Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Muziek

Reply

Thread Tools
Old 07-06-2022, 11:14   #61   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Zonder het visuele is er inderdaad bar weinig aan.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 07-06-2022, 11:30   #62   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Rimon in de rotonde van de Botanique.

Goeie live-zangeres, niet perfect maar goed genoeg.
Goeie nummers.
Goeie band.

Beetje geknoei met backingtracks, zou beter geweest zijn met live backing, de beste stukken waren die zonder vangnet.

Bindteksten van het niveau kandidaat-Miss die komt vertellen hoe ze de wereld wil verbeteren.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 07-06-2022, 20:06   #63   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Quote:
Originally Posted by Clipper View Post
Bindteksten van het niveau kandidaat-Miss die komt vertellen hoe ze de wereld wil verbeteren.
Da's nu toch echt de godverdomse, meest hemeltergende en allergrootste afknapper die er tijdens een concert kan gebeuren.
Old 08-06-2022, 11:04   #64   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
Originally Posted by Prumpy View Post
Afgelopen zaterdag Punk In Drublic.

- Bombpops: schoon zangereske, muziek meh
- Ignite: nieuwe zanger moet zeker niet onderdoen, enorm goed optreden
- Me First and the Gimme Gimmes: The next song is a cover, blijft zalig
- NoFX: een van de betere concerten en playlists van de keren dat ik ze gezien heb, nuchtere Fat Mike maakt het echt beter
Get dead en nofx waren echt goed, leuke locatie ook. Ik kijk uit naar brakrock!
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2022, 12:01   #65   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Amenra in de handelsbeurs gisteren.

Motha was de support act en euh, ja, nooit gesnapt wat mensen zien in zo'n acts, maar het zal wel aan mij liggen. Een half naakte vrouw die daar met een rood doek staat te bewegen gelijk die figuren met die blazers die je soms ziet bij openingen van winkels. Tegen het einde was ze half naakt, ging ze crowdsurfen en liep ze achteraan de zaal uit. Ik zou graag de blikken gezien hebben van mensen die daarbuiten een pint zaten te drinken toen ze daar voorbij wandelde.

Amenra zelf was lichtjes fantastisch. Enigste minpuntje is dat al die nummers wel opgebouwd zijn volgens dezelfde structuur, dus als je heel dat live concert hoort beginnen die nummers wel serieus in elkaar over te vloeien. Desalniettemin, toch enorm van genoten. En A Solitary Reign blijft toch wel een fantastisch nummer, nondedju.

En ik begin oud te worden, lol. 3 uur rechtstaan en ik ben geradbraakt. Gaat nog plezant worden op Werchter.
Old 19-06-2022, 15:47   #66   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Live is Live op strand van Zeebrugge eergisteren.

dEUS had ik nog nooit gezien en stelde niet teleur. Hun 3 beste nummers gespeeld. The National was oke maar had ik precies meer van verwacht.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2022, 15:50   #67   link
Nike123
bot by bavo

Een ijsje gegeten?
Nike123 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-2022, 15:12   #68   link
Wannes.
Senior Member

EinstŁrzende Neubauten eergisteren in AB
Blixa blijft een fenomeen, maar er begint toch wel wat sleet op te zitten.
goed maar niet bangeljk

Volgende week 28/6 in AB Club naar Groupe RTD.
Een groep uit Djibouti begot, of all places. Should be fun
Wannes. is offline   Reply With Quote
Old 24-06-2022, 13:55   #69   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Woensdag naar Earth geweest in de Botanique. Beetje bucketlist-gehalte want ik heb hun recentere werk niet goed gevolgd, terwijl Earth 2 en Pentastar favorieten blijven. Naast een horde generatiegenoten toch ook verrassend veel jonger publiek, vooral uit de metal-hoek dan allicht. Optreden was wat ik ervan had verwacht, muzikaal lijkt er niet veel te gebeuren en toch vliegt de tijd.

Voor morgen dubbel geboekt, Eefje de Visser in de AB (uitverkocht maar er staan massa's goedkope tickets op Ticketswap, was oorspronkelijk gepland in maart 2020) en Cat Power in OLT Rivierenhof. Met Eefje is een goeie show verzekerd, maar die zag ik pas nog in de Effenaar. Dus ik denk dat ik het risico neem met de wisselvallige Cat Power en Eefje voor een symbolisch bedrag ook maar op Ticketswap zet.
Old 26-06-2022, 21:30   #70   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Donderdag Kommilfoo Oogst. Een best-of tour na 30 jaar, wel 35 ondertussen. De plaat van Oogst is een van mijn favorieten. Mogelijk omdat ik hem ben beginnen luisteren tijdens een hoogtepunt van griep. Zo geraak je emotioneel verbonden, want muziek is het enige dat dan nog kan.
Heb veel nummers leren kennen, zoals Madrid en Kom Hier Dat Ik U Draag. Dat laatste speelden ze ook in de show, erg ontroerend. Ik ween, je kent me.
Ruimtevaarder was ik al even beu gehoord (mijn fout), maar live kon dat weer tellen. Al is het maar uit nostalgie ineens.

Dan gisteren eerste festival met mijn dochter van 10. Toen ik Camille The Masker Singer zag winnen kocht ik meteen tickets voor haarlokaal optreden hier. Wachtlijst dan al. Ze is enkel populairder geworden. De helft van mijn dochter haarklas was daar toevallig ook. Zal de combinatie met Metejoor geweest zijn die gans Dendermonde deed aanschuiven aan de kassa.
Camille heeft eigenlijk een echt goed nummer met vuurwerk. Ze speelt die dan ook altijd twee keer. Want ze heeft er maar drie in totaal. De rest is medley. Mooie verschijning. Beter dan K3 godbetert.

voor jullie

Metejoor kende ik totaal niet. Heb moeten zoeken op Youtube en Spotify om ietewat voorbereid te zijn op een set van een uur. Mens blijkt gigantisch populair bijnde vlaamse bevolking. Liedjes zijn technisch heruitvoeringen van zaken die Clouseau ook al deed, met wat hedendaagse uptempo snufjes a la Coldplay en de typische samenzang in duet met een hollandse.
De muziek kan er mee door, zijn act en presense pak minder. Dat is charmezanger stijl, typisch podiummetier voor het volk. JULLIE ZIJN DE BESTE. Jaja. Is goed.
Zijn mama zal het gezegd hebben.

ge ziet zo die streken

Last edited by acku; 26-06-2022 at 21:33.
acku is offline   Reply With Quote
Old 26-06-2022, 22:09   #71   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Cat Power gisteren was trouwens de moeite. Minimale band met een drumster en een gitarist bleek genoeg om haar net op de rails te houden en liet toch nog toe om wat te improviseren en plezier te maken. Misschien het meest feelgood concert dat ik al van haar zag. Het onweer was ook zo vriendelijk om te wachten tot ze klaar was. Heerlijke avond.
Old 27-06-2022, 09:47   #72   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Beetje valsspelen: de afgelopen dagen erg veel streams van Hellfest gevolgd. Jongens toch, wat een geile line-up was me dat.
Old 27-06-2022, 10:14   #73   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Shrimpers die zaterdag op Werchter samen pintje willen drinken om die zwakke line up door te komen?
Old 27-06-2022, 10:16   #74   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Potenza View Post
Beetje valsspelen: de afgelopen dagen erg veel streams van Hellfest gevolgd. Jongens toch, wat een geile line-up was me dat.
Echt hŤ! Enorm mooie lineup!
Spijtig dat het festival zelf enorm kut is. Irritante kut Fransen, slechte eet-drink gelegenheden, faciliteiten.

Het standbeeld van Lemmy daar is anders wel een serieus stuk kunst.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 27-06-2022, 10:31   #75   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

Het schijnt beter te zijn qua food en faciliteiten. Ik ben de eerste jaren geweest. Toen was het inderdaad erg.
Old 29-06-2022, 09:09   #76   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Golden Circle tickets voor TW Classic volgend jaar. Belachelijk veel geld, maar het maakt mij gene fuck uit, because The Boss is back

Nu nog wachten tot hij aangekondigd wordt voor BST in Hyde Park volgend jaar en dan kan ik daar ook tickets voor bestellen.
Old 29-06-2022, 09:46   #77   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Metallica annuleert optreden op woensdag omwille van corona: nog geen nieuws over Rock Werchter vrijdag
Ow shit. Zou wel zuur zijn, want na het niet vervangen van FNM en QotSA, was die dag al redelijk verzwakt
Stel u voor. Greta als afsluiter.

En Turnstile heeft afgezegd voor Arras. Dat ziet er ook niet goed uit.

Volgend jaar toch maar uitkijken naar kleinere festivals met betere undercards.
Old 29-06-2022, 09:55   #78   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

En de affiche op zaterdag en zondag is al belachelijk zwak, dus er schiet eigenlijk amper nog iets over. En het frustrerende is, morgen zitten alle goeie bands samengeclusterd en gaat het schijtweer zijn.

Peis dat ik mijn les geleerd heb om nog eens 4 dagen naar een festival te gaan, zal mij voortaan wel beperken tot hier en daar een dag.
Old 29-06-2022, 10:50   #79   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Dochter is gisteren naar Billie Eilish geweest, blijkbaar vond ze het goed. Plezante verkeerssituatie daar om die te gaan afhalen om 23u...man man Ze was met trein+tram naar daar gegaan, maar terugkeren met openbaar vervoer is niet mogelijk want zo laat rijden er geen treinen meer. En dan maar openbaar vervoer promoten...

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 29-06-2022, 11:21   #80   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Volgende keer mag ze bij mij komen slapen en 's morgens de trein pakken
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Muziek

Thread Tools

Posting Rules