![]() |
![]() |
#841 link |
Forty-Two
|
Toadi en die Novabot zijn wel typische crowdfunded toestellen, hoe goed werken die eerste versies echt?
Want zo'n zaken beloven altijd veel, en de campagnes zien er super-slick uit, maar als eindproduct is de eerste versie soms zijn geld wel niet waard. Maar dat is slechts mijn indruk, ik heb geen enkele ervaring met beide toestellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#843 link |
darcore 460
|
op die https://eeve.com/en/toadi-mowing-tool/
Only left: 113 / 290 ORDER NOW 30 active on website van die dark pattern wanpraktijken, ik walg er van
![]() |
#845 link |
Senior Member
|
Tot nu toe nog niet, ik kan hem wel nog hoger zetten indien nodig (tot 6cm max) moest ik zien dat het problematisch wordt.
Nog steeds geen enkel problemen met de grasrobot, die rijdt elke dag tussen 8h en 19h, gras staat steeds perfect zonder maailijnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#851 link |
Senior Member
|
Nope, die staat er nu al 5-6 jaar denk ik en wordt door de jongste meer en meer gebruikt tegenwoordig. De netten die errond stonden zijn vorig jaar verwijderd, Dat maakte het zicht op de tuin al een pak meer open. De buizen ervoor waren toch al scheef geplooid omdat de trampoline 2 jaar geleden eens op zijn kop werd gezet door een storm.
![]() |
#853 link |
Senior Member
|
Goh ja, ik wou het ook eerst niet, maar als ik dan zie hoeveel plezier de kinderen er aan gehad hebben en nog hebben, dan is de kleine moeite om die te verplaatsen om het gras af te rijden een kleintje. Nog 1 of 2 jaar denk ik.
Zelfde verhaal met het opzetzwembad, dat zal ook nog max 2 jaar te gebruiken zijn denk ik... ALS het er zelfs nog komt dit jaar want er is nu een terras aangelegd waar het zwembad altijd stond en daar staat een basketring. Mij maakt het niet uit eigenlijk, het opzetten van het zwembad is 2 keer niks
![]() |
#856 link | |
Senior Member
|
Quote:
voor de rest zit het plezier in de groententuin waarin binnenkort een 50-tal tomatenplanten staan, paprikaplanten, pepertjes, bonen, spinazie, prie, paksoi, selder, .... ![]()
![]() |
![]() |
#858 link |
Senior Member
|
Eerlijk? Doe het niet. Hebben er hier ook eentje staan (al jaar of tien). Eerste twee jaar super, maar na verloop van tijd gebruik je dat minder en minder maar kosten blijven. Onderhoud en electriciteit kosten hier meer dan ons zwembad. En krijg dat kloteding niet eens weg want te groot/zwaar om zelf weg te halen en met een kraan geraken ze niet meer achteraan.
Heel veel kennissen hebben er ook eentje, zelfde verhaal. Als je er toch per sé eentje wil, koop een Amerikaanse. Wij hebben er eentje van Dimension One en eigenlijk nog geen enkele probleem mee gehad behalve condensator die eens de geest heeft gegeven.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|