![]() |
![]() |
#14784 link |
Unbanned
|
Succession S1 nog bezig. Vind het wat deprimerend dat wereldbeeld. Tis niet erg amusant voor mij.
Wheel of Time op Amazon Prime ook eens geprobeerd. Hmmm. Dacht dat het hun Game of Thrones was. Duidelijk niet, behalve dat het ook fantasy is. Maar pak minder donker precies. Eerder Foundation maar dan zonder de scifi. Lupin S2 passief meegekeken. Was best kort en pittig. Wilt wel vaak wat te slim zijn, zodat het door een kind lijkt bedacht te zijn. Maid S1 begonnen ook. Wel benieuwd verder, maar weer niet zo een reeks die je bekijkt om u vrolijk te maken Expanse S6 begonnen. Helaas 1 aflevering per week... De eerste herinner de me eraan dat de acteurs niet zo goed zijn, maar eens je de wereld kent is het verslavend. Beetje zoals Thuis. Je leert het goed vinden en alles klinkt vertrouwd. Arcane S1, na 3 episodes kan ik wel zeggen dat dit speciaal is. De animatie op zich, maar ook de uitwerking, details en complexere verhaallijnen. Westerse anime? Mijn zoon is er al zot van. Beide kennen we niets van League Of Legends. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14789 link | |
Senior Member
|
Quote:
Qua films dacht ik dat dat gelijkwaardig was aan Prime etc. van vroeger, maar dat slaat ook dik tegen. En al regelmatig gehad dat ik 's avonds een film of serie moet afzetten, omdat dat ding continu aan het bufferen is. Het ligt niet aan het netwerk of toestel, want als we dan naar Disney+ overschakelen is er geen enkel probleem.
![]() |
![]() |
#14792 link |
Unbanned
|
https://screenrant.com/expanse-seaso...-book-problem/
Expanse gaat geen moeite proberen doen om alles te laten eindigen in laatste aflevering, iets wat GoT niet durfde. Ik ga teleurgesteld zijn, maar is misschien inderdaad best zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14793 link |
Senior Member
|
Ah cool, ik wist niet dat The Expanse weer begonnen was!
In other news: Het 2de seizoen van The Witcher is meer van hetzelfde, maar op een goede manier. Ik ben ook blij dat ze die lelijke Nilfgaard harnassen aangepast hebben, al is het nog altijd niet echt wat Nilfgaard zou moeten zijn. Daarnaast ook het nieuwe seizoen van Archer uitgekeken. Die seizoenen zijn altijd te weinig en te kort, maar ze zijn voor mij wel weer beter dan een aantal van de coma-seizoenen.
![]() |
#14794 link | |
white male hetero unicorn
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |