![]() |
![]() |
#1 link | |
God
|
StarCraft II
Quote:
Dit spel is naast TF2 het spel dat het meest op zich heeft laten wachten in de gaming industrie. Last edited by Awoujol; 11-11-2010 at 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 link |
since 09 Feb, 2001
|
Nog geen releasedate ![]()
13.5K | ecko mag alles | BG2 zot | p: Blackstone Fortress | r: Hyperion | w: The Bad Batch | hw: Synology DS414 + 4x3TB WD Red - 2016 rMBP 13" - 2019 iMac 21.5" - iPad G4 - iPhone Xr | ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 link |
Max Destruction
|
Wel erg voorspelbaar, van wanneer het bekend was dat de aankondiging in Zuid-Korea ging zijn wisten we al dat het SC2 ging worden.
PS3 60 GB - Wii - X360 Elite Red Edition - DS Lite - PSP 2000 PC: Core 2 Duo E6750, Gigabyte GA-P35-DS3, G.Skill 2 x 2Gb DDR800, Asus EN8800GT, Sound Blaster X-Fi XtremeGamer, Corsair HX Series 520W PlayStation Network: LordTD_87 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 link |
since 09 Feb, 2001
|
Who cares? Die trailer is de max! Hopelijk snel in HD beschikbaar.
![]()
13.5K | ecko mag alles | BG2 zot | p: Blackstone Fortress | r: Hyperion | w: The Bad Batch | hw: Synology DS414 + 4x3TB WD Red - 2016 rMBP 13" - 2019 iMac 21.5" - iPad G4 - iPhone Xr | ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 link |
since 09 Feb, 2001
|
Who cares? Het ziet er beestig goed uit imho.
Benieuwd hoe het speelt.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 link | |
Tiger Riding Samurai
|
Quote:
Soit, is typisch Blizzard, spel zal wel op andere manieren bijblijven neem ik aan. EDIT: site is online http://www.starcraft2.com/ Last edited by Ryuken; 19-05-2007 at 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 link |
Max Destruction
|
De graphics zijn idd nogal in de kiddy stijl van Warcraft 3, ik hoop dat ze dat op termijn ook niet uitsteken met Diablo 3.
Op dit moment vind ik C&C3 toch een mooier spel, alleen zal dat spel bijlange niet zo lang meegaan als SC2.
PS3 60 GB - Wii - X360 Elite Red Edition - DS Lite - PSP 2000 PC: Core 2 Duo E6750, Gigabyte GA-P35-DS3, G.Skill 2 x 2Gb DDR800, Asus EN8800GT, Sound Blaster X-Fi XtremeGamer, Corsair HX Series 520W PlayStation Network: LordTD_87 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 link |
since 09 Feb, 2001
|
rifl :D
![]() |
![]() |
![]() |
#12 link |
Max Destruction
|
Ze rippen wel nogal veel van andere sci-fi universums, die Immortal van de Protoss is gewoon een alien versie van de Space Marine Dreadnought uit Warhammer 40K. Zelfs zijn "I return to serve" quote ruikt er extreem naar.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 link |
Tiger Riding Samurai
|
Om nog maar van die warp gate te zwijgen, riekt toch ook een beetje naar Eldar. Maar ja, wederom, that's Blizzard en meestal is het gewoon fun.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 link |
Het Rosse Gevaar
|
Ik ben er blij om, vroeger de eerste enorm veel en enorm graag gespeeld.
Toen ik een jaar geleden de eerste in budget kocht was ik terug volledig onder de indruk... Ben benieuwd wat SC2 gaat geven qua vernieuwende gameplayelementen... maar het ziet er alleszins al heel mooi en heel Blizzard uit. (De 'kiddy' in-game stijl stoort me ook helemaal niet eigenlijk...) Momenteel amuseer ik me nog kostelijk met de Warhammer 40k Dawn of War-reeks, tevens een ongelooflijk goede rts-reeks! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 link |
Senior Member
|
ik heb die trailer gezien en ik zie de gelijkenis echt niet wat warcraft 3.
kan iemand mij uitleggen welke gelijkenissen er zijn? de units zijn zo klein en onduidelijk in die trailer dat ik ze niet eens kan vergelijken. de trailer doet me nog eerder denken aan tiberium wars dan aan iets anders. anyway, 'k had echt gehoopt op diablo 3 of iets totaal nieuw. maar ja, 't was overduidelijk dat het SC2 ging zijn. helaas heeft geen enkele rts mij langer dan een paar weken kunnen boeien, dus deze is ook niet aan mij besteedt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|