![]() |
![]() |
#10582 link |
]as]ecole wannabe
|
20 minutes till dawn; vampire survivors meets crimsonland. Plezant spelleke voor paar euros https://store.steampowered.com/app/1...tes_Till_Dawn/
(In afwachting dat peglin met nieuw content afkomt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10585 link | |
Senior Member
|
Quote:
Zelf begonnen na lovende woorden van WorthaBuy. Lijkt een beetje op Heroes of Might & Magic, met dat verschil dat je hier (bijna) geen controle hebt over de combat. Aangenaam verrast. Ook omdat er zoveel class/heroes zijn.
![]() |
![]() |
#10589 link |
Chairman of the bored
|
Momenteel met Prey bezig op de XSX (omda'k te tam en lam ben om aan nen bureau te zitten). Excellent spel, ma jong toch. Khad hem eigenlijk aanvankelijk voor PS4 gekocht maar tging me niet. Kan ook wel liggen aan de kutframerate en slome controls destijds. Deze keer bevalt ie me wel. Draait ook lekker. Alleen FPS spelen met controller is ewa voos. Relax, ma voos.
Tussendoor ook Ninja Gaiden Sigma. Ook wel cool spel, maar oh lordy, diene camera van tijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10591 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() |
![]() |
![]() |
#10592 link |
You ain't seen me, aight!
|
Prey is wat een raar beestje. Mijn eerste playthrough bij release was geen succes, na 1/4de al opgegeven. Paar jaar later eens opnieuw opgepikt en plots klikte het wel.
Het gerucht bestaat dat een vervolg in ontwikkeling zou zijn, met release voorzien in 2023: "Prey 2: Neuroshock". Benieuwd of dat waar is, want je hoort zo goed als niets meer over dat IP. Mod: Gerucht zou sindsdien al ontkracht zijn blijkbaar. Achja, wie weet ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10593 link |
Grunger
|
Damn, die God of War is geniaal. Zelfde boeiende thema als AC Valhalla, maar dan met goeie combat, diep upgrade systeem, knappe locaties, boeiende lore en personages, leuke puzzels en interessante collectibles.
En de omgevingen zijn werkelijk enorm knap. Dat moet nogal impact gehad hebben toen dat net op PS4 uitkwam. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10594 link |
Dark Soul
|
Is die God of War geen remake van het originele spel op PS2.
Ik was aan Yakuza : Like a Dragon begonnen gisteren (staat op game pass), maar mijn camera blijft altijd maar rondjes draaien. Blijkbaar werkt mijn PS4 controller niet goed in dat spel, want ik heb daarna eens Tales of Arise opgestart (via Steam wel) en daar had ik geen problemen.
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10596 link |
Senior Member
|
House Flipper
Dit was een vergissing...
![]() |
#10598 link |
Senior Member
|
Rofl. Gisteren nog eens herbegonnen met Yakuza 0 en mij heel de avond afgevraagd waarom ik daar vorige keer niet mee heb doorgezet.
Vanavond heb ik het antwoord. Dat spel heeft geen autosave. Maw vorige keer was ik een avond kwijt en nu dus terug. Dat wordt imo toch ook nergens gezegd in de eerste f'ing 4u of ik heb er serieus over gelezen?
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 10-07-2022 at 20:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10600 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |