![]() |
![]() |
#4 link |
cool happy genius hero
|
Toch wel een paar mannen lijk Fellaini en Vertonghen die nochtans goed bezig zijn in Engerland maar precies niet teveel goesting hebben in deze oefenmatch.
En Defour heeft toch niet zijn plaats in de basis bij de duivels als iedereen fit is. Sorry Radje. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 link |
wadist
|
De ene slechte voorzet na de andere, gestuntel, slechte passen, tegen een massaal grote kutploeg. Zo ken ik mijn national team weer.
Schandalig. edit: Als de mensen dus willen weten waarom wij geen groot tornooi meer halen, dit is de reden. Smakeloos voetbal waar we dikwijls aan lijden in bepaalde periodes en ik kan u verzekeren dat zo'n ongelooflijk triestig voetbal impact heeft op de volgende wedstrijden. edit2: rofl lukaku precies weer ene van anderlecht Last edited by radje; 14-11-2012 at 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 link |
wadist
|
Haha, die Stancu, wat een schijtploeg toch.
"Anders niet aan de bak zouden komen?" Ik tel Van Buyten en Defour. Ok, ondertussen staan er wel wat andere op maar Mboyo voor Mertens is een goede vervanging geweest en gewoon, in het begin van de tweede helft stonden we praktisch met een basisploeg. En zelfs dan nog, mensen zoals Vossen en Lukaku zijn geen tier lager, de enigste die er absoluut niet thuis hoort is onze achterlijke Daniël. Ik ben normaal heel pro-België maar wat ik nu zie, dat tart echt alle verbeelding. Hoe je met zo'n ploeg ZO slecht kan spelen. Jesus fucking christ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 link | |
Fanboy
|
Quote:
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
![]() |
![]() |
![]() |
|