![]() |
![]() |
#3462 link |
Pro-shrimper
|
Ja inderdaad. Voor een DLC was het ok maar niet echt als een apart spel. Nu ja, voor 11 € was het z'n geld wel waard.
![]()
![]() |
![]() |
#3468 link |
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉
|
silent hill 2
den eerste een jaar of tien gespeeld en kwas grote fan. deze is vrij slecht eigenlijk. twee enemies, afgrijselijke voice acting en int algemeen nie zo eng zelfs met de radio uitgeschakeld en op moeilijke setting. kwou de hele reeks spelen ma kga der vanaf zien merci
![]() |
#3479 link |
Grunger
|
Detroit Become Human.
Vind het echt een bijzonder geslaagd spel. In de meeste games met multipele paths/endings heb je globaal wel een duidelijk beeld van wat de alternatieve endings kunnen zijn (bv. Witcher, Deus Ex,..) die je niet gekozen hebt; hier is het een zodanig gigantisch kluwen (>100 mogelijke permutaties van het einde), gebaseerd op kleine en grote beslissingen die je het hele spel genomen hebt (gaande van iemand al dan niet neerschieten tot het al dan niet bekeken hebben van een fotokadertje) dat het onmogelijk is om nog te weten van "haja als ik dat had gedaan zou die zeker niet meer leven" etc. Wat mij betreft het beste multi-branching spel dat ik al gespeeld heb. Heavy Rain was wel nog een pak sfeervoller (maar minder goed spel dan dit). Het deed me bij momenten hard denken aan Alpha Protocol (één van mijn alltime favorites). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|