Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 03-03-2022, 20:43   #261   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Bij mij is het in ieder geval het enige spel dat ik nog speel

Was volle bak bezig met Total Warhammer 3 maar dat is compleet gestopt sinds Elden Ring.

Eindelijk al m'n flasks geupgrade, m'n wolfkes +1, zwaard +4,...
Morgen misschien eens met wat maten Margit proberen Is die Margit's Shackle echt nodig ?
DM is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2022, 20:51   #262   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Net weer een bosske kunnen neerleggen. Zo'n blauw peet in een bootje, ik kan die namen nooit onhouden Als die "enemy felled" erop komt, dan is dat toch altijd kicken.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2022, 20:54   #263   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

blyat
Old 03-03-2022, 22:34   #264   link
Theremin
cool happy genius hero

Theremin's Avatar

Quote:
Originally Posted by DM View Post
Morgen misschien eens met wat maten Margit proberen Is die Margit's Shackle echt nodig ?
Nah, vond dat best een uitdagende battle maar goed te doen, zelfs zonder summons. Spaar uw runes voor wat anders.
Theremin is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2022, 23:35   #265   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by Theremin View Post
Nen tip voor wie makkelijk runes wil farmen: die ogres in de buurt van warmasters shack. Zitten met een hoop op een kluitje en als je ze op je paard te lijf gaat (cruciaal dat) dan ben je bestand tegen hun ambetantste stomp attack die je doet vallen en even stunt als je niet te paard bent. Lijkt me nog makkelijker
te farmen voor astrologists en andere magic users aangezien die ogres traag zijn en je makkelijk afstand kan houden. Leveren 1000 runes per kill op dus loopt snel op wat je daar kan farmen.
yep, heb ik ook gedaan. giants farmen. da zen toch geen ogers pa. ogers hebben lagen.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2022, 23:38   #266   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cage View Post
dat is een teken dat ge dat spel best maar moet kopen he dodgy.
classic maidenless gedrag.
Goh nee, die games zijn mijn ding niet. Heb iets van een 3-tal uur Dead Souls gespeeld en hetzelfde voor de 2 en dat waren in mijn hoofd tijdsverspilling omdat ik onwaarschijnlijk zwaar suckte.

Da's natuurlijk wel al vele jaren geleden maar denk dat het gewoon mijn genre niet is.

Wel leuk om de thread te lezen.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2022, 08:09   #267   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Net weer een bosske kunnen neerleggen. Zo'n blauw peet in een bootje, ik kan die namen nooit onhouden Als die "enemy felled" erop komt, dan is dat toch altijd kicken.
Die was wel heel makkelijk vanop je paard.

Gisteren verdomme 25k souls kwijt geraakt aan het einde van een dungeon waar 2 van die sphinx katten zitten. Miljaar!
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2022, 08:12   #268   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Theremin View Post
Nen tip voor wie makkelijk runes wil farmen: die ogres in de buurt van warmasters shack. Zitten met een hoop op een kluitje en als je ze op je paard te lijf gaat (cruciaal dat) dan ben je bestand tegen hun ambetantste stomp attack die je doet vallen en even stunt als je niet te paard bent. Lijkt me nog makkelijker
te farmen voor astrologists en andere magic users aangezien die ogres traag zijn en je makkelijk afstand kan houden. Leveren 1000 runes per kill op dus loopt snel op wat je daar kan farmen.
Mijn wretch daar afgezien, lol. 2x gestorven alvorens ik er 2 plat gekregen heb, maar mijn health was dan zo goed als depleted, dus snel teruggekeerd naar die shack.

De allereerste keer dacht ik slim te zijn, en ze weg te lokken. Ineens vallen die bokken mij aan op die vlakte en het was gedaan met de pret. Dus als je dit "truukje" wilt gebruiken, ga eerst links van die shack die bokken mollen voor je eraan begint, want anders mag je 2 van die giants + 4 van die bokken proberen afmaken, als je een beetje pech hebt.

Ben nu puur aan het levelen om die Godrick Knight set te kunnen dragen. Gisteren na denk ik 20x dat kamp te clearen heeft die aap eindelijk die helm gedropt, maar dat schild + die helm is veel te zwaar atm (alhoewel ik het wel kan equipen en dodgen gaat ook nog vrij goed).

lvl 19 nu en bijna 8 uur gespeeld.
Old 04-03-2022, 08:41   #269   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Kan je ergens zien welke bosses je hebt neergehaald? Heb namelijk zonet zo'n boom platgelegd maar nét op dat moment ook dood. Kreeg wel zo'n crystal tear en boss respawnt niet meer, dus veronderstel dat ik hem wel heb maar er kwam geen 'enemy felled' op.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Old 04-03-2022, 08:53   #270   link
Jaak
dubbelaccount van peephol

Jaak's Avatar

Ook gehad met Royal Knight Loretta. Zolang ge de loot en de achievement/trophy hebt, is 't ok zeker?
Dat is bij mij alleszins het geval.
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2022, 09:11   #271   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Begint wel een beetje als een MMO aan te voelen nu. Constant aan het grinden om intelligence omhoog te krijgen. Ben nu lvl46 en nog bijlange niet sterk genoeg om sommige bosses aan te kunnen. Daarnet nog zo'n portal genomen, kom ik aan een kasteel met zo'n gele muur. Boss waar ik geen spectres kan casten, één klap en dood.

Old 04-03-2022, 09:18   #272   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Quote:
Kan je ergens zien welke bosses je hebt neergehaald? Heb namelijk zonet zo'n boom platgelegd maar nét op dat moment ook dood. Kreeg wel zo'n crystal tear en boss respawnt niet meer, dus veronderstel dat ik hem wel heb maar er kwam geen 'enemy felled' op.
De 'You died' boodschap krijgt volgens mij voorrang op de 'Enemy Felled' in het geval dat ze samen gebeuren. Heb dat ook voorgehad met eentje en toen ik later terug kwam was hij ook niet terug, dus ik ging er van uit dat hij echt dood was.
Old 04-03-2022, 09:56   #273   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Heb hier nu al een deel van die begin area gedaan (Limgrave), gaan jullie zo snel mogelijk door die grote poort richting dat kasteel of kammen jullie eerst heel dat gebied uit alvorens verder te gaan?
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2022, 10:14   #274   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Zoveel mogelijk doen in Limgrave voor ge naar dat kasteel gaat

Er zijn heel wat guides op YouTube die uitleggen wat je het beste kan doen voor je daar aan begint.

Deze heb ik gisteren gedaan en nu heb ik het gevoel dat ik er wel klaar voor ben.
Old 04-03-2022, 10:17   #275   link
Theremin
cool happy genius hero

Theremin's Avatar

Quote:
Originally Posted by DM View Post
De 'You died' boodschap krijgt volgens mij voorrang op de 'Enemy Felled' in het geval dat ze samen gebeuren. Heb dat ook voorgehad met eentje en toen ik later terug kwam was hij ook niet terug, dus ik ging er van uit dat hij echt dood was.
Ik heb dat met Godrick voor gehad. Peet stond daarna weer schoon levend en wel aan zijn kasteel te blinken. Toch even gevloekt toen.
Old 04-03-2022, 10:24   #276   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Net eens Carian Manor geprobeeerd. Kasteel is ontworpen door Regi denk ik. "Waar zijn die handjes!?" Krijg daar nog te ferm op mijn kl*, nog beetje rondlopen dus.

Old 04-03-2022, 10:32   #277   link
Jaak
dubbelaccount van peephol

Jaak's Avatar

Quote:
Net eens Carian Manor geprobeeerd. Kasteel is ontworpen door Regi denk ik. "Waar zijn die handjes!?" Krijg daar nog te ferm op mijn kl*, nog beetje rondlopen dus.
Ik heb die gisteren gecleared, dat eerste stuk is inderdaad hel. Ben daar gewoon letterlijk doorgelopen tot de eerstvolgende site of grace. Daarna wordt het, ironically, toch wel wat makkelijker (althans voor astrologer).
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2022, 10:36   #278   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post

Is het even leutig als DS3? en even moeilijk?
het is meerdere factoren beter als ds3

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2022, 14:17   #279   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Juist even een stuk video bekeken aangezien ik het idee had dat ik vast zat in Stormveil castle (wou geen teleport gebruiken). Blijkt dat ik een stuk gemist heb waardoor je Rogier tegen komt als NPC en die vertelt dat je Godrick kan uitdagen.

Ben ik de enige die enkel door het verslagen van Godrick in dat kasteel terecht is gekomen? Of hoor je eerst dat kasteel te doen voor je Godrick hoort te verslaan? Bij m'n weten is er geen enkele andere ingang (de achterdeur is langs binnen gesloten als je de route langs de kliffen neemt) behalve de main gate of de route die de NPC je geeft ?
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2022, 14:47   #280   link
Theremin
cool happy genius hero

Theremin's Avatar

In principe is Godrick de eindbaas van dat kasteel. Door Margriet te verslaan verschaf je je toegang tot het kasteel.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules