Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 15-02-2022, 13:52   #61   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Wie goed kijkt ziet dat de letter W prominent aanwezig is op de motorkap.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 15-02-2022, 15:59   #62   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Dat viel me vrij snel op, en zou een tof idee kunnen zijn (bij Alpine werkt het bijvoorbeeld wel). De hele wagen straalt echter 'meh' uit. Iets waar Williams wat mij betreft al lang mee sukkelt. Het helpt evenmin dat de afgelopen seizoenen telkens voor een ander, nooit echt geslaagd, design werd geopteerd.

Ook in't echt ziet het er overigens weinig sprankelend uit.

Ook relatief weinig (grote/prominent aanwezige) sponsors, iets dat vorig seizoen beter leek. Of Dorilton pompt er voldoende cash in, dat kan ook.
Old 16-02-2022, 08:58   #63   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Wat had Albon gesmoord toen hij zei dat de kleuren "more Williams" waren?

Vorm van de neus ziet er voorlopig wel vrij uniek uit.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 16-02-2022, 09:14   #64   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Hij bedoelde misschien de typische kleur van Sir Frank zijn trui.

I'll get my coat.

Old 16-02-2022, 15:05   #65   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Een zeer geloofwaardig lek van de nieuwe Ferrari!

Old 16-02-2022, 15:16   #66   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Heerlijk, 30 jaar teruggekatapulteerd in de tijd.

Hopelijk voor hen is het technisch geen complete miskleun maar anders krijgen ze alvast de troostprijs voor goede smaak.
Old 16-02-2022, 15:22   #67   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Er is weinig reden om aan te nemen dat de foto fake is, trouwens. En gelukkig maar, dit ziet er uitstekend uit. De zwarte snuit en achterspoiler doen inderdaad erg denken aan de jaren '80.
Old 16-02-2022, 18:54   #68   link
B0Yke
Senior Member

B0Yke's Avatar

Wel een serieus lek voor zo'n team, toch?
B0Yke is offline   Reply With Quote
Old 16-02-2022, 21:34   #69   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Of misschien ook net niet. Door dat 'lek' is de livery langer in het nieuws dan de livery van eender welk ander team.

Voor zover een merk als Ferrari dat nodig zou hebben natuurlijk.

Old 16-02-2022, 22:17   #70   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Mijn schoonvader is zware fan van alles F1 en heeft mij kunnen overtuigen om dit jaar ook te volgen. Heeft mij vorig seizon een paar races laten volgen met zijn toch wel degelijke uitleg.

Mijn eerste gedachten. Wat voor een persoon is die Mazepan? Die rijdt precies eerder in de weg en heeft uiteindelijk meer ongelukken dan een ander?
Bottas, dat lijkt mij wel een zalige gast.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2022, 06:48   #71   link
Rufus
PimpMeister

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Mijn schoonvader is zware fan van alles F1 en heeft mij kunnen overtuigen om dit jaar ook te volgen. Heeft mij vorig seizon een paar races laten volgen met zijn toch wel degelijke uitleg.

Mijn eerste gedachten. Wat voor een persoon is die Mazepan? Die rijdt precies eerder in de weg en heeft uiteindelijk meer ongelukken dan een ander?
Bottas, dat lijkt mij wel een zalige gast.
Das een paying driver. Sommige teams hebben die nodig om te overleven
Old 17-02-2022, 08:04   #72   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

De-grote-elke-coureur-anno-2022-handleiding-in-zakformaat

Red Bull
Verstappen: geniaal natuurtalent, agressief, soms nodeloos roekeloos.
Perez: ervaren, kan maximaliseren, moet nog groeien binnen RBR om de ideale nr.2 te zijn.

Mercedes
Hamilton: extreem ervaren en professioneel, erg gebalanceerd. Het volledige pakket.
Russell: jonge, beloftevolle hond die eindelijk zijn potentieel mag waarmaken.

Ferrari
Sainz: timmert verder aan een verrassend solide carrière, ondertussen ruimschoots ervaren en zeer betrouwbaar.
Leclerc: de kroonprins van Maranello, veel rauw, maar ook ruw, talent.

McLaren
Norris: past mooi in het rijtje van Russel, Leclerc en Verstappen: jong en beloftevol.
Ricciardo: wat op papier een interessante aanwinst was voor McLaren (na mooie dingen bij RBR), bleek een sof. Op zoek naar zichzelf.

Alpine
Alonso: de nestor. Zeg niet oud maar ervaren. Gretig bovendien, een echte racer met panache.
Ocon: kreeg opnieuw een kans na een jaar aan de zijlijn, stelde niet teleur. Geen waanzinnig talent, wel voldoende interessant om volgen.

Alpha Tauri
Gasly: overkwam een pijnlijke degradatie na een (te) vroege overstap naar RBR, floreert terug bij AT. Sterke qualifier.
Tsunoda: interessant talent uit Japan dat bij zijn debuut niet helemaal kon overtuigen. Nu en dan snel, vaak onbezonnen.

Aston Martin
Vettel: moest vorig jaar, na een laatste rampjaar bij Ferrari, zichzelf terugvinden. Deed dat goed, kan als ervaren rot nog wel wat betekenen voor AM.
Stroll: per definitie een paydriver, al kan hij op een goede dag wel iets fatsoenlijks presteren.

Williams
Latifi: paydriver, wist wel te groeien, maar zal nooit een spannend talent zijn.
Albon: raakte net als Gasly verbrand na een vroege promotie bij RBR, kan nu aan een heel nieuw hoofdstuk beginnen. Twijfelachtig.

Alfa Romeo
Bottas: kon nooit echt overtuigen, zat bij Mercedes vast als ultieme wingman. Is de facto richting fin de carrière aan het gaan.
Zhou: rookie uit China, brengt niet buitensporig veel verwachtingen met zich mee.

Haas
Schumacher: uiteraard zoon van, maar gelukkig ook meer dan dat. Heeft zeker potentieel, maar niks buitensporig. Heeft tijd nodig.
Mazepin: aanschouw, de definitie van een paydriver. Niet getalenteerd, rotverwend, misplaatst agressief.
Old 17-02-2022, 08:19   #73   link
Nike123
bot by bavo

Hond?
Nike123 is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2022, 08:38   #74   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Jonge hond - uitdrukking - Dynamisch, zelfverzekerd en meestal jong persoon die iets te bewijzen heeft.

Geen dank. We zijn blij dat je vragen durft stellen, rooz.
Old 17-02-2022, 08:44   #75   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Zou norris, russel en leclerq nu niet meteen int zelfde rijtje zetten als verstappen
Jack Carver is online now   Reply With Quote
Old 17-02-2022, 08:51   #76   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Dat bedoel ik vooral als de toekomst van de sport. Net zoals Hamilton, Vettel en Alonso een andere generatie van (succesvolle) piloten zijn. Verstappen steekt er momenteel, al was het maar statistisch, wel bovenuit natuurlijk.
Old 17-02-2022, 11:20   #77   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Vooral benieuwd naar de rol van Russell. Gaat hij kunnen leven om voorlopig 2de rijder te zijn of krijgen we een herhaling van Alonso/Hamilton bij McLaren.
Old 17-02-2022, 13:35   #78   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Old 17-02-2022, 14:15   #79   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Mooi mooi, ik ben blij dat de lek echt was. Dit is een bijzonder mooie Ferrari, zeker na de mismaakte verpakking van vorig jaar. Alleen al voor dat groene logo heeft er hopelijk iemand een paardenkop in zijn bed gekregen. Zwart & rood, meer moet dat niet zijn.

Ook op technisch vlak ziet het er een interessante wagen uit. Vooral de brede, diep uitgesneden sidepods met opvallend geplaatste koelgaten ogen spectaculair. De snuit oogt dan weer opvallend verfijnder dan wat we tot nog toe zagen van de concurrentie. Ook dat gaatje is - nu al - intrigerend.

Uit liefde voor de sport beschouw ik mezelf als een behoorlijk neutrale supporter, maar een mooie Ferrari is toch altijd speciaal
Old 17-02-2022, 14:22   #80   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Ohja: Masi out. Freitas (WEC) en Wittoch (DTM) in een alternerende rol in. Dat viel te verwachten, al had Masi wel kunnen aanblijven wat mij betreft. De 'andere rol' die hem door de FIA zal 'voorgesteld' worden, klinkt als een miserabele troost. Freitas geniet gelukkig veel respect, Wittoch is wat twijfelachtig. Het lijkt me wel gevaarlijk om die sleutelrol te laten alterneren. Het is net de wisselvalligheid die er uit moet.

Daarnaast komt er een soort van VAR om de wedstrijdleiding te ondersteunen (zoiets had er eigenlijk al lang moeten zijn) en zal live communiceren met de wedstrijddirecteur aan banden worden gelegd. Terecht.

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules