![]() |
![]() |
#5188 link |
Senior Member
|
Zijn keuzevakken per definitie gemakkelijker? Morgen heb ik ontwikkelingseconomie, een vak waarbij je er waarschijnlijk door kan geraken door te zeveren over kindjes in Afrika en de rol van de vrouw. De erasmusstudenten van de bio-ingenieurs zaten ook in dat vak. Ik heb altijd al gehoord dat vakken voor erasmusstudenten vrij gemakkelijk zijn. Of ga ik mij zwaar mispakken?
![]() |
#5189 link |
dubbelaccount van peephol
|
european media policy is bij mij ook een engels vak met erasmusstudenten, en simpel was dat toch niet :/
het keuzevak dat ik volgende dinsdag heb, is dan weer een verplicht vak voor -ik denk- geschiedenisstudenten (denk het toch, politieke problemen vd hedendaagse periode, lijkkist?)... ik zou mij er toch niet aan mispakken als ik u was =) OT: zelf met beleidsanalyse bezig. joy! tot eergisteren wist ik niet eens dat het over politiek beleid ging, maar dacht ik dat het over beleid ging in ondernemingen. lal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5190 link |
Datanuke.be
|
Het vak blijft even moeilijk maar erasmusstudenten worden minder streng beoordeeld.
![]() |
#5195 link |
lil carl hoefkens
|
een probleem over de definiëring van een probleem veronderstel ik
![]() |
#5200 link | |
awesam
|
Quote:
Heb dat morgen.
![]() |