Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 05-03-2022, 09:13   #301   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Is 't moeilijker dan DS3? Ik zag zo'n reddit thread waarin toch veel mensen zeiden dat het spel een pak moeilijker is dan de vorige soulsborne games.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2022, 09:15   #302   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

die shrimp hypes blijven toch mega irritant
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2022, 09:21   #303   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Idem hier. Ik weet dat ik dat niet plezant ga vinden maar ik luister normaal gezien altijd naar Radje en ja... Still going strong.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2022, 09:45   #304   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Is 't moeilijker dan DS3? Ik zag zo'n reddit thread waarin toch veel mensen zeiden dat het spel een pak moeilijker is dan de vorige soulsborne games.
DS3 was een naar mijn mening moeilijker. Het verschil hier is dat het open world is en je a-la-Dark-Souls manier je het wel zal merken als je op het verkeerde moment in dat stuk wereld komt.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2022, 10:57   #305   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
En ge kunt gemakkelijk iets anders gaan doen als ge vast zit. Kunt direct fast travellen, keiveel save points, ook dichtbij de bazen, uwe mount maakt het ook veel makkelijker om door gebieden te rushen.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2022, 11:05   #306   link
radje
wadist

radje's Avatar

het is beetje abstract maar heel kort samengevat: in isolatie is de early game van elden ring moeilijker, aangezien je al aan heel veel bosses kunt die in ds3 achter "metroidvania gates" zitten, omdat elden ring open wereld is; juist door de metroidvania style ben je in meeste soulsborne games dus verplicht om het in de context van het spel als dev tot op een punt doenbaar te houden. dat valt nu dus grotendeels weg. ook kan je in de open wereld nog minder het gevoel hebben dat je juist zit, iets wat dark souls al moeilijk maakte (zit ik wel juist? wat moet ik nu doen? waar kan ik goede wapens voor mijn build vinden?) en wordt nu dus 10x versterkt. nu, ik vind dat gevoel geweldig en het is keer iets anders dan "volg de quest marker blindelings"

echter, je kan door dat open world gegeven ook gemakkelijker aan upgrade materiaal en er zijn veel meer manieren om wat levels te grinden, bovenop het levelen door gewoon door de content te gaan. er zijn nu ook een hoop mechanismes toegevoegd zoals fast travel, die summoning bells, richting geven op de map, summoning pools, etc waardoor je genoeg zaken hebt om uw leven wat gemakkelijker te maken

een betere manier om het te omschrijven: elden ring is niet perse makkelijker of moeilijker dan vorige games uit de serie maar het is wl een pak toegankelijker door een hoop [optionele] hulpmiddelen

en luister, ik ben een grote fan van de soulsborne series en heb zelfs nog een ps4 pro speciaal gekocht om bloodborne te kunnen spelen in 2020 maar ik ben nog nooit zo uit mijn lood geslagen door een spel. ze hebben al het beste uit hun vorige games gehaald en dat in een open world gesmeten die met momenten onbeschrijfelijk goed in elkaar steekt. als concept is dit het beste "open wereld" game ooit en het zet alle andere games uit dat genre, behalve the witcher 3, volledig te kakken.

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2022, 11:47   #307   link
Cage
throwing a wobbly

Cage's Avatar

Meanwhile at Guerrila..

Die slagen er dus in om hun twee games te releasen in een week tijd van zowel Breath of the Wild als Elden Ring :///

https://www.reddit.com/r/Eldenring/c...m_is_a_little/
Cage is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2022, 12:34   #308   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

't blijven hollanders h
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2022, 13:26   #309   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
https://www.reddit.com/r/Eldenring/c...r_in_the_game/

wat
DM is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2022, 13:52   #310   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Truuk met de witte draak gedaan. 96000 runes erbij, lol. Ben denk ik 10 levels vooruit gesprongen.
Old 05-03-2022, 14:13   #311   link
Cage
throwing a wobbly

Cage's Avatar

Eerste keer wat questline gedaan en net Crucible Knight kunnen beaten. Also, adelaars die bommen droppen? Hahahah, dit spel maat

Vandaag mij voor de eerste keer zwaar zitten op te fokken aan the Crucible Knight.
tough cookie, mon dieu.

14de keer wel in geslaagd maar extreem nipt.

Last edited by Cage; 05-03-2022 at 14:20.
Old 05-03-2022, 14:57   #312   link
Theremin
cool happy genius hero

Theremin's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cage View Post
Meanwhile at Guerrila..

Die slagen er dus in om hun twee games te releasen in een week tijd van zowel Breath of the Wild als Elden Ring :///

https://www.reddit.com/r/Eldenring/c...m_is_a_little/
Die sequel nog niet gespeeld maar die eerste Horizon Zero Dawn speelde toch echt wel gelijk de RNG titel van het spel deed vermoeden: ultragenerieke, gestroomlijnde en saaie open world meuk waar ge na een uur of 10 alles wel gezien hebt en dan nog 60 uur alleen maar meer van hetzelfde krijgt. But now with robots!
Theremin is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2022, 15:00   #313   link
Theremin
cool happy genius hero

Theremin's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Zelfde moeilijkheidsgraad imo.
Sekiro toch met stip de lastigste of als ge die niet tot de soulsborne serie rekent Dark Souls 1 of de DLCs van Dark Souls 2.
Old 05-03-2022, 15:19   #314   link
Cage
throwing a wobbly

Cage's Avatar

Yes, agree. Sekiro blijft veruit het zotste spel dat ik ooit heb uitgespeeld en FromSoftware hun moeilijkste.

Deze 2 fuckers, Genichiro en Isshin, vergeet ik nooit van mijn leven. Ik denk dat ik bijna aan het wenen was toen ik de eindbaas Isshin had kunnen beaten.

Old 05-03-2022, 15:57   #315   link
radje
wadist

radje's Avatar

de dlcs van dark souls 2 zijn zoals theremin zegt toch wel een staaltje van de duivel, het verschil met base game is gigantisch

ze hebben dat in first scholar editie "opgelost" door base game ook belachelijk moeilijk early game te maken in bepaalde area's, zoals een hoop giants die u 2 shotten in een regio waar je ook van de map kan vallen

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2022, 17:06   #316   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Eindelijk diene rossen hond neer. Toch wat moeten proberen. Damage output no problem; 4 trekken en zenne kop leet eraf. Maar wel snel en altijd laten vangen. Enfin, rollen en honden laten tanken.

Old 05-03-2022, 22:11   #317   link
Theremin
cool happy genius hero

Theremin's Avatar

Vond ik nen makkelijke eigenlijk, zoals je aangeeft eentje die niet zo veel hp en defense leek te hebben, glass cannon type. Cool beest en tribute aan die DS 1 hond wel
Old 06-03-2022, 00:36   #318   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Redanna ook net kletsen gegeven. Na duzend keer proberen.

Old 06-03-2022, 10:23   #319   link
Theremin
cool happy genius hero

Theremin's Avatar

Come sweetings time to be born anew
Old 06-03-2022, 10:26   #320   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Stone Digger Troll en Pumpkin Head plat gekregen. Ben nu wel een beetje overpowered denk ik . Die Stone Digger Troll 2x moeten proberen, omdat ik de verkeerde spirits gesummoned had initieel. Met die wolven en mijn Morning Star 2-handed en hij lag na 3 meppen plat, lol. Blijkbaar is de trick om hem in zijn radijzen te slaan, dan valt die voorover en kunt ge enorm veel damage doen.

Soms snap ik dat spel wel niet zo goed. Die 2 giants die die koets voorttrekken op die brug, bijna heel in het begin. Ik kill die knight (wel 2x van die brug gesprongen met mijn paard ...) en die giants staan daar dan gewoon stil met die koets. Dus telkens dichterbij gaan, kletsen geven en van zodra ze beginnen stompen weglopen. Duurde wel ff, maar het was toch vrij rustig.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules