![]() |
|
View Poll Results: Game of the Year | |||
Cyberpunk 2077 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 30.00% |
Deathloop |
2 | 6.67% |
Forza Horizon 5 |
2 | 6.67% |
Resident Evil Village |
0 | 0% |
Psychonauts 2 |
3 | 10.00% |
It Takes Two |
2 | 6.67% |
Inscryption |
3 | 10.00% |
Metroid Dread |
2 | 6.67% |
Returnal |
1 | 3.33% |
Ratchet & Clank: Rift Apart |
2 | 6.67% |
Marvel’s Guardians of the Galaxy |
1 | 3.33% |
Age of Empires 4 |
1 | 3.33% |
Tales of Arise |
1 | 3.33% |
Hitman 3 |
0 | 0% |
Valheim (Alex) |
7 | 23.33% |
FFXIV: Endwalker (Divolinon) |
1 | 3.33% |
Halo Infinite (DontLikeJelly) |
2 | 6.67% |
Gunfire Reborn (radje) |
1 | 3.33% |
Dyson Sphere Program (Ashner) |
2 | 6.67% |
NieR Replicant ver.1.22474487139 (DarthJabbaBoulet) |
1 | 3.33% |
Multiple Choice Poll. Voters: 30. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools |
![]() |
#1 link |
throwing a wobbly
|
Game of the Year 2021
Ik heb het gevoel echt weinig goede games gespeeld te hebben dit jaar.
Bij deze een poll. Ik ben eens benieuwd wat Shrimp graag gespeeld heeft. Voor mij AoE4, Forza en Tales of Arise maar eerder casual gespeeld. Edit: meerdere votes zijn mogelijk! Last edited by Cage; 10-12-2021 at 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 link |
white male hetero unicorn
|
Letterlijk niks nieuws gespeeld dit jaar. (Buiten fm22 dan).
Tlou 2 beste wat ik gespeeld heb maar dat zal niet meetellen. Mss zou t voor de leut wel is tof zijn een poll te houden wat nu het finale oordeel zou zijn over het beste spel van 2016 of 2011 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 link |
Senior Member
|
Ratchet & Clank toch wel, eerste spel waar ik een echt next gen gevoel bij had en bovendien ook een zeer goed spel.
Eervolle vermelding voor toch wel voor Deathloop, die heeft mij aangenaam verrast en verveelde ook geen moment tijdens het spelen. Enkel jammer dat de AI zo dom is. Verder nog gespeeld: - Returnal: niet slecht, maar constant vanaf 0 beginnen stak mij rap tegen door telkens te moeten grinden. Eerste run uitgespeeld, maar gestopt bij de 2de run en dus het verhaal niet voltooid. Ook een nadeel dat ge niet kon saven en stoppen, maar de ps5 in rest mode moest zetten. Niet ideaal om tussendoor eens te spelen. Dat is nu wel opgelost, dus misschien eens verder doen. - Tales of Arise: nu mee bezig, zeer goed, maar levensgevaarlijk voor epilepsie gevoelige mensen. Zelfs ik krijg er koppijn van en moet regelmatig mijn ogen eens dicht doen wanneer ze daar weer eens flitsen langs alle kanten. Wel prachtige en sfeervolle graphics en een degelijk verhaal tot nu toe. -F1 2021: 3 seizoenen gespeeld, tot alles ontwikkeld was en dan gestopt. Doet mij toch terug verlangen naar een F1 Manager of Grand Prix Manger spel met officiële licenties. Maar niettemin redelijk lang enkel dit gespeeld, kan mij niet herinneren wanneer ik nog eens zoveel tijd in een racegame gestoken heb. Cyberpunk zal voor goty 2022 als tegen dan hopelijk de ps5 versie uitgekomen is.
PSN + Xbox Live + Nintendo Id: Fallschirm 3DS: 4167-4649-2965 Last edited by Fallschirmjaeger; 10-12-2021 at 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 link |
Serious Member
|
Voor mij toch Cyberpunk op PC. Performance om mijn redelijk basic PC met een 1070Ti was erg goed en full option via Geforce Now was onwaarschijnlijk knap. Veel zaken weggelaten maar het spel ontploft van ambitie, en dat bedoel ik zowel negatief als positief.
Deux Ex in een open wereld. Was ook zéér flawed maar is een classic geworden. Forza Horizon vond ik sterk maar hardly GOTY, zelfde voor AoE en Hitman. Sequels kunnen goed zijn maar om die dan GOTY te maken... Deathloop, Psychonauts en die Guardians game ben ik wel benieuwd naar, maar te weinig tijd/teveel games as always. (Dit gezegd zijnde kon ik het niet laten om Mass Effect dit jaar nog eens te spelen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 link |
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉
|
goed mee geamuseerd tier
loop hero, it takes two, subnautica below zero en jackbox 8 goe begonnen ma tviel uiteindelijk wa int water tier twelve minutes gekocht en dan na 2 minuten beseft van ow fuck hier hebbek eigenlijk geen zin meer in tier binding of isaac repentance teleurstellend tier psychonauts 2 inscryption geprobeerd ma mijne computer kan het nie aan tier resident evil 8 beste cookie clicker clone tier https://poochyexe.github.io/pachinkr...kremental.html pfft tier maneater unpacking
nee I ♥ U MA zot Last edited by Japisee; 10-12-2021 at 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 link |
Senior Member
|
Dit jaar (dat nog niet gedaan is) zal het toch Halo Infinite zijn (staat niet in de poll
![]() Dus: Halo Infinite Forza Horizon 5 Tot mijn schaamte niet aan Psychonauts 2 begonnen. Vooral stuff gespeeld van de vorige jaren eigenlijk. Goed bevonden: Dead Space 2 Resident Evil 7 Alan Wake Control Rocket League Hades Jedi Fallen Order |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 link |
Psychokieke
|
Voor de moment, geen GOTY in gedachten sinds lang.
![]() |
#15 link |
wadist
|
ik ging binding of isaac repentance ook zot spelen, daar is na paar dagen nix meer van gekomen het klikte niet meer. tot vorige week, goesting om te spelen en sindsdien met nen volledige nieuwe save file gestart en da heeft me terug in gang gezet
is wel het verlengde van dees jaar, veel grote dlc gespeeld van games die ik al had qua nieuwe releases gunfire reborn is in 1.0 gegaan dees jaar, zit zeker bij den top. pathfinder wrath of the dingens gestart maar moeten staken, super spel maar bij release weinig goesting in een diepe crpg. desondanks toch serieus wat uurkes gespeeld op korte tijd (35 uur), spel is de max dyson sphere is van 2021, geweldige factorio-like. voor de rest een hoop leutige games zonder hoogvliegers te zijn en mja dees is nie de "wa hebt ge gespeeld dees jaar" thread |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 link | |
Senior Member
|
Naar aloude gewoonte heb ik geen enkel spel van current year gespeeld
![]() De meest recente games die ik gespeeld heb zijn The Outer Worlds (meh) en Crusader Kings 3 (yay!), maar die zijn allebei van eind 2020. Pathfinder: Wrath of the Righteous en Deahtloop staan wel op mijn verlanglijst, maar die pik ik wel eens op als ze al hun patches en DLC gehad hebben. Quote:
2011 iets minder precies, maar wel WH40K - Space Marine en Bastion.
What a difference indifference can make. Last edited by Archangelus; 10-12-2021 at 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|