Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 18-06-2022, 12:14   #441   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Ge mist voorlopig niet veel om eerlijk te zijn. 2 jaar in de cyclus en het aanbod aan games die echt de capaciteit van de ps5 benutten, is bedroevend laag.
Old 18-06-2022, 12:37   #442   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Final Fantasy VII Rebirth zal een PS5 timed exclusive zijn. Maar dat zal een jaartje later ook wel naar de PC en andere platformen komen. Dus om nu specifiek een PS5 aan te kopen daarvoor…
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 18-06-2022, 12:44   #443   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Jack The Ripper View Post
Final Fantasy VII Rebirth zal een PS5 timed exclusive zijn. Maar dat zal een jaartje later ook wel naar de PC en andere platformen komen. Dus om nu specifiek een PS5 aan te kopen daarvoor…
Dat komt pas eind 2023 uit, zou dus sowieso niet slim zijn om daar nu een ps5 voor te halen als dat het enige is wat u interesseert. Kunt dan beter gewoon volgend jaar eens kijken of een ps5 interessant is.
Old 18-06-2022, 21:07   #444   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by Vantham View Post
Ben stilaan het idee van een next-gen console op te geven, amper tijd om te gamen en de huidige is bijna enkel voor te netflixen.

de huidige blijft totdat hij de geest geeft denk ik
This. 1.5j geleden pc upgrade gedaan voor cyberpunk. 200 uur ingestoken. Maar daarna bitter weinig games gespeeld
Lion is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2022, 07:27   #445   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Hier iets meer dan een jaar geleden een PS5 gehaald, met bij momenten ook weinig tijd om te spelen, maar andere momenten dan weer veel meer tijd.

Ondanks dat ik 80% van wat ik gespeeld heb mss ook op PS4 Pro kon spelen, mis ik dat enorm lawaaierig ding totaal niet hoor.
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2022, 08:51   #446   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Ik wil er gewoon eentje omdat ik nog een heel pak mooie PS4(pro) games heb liggen die ik nooit heb kunnen spelen, en die ondertussen ook PS5 updates hebben gehad. Niet dat ik tijd over heb maar bon, als er dan eens wat tijd over is op een regenachtige dag...

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2022, 08:54   #447   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Vergeet ook niet om de Sony site regelmatig te checken. Wel geen idee hoe vaak het daar beschikbaar komt.

https://direct.playstation.com/nl-be/ps5
Old 19-06-2022, 09:33   #448   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Voor iemand die nooit een PS4 gehad heeft is een PS5 wel een godsgeschenk.
God of War 4, Ghost of Tsushima, Spiderman, Demons Souls, Returnal, GT7, Horizon Forbidden West, .. Honderden uren AAA plezier lol
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2022, 11:07   #449   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by ExReey View Post
Voor iemand die nooit een PS4 gehad heeft is een PS5 wel een godsgeschenk.
God of War 4, Ghost of Tsushima, Spiderman, Demons Souls, Returnal, GT7, Horizon Forbidden West, .. Honderden uren AAA plezier lol
Dat komt toch allemaal naar de pc mannen.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2022, 12:42   #450   link
black
Senior Member

black's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lion View Post
This. 1.5j geleden pc upgrade gedaan voor cyberpunk. 200 uur ingestoken. Maar daarna bitter weinig games gespeeld
Ik heb nog nooit in een console aan 200 uur gekomen. Zowel handhelds en consoles kunnen mij max 100 uur boeien aan gameplay. Ik gebruik ze dan meestal als netflix dozen.

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Spiderman niet denk ik. Dat blijft een ps exclusive (en een best aantrekkelijke). Maar om daarvoor een ps aan te schaffen tgoh.

Kheb deze generatie volledig aan mij laten passeren en eens niet mijn impulsiviteit gevolgd. Mijn xbox one x doet het nog goed als netflix doos. Eind dit jaar een nieuwe gamepc, deze gaat dan naar m'n zoon die hem nu al de helft van de tijd opeist voor de nintendo switch games op de emulator.
Pc blijft toch koning in mijn ogen, niet alleen de pc games en de betere hardware/upgradebaarheid, ook de emulators met zelf de mogelijkheid om alle controllers te gebruiken van de consoles. Oké, het is een pak duurder in aanschaf, maar daarna heb je wel alles wat je nodig hebt en meer.
black is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2022, 13:18   #451   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Tja is persoonlijk. Ik heb een behoorlijk krachtige game pc en nihil interesse om daar (nog) op te gamen. Wil die eigenlijk gewoon wisselen voor deftige laptop en zal wel gamen op console als ik eens tijd heb.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Old 19-06-2022, 13:40   #452   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Quote:
Originally Posted by black View Post
Ik heb nog nooit in een console aan 200 uur gekomen. Zowel handhelds en consoles kunnen mij max 100 uur boeien aan gameplay. Ik gebruik ze dan meestal als netflix dozen.

Spiderman niet denk ik. Dat blijft een ps exclusive (en een best aantrekkelijke). Maar om daarvoor een ps aan te schaffen tgoh.

Kheb deze generatie volledig aan mij laten passeren en eens niet mijn impulsiviteit gevolgd. Mijn xbox one x doet het nog goed als netflix doos. Eind dit jaar een nieuwe gamepc, deze gaat dan naar m'n zoon die hem nu al de helft van de tijd opeist voor de nintendo switch games op de emulator.
Pc blijft toch koning in mijn ogen, niet alleen de pc games en de betere hardware/upgradebaarheid, ook de emulators met zelf de mogelijkheid om alle controllers te gebruiken van de consoles. Oké, het is een pak duurder in aanschaf, maar daarna heb je wel alles wat je nodig hebt en meer.
Compadre pls

https://store.steampowered.com/app/1...an_Remastered/

En miles morales komt iets later naar pc.

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Tja is persoonlijk. Ik heb een behoorlijk krachtige game pc en nihil interesse om daar (nog) op te gamen. Wil die eigenlijk gewoon wisselen voor deftige laptop en zal wel gamen op console als ik eens tijd heb.
Momenteel ook wel meer zin om in de zetel te gamen met mijne XSX (door de warmte) maar gewoon die keuze en openheid van pc gaming blijft toch wel schitterend

Old 19-06-2022, 15:11   #453   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Ja het landschap is op korte tijd idd enorm veranderd: plots heeft de PC alle exclusive van PC/XBOX/PS te pakken, en kan je die bovendien allemaal portable spelen.
Toen ik mijn PS5 day 1 kocht was er nog geen sprake van dat alle PS exclusives naar PC zouden komen.

Ik blijf nog altijd een PC die hard. Maar anderzijds begin ik met de leeftijd meer en meer het comfort te appreciëren van in de zetel te zitten en op groot scherm een spelleke te spelen.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2022, 15:50   #454   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Gelijk ze zeggen. Por qué no los dos.

Old 19-06-2022, 16:35   #455   link
Jens
Member

60fps, snelle laadtijden, rest mode en dat met een fluisterstille console, ik heb mijn PS4 pro geen seconde gemist. Ik game eigenlijk nog amper op de pc sinds ik mijn oled heb gekocht.
Jens is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2022, 16:37   #456   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Tja moest ik eens aan een PS5 geraken...

Old 20-06-2022, 07:40   #457   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Over paar maandjes zijn die wel beschikbaar.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2022, 07:51   #458   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Zou liever wachten op de slim editie
acku is online now   Reply With Quote
Old 20-06-2022, 07:55   #459   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Winkels hebben precies niet veel zin om te verkopen ook. Mail gestuurd naar Geek&Games (lokale winkel), GameMania en Fun... Geen reactie. In Mediamarkt Gent gevraagd of ik er één kan reserveren. Nope, doen we niet aan mee. Tja.

Old 20-06-2022, 08:50   #460   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

MM en Dreamland leggen nooit zaken opzij. GM doet ook geen reservaties van hardware via afstand, moet ge fysiek ter plaatse gaan.

Fun geen idee.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules