Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 26-01-2012, 09:10   #1   link
Eposhark
Master i/d Japanologie

Eposhark's Avatar

What grinds your gears?

Iedereen heeft wel een aantal dingen die hem vreselijk storen, no matter what. Een soort van unstoppable rage die ineens opborrelt wanneer het ding zich voordoet, ook als je je voorneemt van rustig te blijven.

Voor mij persoonlijk: autobestuurders die hun richtingaanwijzers niet gebruiken. Daar kan ik echt compleet van door het lint gaan, en ik weet niet waarom. Ik denk dat het er mee te maken heeft dat ik er niet tegen kan dat iemand BEWUST zijn pinker niet gebruikt, zelfs al is het technisch mogelijk.

Voorbeelden zijn bijvoorbeeld iemand die ergens een afslag neemt zonder aanwijzer te gebruiken (terwijl ik daar zelfs geen last van heb), dan nog stijgt mijn bloeddruk ineens enorm. Ook mensen die een rotonde afslaan zonder aan te wijzen heb ik enorm problemen mee, ook al het niet direct consequenties heeft voor mij.

Het ergste is dan nog dat het niet controleerbaar is. Ik praat mezelf in dat het allemaal niet zo erg is, "wat kan mij dat nu schelen wat die mongs wel of niet doen", maar het lukt niet I mad

What grinds your gears?
Old 26-01-2012, 09:10   #2   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

tknomel
Lion is offline   Reply With Quote
Old 26-01-2012, 09:13   #3   link
tknomel
<insert lachband>

tknomel's Avatar

tknomel is offline   Reply With Quote
Old 26-01-2012, 09:17   #4   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

Iemand die een papiertje van een twix/mars/.. of leeg blikje of ... zomaar op de grond gooit als er een vuilnisbak dichtbij staat.

Ik raap het dan meestal zelf op en gooi het in een vuilnisbak en geef ze een blik van
'zo moet het, retard' - Tony Soprano style (wel met niks van effect, maar kheb dan toch mn ding gedaan )

.

Ik kan daar echt van ontploffen..
Old 26-01-2012, 09:18   #5   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

Mensen die gangen in supermarkten blokkeren of in het algemeen in de weg staan terwijl het niet nodig is.
frenzal is online now   Reply With Quote
Old 26-01-2012, 09:19   #6   link
Jaak
dubbelaccount van peephol

Jaak's Avatar

Mensen die 10km/u trager rijden dan wat ge moogt rijden. Ik begin dan echt door te slaan. Als ge ne camera op mij zou richten, das onversneden rage die ge filmt. Feitelijk veel in 't verkeer nu ik erover nadenk (maar pinkers ni speciaal, want ik gebruik die zelf niet ROFL SUP EPO).

Ahja, en vanaf ik een neger zie opstappen op de trein, hoop ik met heel mijn hart dat die niét in mijn wagon komt zitten. Als die mong dan die deur van mijn wagon open trekt, dan slaan weer mijn stoppen door, want die mensen hebben altijd de drang om te beginnen telefoneren wanneer ze niks te doen hebben. OP KOSTEN VAN 'T OCMW WAARSCHIJNLIJK.
Edit: niks mis met telefoneren, maar vantijd beseffen die mensen niet goed dat ge door dat toestel niet moet roepen opdat ze u langs de andere kant van de lijn horen...
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 26-01-2012, 09:20   #7   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Collega naast mij moet vaak met buitenlanders in t engels bellen en gebruikt dan constant "do you got".

Jezus fuck, STEAMT MIJ KAPOT.
Guns is offline   Reply With Quote
Old 26-01-2012, 09:21   #8   link
tknomel
<insert lachband>

tknomel's Avatar

hippies

allez meer van die types die denken dat ze hippies zijn, rijke ouders hebben, altijd maar drugsen, vollenbak free-loaden, met hun ranzige dreads lopen te zwaaien en een algemeen overlast zijn.
tknomel is offline   Reply With Quote
Old 26-01-2012, 09:22   #9   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Mensen die 29 rijden in een zone 30.

Maar ik denk dat ik Epo moet bijtreden als het gaat over dat pinken. Hoe moeilijk is dat in godsnaam om gewoon uw richting aan te geven? Ubergrind is dan nog het volk dat pinkt als ze de rotonde OPRIJDEN (altijd naar rechts pinken ahja) maar niet als ze er AFRIJDEN. ZUCHT!

Eigenlijk het verkeer in't algemeen dikwijls. Mensen die op de snelweg tegen 120 of meer nog nét willen tussenvoegen op't baanvak terwijl er eigenlijk geen plaats meer is. Dan moet je ofwel alles dichtslaan en een halve file veroorzaken of de boel dichtrijden en té dicht tegen je voorligger rijden.

Damn ik ben aan't zagen...
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 26-01-2012, 09:23   #10   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Rokers. Zelfs al staan ze buiten. Ik haat ze en ik weet niet waarom. Zo van "moede gulder nie werken? Stinkzakken." Maar ik loop daar zelf rond of zit opt forum. Maar toch kan ik er niet tegen.
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 26-01-2012, 09:23   #11   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
Ahja, en vanaf ik een neger zie opstappen op de trein, hoop ik met heel mijn hart dat die niét in mijn wagon komt zitten. Als die mong dan die deur van mijn wagon open trekt, dan slaan weer mijn stoppen door,
Doet mij eraan denken..
Mensen die op den trein van wagon naar wagon lopen
EN DE FOCKING DEUR NIET DICHT DOEN!! OMFG DAN GAAT DE WARMTE WEG EN STOORT DAT TREINGELUID VEEL HARDER!!! DOE FCKING UW DEUR DICHT ALS JE ZE OPEN HEBT GEDAAN, ALTIJD NEGERS DIE DA NIE DOEN!!!! (en ook soms van die 15jarigen die rondspringen als geile bavianen)
Old 26-01-2012, 09:24   #12   link
Eposhark
Master i/d Japanologie

Eposhark's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guns View Post
Collega naast mij moet vaak met buitenlanders in t engels bellen en gebruikt dan constant "do you got"..

NNNNNNNGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Old 26-01-2012, 09:26   #13   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Zie ze eens allemaal ragen op't verkeer. Ik ben trots op jullie .

Qua pinkers, gisteren een Nederlander op de E17 in zo'n dikke Mercedes 4 keer van rijvak zien veranderen zonder een pinker uit te steken. Niet dat ik gelijk Epo mijn stuur in 2 mot, maar ik vraag mij altijd waarom je niet zou pinken. Dat je het eens vergeet kan gebeuren, maar 4 keer na elkaar? Het is niet dat dat zo gigantisch veel moeite kost.
Old 26-01-2012, 09:26   #14   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Mensen die liggen af te geven op andere mensen waar ze helemaal niets mee te maken hebben, die het allemaal wel eens zullen fixen, en daarbij helemaal geen rekening houden met de wensen van de mensen waarvoor ze het zullen fixen.

Nogal algemeen, voorbeelden: chauffeurs die denken dat ze het rijgedrag van anderen moeten beïnvloeden (door links mensen van de baan te pushen, door ongeduldig te zijn, ...) terwijl ze eigenlijk gewoon het verkeer moeten volgen. Mensen die alle werklozen profiteurs vinden, en als zij het voor het zeggen hadden zouden ze er wel eens iets aan doen.

Kijk op uw eigen bord, kijk in uw eigen portemonnee, probeer uw eigen situatie te verbeteren, en laat andere mensen gerust.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 26-01-2012, 09:26   #15   link
Niels
Chav

Niels's Avatar

Oude mensen.
Niels is offline   Reply With Quote
Old 26-01-2012, 09:27   #16   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by ran View Post
Kijk op uw eigen bord, kijk in uw eigen portemonnee, probeer uw eigen situatie te verbeteren, en laat andere mensen gerust.
Eigen volk eerst amirite?
Old 26-01-2012, 09:28   #17   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Um, nee
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 26-01-2012, 09:30   #18   link
flexium
Sr member, jr poster

Quote:
Originally Posted by frenzal View Post
Mensen die gangen in supermarkten blokkeren of in het algemeen in de weg staan terwijl het niet nodig is.
Dit. Uit te breiden naar alle situaties waar mensen door een kleine moeite hadden kunnen vermijden dat anderen 'last' hebben van hen.
voetgangers (of joggers!) of auto's op het fietspad, mensen die persé met buggy door een drukke mensenmassa willen, chauffeurs die niet ritsen, mensen die bij het kruisen op een smalle plek niet meer moeite doen om elkaar ruimte te geven (zowel voet-, fietspad als autobaan) ...
flexium is offline   Reply With Quote
Old 26-01-2012, 09:33   #19   link
Kittens
Blofficoso

Kittens's Avatar

Niet pinken bij rotondes moet bij mij toch ook wel nummer 1 zijn.
Dan gatrijders en "Marokkaans rijgedrag", iedereen weet wat ik bedoel.
Dan trage chauffeurs.
Kittens is offline   Reply With Quote
Old 26-01-2012, 09:34   #20   link
Jerre_31
Senior Member

Jerre_31's Avatar

Send a message via MSN to Jerre_31
SS ontvangen en geen lucifers of aansteker te vinden in huis

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules