![]() |
![]() |
#1 link |
Senior Member
|
GTA V
Jawel, het is officieel bevestigd. De website van uitgever Rockstar opent sinds vandaag met het logo van Grand Theft Auto V. Daarmee bevestigt de uitgever na veel geruchten eindelijk het bestaan van de game. Op 2 november verschijnt er een trailer van GTA V.
Woot! ![]()
![]() |
![]() |
#4 link |
Man of Science
|
De twee voorgaande heren spreken de waarheid. De vierde was kanker. Hopen dat ze daar wat lessen uittrekken en de fun van de eerste 3 3D-versies terug vinden.
En whatever, als 't niet werkt is er nog altijd Saints Row The Third, dat het genre duidelijk wél snapt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 link |
Senior Member
|
maar grapjassen.
Ok nummer 4 was geen Vice City of San Andreas, maar ik heb me er dik mee geamuseerd. Graphics, muziek en handling waren weer top, enkel het daten en telefoneren was wat overdreven. Maar om het nu daarom slecht te noemen... +1 voor aankoop tijdens de nachtrelease. ivm SR3: Toch liever semi-realisme dan het over the top gedoe van Saints Row. (persoonlijk)
![]() |
#12 link |
Dark Soul
|
Ik vond vooral dienen blur verschrikkelijk bij de 4. Hopelijk hebben we dat niet bij de 5.
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 link |
Senior Member
|
GTA4 was überzalig, maar zoals ik al honderd keer gepost heb was San Andreas gewoon veel leuker en afwisselender. Ik zou een been geven om San andreas met de engine van GTA4 te kunnen spelen. Nu, in de laatste DLC voor GTA4 legden ze wel meer de nadruk op fun stuff. Dat merkte je aan de over-the-top missie's, de personages en het feit dat ze parachutespringen er terug in hadden gestoken. Dus het kan zijn dat ze daar in GTA5 meer rekening mee houden. En omgevingen zoals Pistons dus zegt. Dat was zo de max in SA.
Goed, ik ben razend benieuwd. Ik heb echt elke GTA gekocht en kan me niet voorstellen dat ik deze zou overslaan |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|