dusten kaarten per pakske terwijl ge de helft van de set nog mist beetje te frustrerend maar vermoed ook wel met bepaalde rarity? anders moet ge maar stuk of 20 pakskes hebben en ge hebt alles? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5952 link | |
Una
|
Nee, nee. Voor ALLE rarities.
https://blizzardwatch.com/2020/03/23...y-change-game/ Quote:
Blijkbaar gaan ze ranked volledig veranderen ook. Is dus vanaf 26 maart, dus deze change is nog niet live.
Last edited by Divolinon; 24-03-2020 at 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5953 link |
anale kattenneuker
|
Met beperking tot rarity dus.
Wat ik wou zeggen was dat je op de duur een pack zou openen met 5 legendary in omdat dat je enige overgebleven kaarten waren die je niet had. Je blijft dus met je kans en pity timer zitten. Als je nog 10 legendary's nodig hebt en 8 epics kan je nog 400 packs nodig hebben voor je collectie te vervolledigen.want je kan even goed 39 packs zien met 4 commons (dubbele) en 1 rare (dubbel) tot je homer verloopt. Tis een "verbetering" maar amper voelbaar. Als ik vroeger rond de 120 packs kocht had ik zowiezo al alle commons, rares en bijna alle epics. Je blijft nog steeds het systeem hebben van 10% kans op een rood en 3% op een legendary. En niet te vergeten... een nieuwe class
Last edited by aksm; 25-03-2020 at 07:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5957 link |
anale kattenneuker
|
Twas lang geleden en die mega pack deal nog eens had gekocht. Kmoet zeggen dak mij amuseer met een taunt warrior en alle 'you are not prepared' in hun olleken own
![]()
![]() |
![]() |
#5959 link |
anale kattenneuker
|
Te snel na de launch imho. Ge hebt niet eens de tijd gehad ze zelf eens te testen. Dit is gewoon slecht getest door blizzard als je na 2 dagen al moet ingrijpen.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|