Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 29-03-2021, 21:04   #221   link
Zinno_01
Junior Member

Sjanske voor mij dat Perez (TD) nog een geweldige inhaalrace gereden heeft, langs de andere kant was Gasly een flop.
Zinno_01 is offline   Reply With Quote
Old 29-03-2021, 21:21   #222   link
B0Yke
Senior Member

B0Yke's Avatar

Iedereen heeft precies Gasly in zijn team?
B0Yke is offline   Reply With Quote
Old 29-03-2021, 22:23   #223   link
Rufus
PimpMeister

Ik niet. Je kan mensen hun teams trouwens bekijken.
Ik sta op plaats 2
Old 05-04-2021, 20:39   #224   link
rooz
he/him

rooz's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
gisteren s1 drive to survive uitgekeken en als ik naar de teams kijk voor 2021 dan geniet McLaren voorlopig mijn voorkeur

ga toch trachten s2 en s3 te bekijken in de komende 2 weken, samen met de eerste GP zou dit moeten voldoende zijn om favoriet(en) te kiezen

Vond S1 alvast heel erg boeiend, 't is zoveel meer dan zzz Hamilton heeft weer gewonnen, wat je natuurlijk niet weet als je enkel de krantenkoppen leest.
S3 uitgekeken.
Still McLaren..
rooz is offline   Reply With Quote
Old 06-04-2021, 09:11   #225   link
rooz
he/him

rooz's Avatar

Meeste drivers zijn eigenlijk likeable, zelf voor Hamilton veel sympathie.
Ale, enige reden dat ik voorheen geen sympathie had was omdat hij altijd won dus dat was wel een stomme reden natuurlijk.

Hoop dit seizoen wel dat Red Bull nog meer het vuur aan de schenen van Mercedes kan leggen en hopelijk een paar podiumplaatsen voor Daniel & Lando.
Aja en Steiner is de max en heeft een kutjob.
rooz is offline   Reply With Quote
Old 06-04-2021, 10:41   #226   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Ik ben altijd een vrij neutrale supporter geweest, als het in zijn geheel maar competitief en voldoende eerlijk is. Rabiate supporters zijn nogal vermoeiend in zo'n volatiele sport als F1. McLaren heb ik bijvoorbeeld doorheen de Mercedes-jaren niet echt weten te waarderen omdat Ron Dennis er zo'n steriele boel van had gemaakt. Sinds de dolle Honda-avonturen is het weer een sympathieker team geworden.

Vettel is ook zo'n goed voorbeeld. Als BMW-rookie was hij spectaculair, idem voor zijn debuut bij Torro Roso (winnen op Monza!). Zijn dominantie bij Red Bull was dan weer eerder ergerlijk, vooral dan omdat hij nooit een team-speler was (Multi 21, Turkije 2010,...). Tegelijkertijd is hij naast het circuit een vrolijke knul met veel humor. Zijn verhuis naar Ferrari bleek een geslaagde zet, hij werd meer team-speler dan ooit tevoren en wist zijn talenten meer dan in een Red Bull te bevestigen. Net als Alonso sleurde Vettel zijn Ferrari in die eerste jaren doorgaans verder dan mogelijk leek. Heerlijk! En toch bleven daar die flaters (Duitsland 2018), momenten van zinsverbijstering (Azerbeidzjan 2017) en vooral twee seizoenen ('17 en '18) waarin het eigenlijk had kunnen (en moeten?) lukken.
Old 06-04-2021, 10:59   #227   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

ik ben Kamp Kimi en vergeef Vettel nooit voor Monaco 2017

Zelf als kind fan geweest van Williams-Renault. Die FW13 en FW14B heb ik nog replicas van gehad en pics dat ik in de bolide zat van Riccardo Patrese. En gesigneerde foto's van oa. Mansell.
Daarom sowieso nog altijd voorkeur voor Renault (/Alpine) en Williams, maar de laatste jaren is dat uiteraard maar poverkes. Williams zit met Russell met één van de meest getalenteerde piloten imo, maar die vertrekt volgend jaar gewoon naar Mercedes peis 'k.

Last edited by Jaak; 06-04-2021 at 11:05.
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 16-04-2021, 12:25   #228   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Mazepin blijft op z'n elan doorgaan. Knullig de muur in na even wat gravel te hebben meegenomen.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 16-04-2021, 12:59   #229   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Het sympathieke koosnaampje 'Mazespin' van zich afschudden wordt heel lastig, ja.
Old 16-04-2021, 13:07   #230   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

https://whendidmazepinspin.com/

Quote:
It's been 0 days, 2 hours, 9 minutes, and 26 seconds since his last spin.
Mazepin's next drive is in 0 days, 0 hours, 22 minutes, and 33 seconds
Old 16-04-2021, 13:10   #231   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Da's gewoon iets cultureels, mannen. Gene stress.

Old 16-04-2021, 22:28   #232   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

't Zijn charels
Blade is online now   Reply With Quote
Old 17-04-2021, 11:24   #233   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Dat Red Bull en Mercedes voor de pole zullen strijden is duidelijk, me dunkt dat enkel Verstappen een echt kwalificatierondje afwerkte in FP3. Alles daarachter blijft een gezellige mengelmoes, enkel de competitiviteit van Ferrari blijft me positief verbazen. Alfa Romeo daarentegen zou toch stilaan wat meer mogen opschuiven, iets dat Williams wel lijkt te doen. En wat een fraaie prestatie van MSC. Dat herhalen in de kwalificatie wordt vrijwel onmogelijk, zo'n bescheiden opsteker is echter ongetwijfeld welkom bij Haas.
Old 17-04-2021, 18:41   #234   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Hamilton kon profiteren van Verstappen die zijn ultieme lap ietwat verprutste, maar het blijft sterk en vooral consistent. Let vooral op Bottas die niet verder raakte dan een 8ste plaats. Perez bewees echt wel een aanwinst te zijn, zeker nu Hamilton er morgen alleen voor staat. Verdere pluspunten voor Leclerc en Gasly die wederom verrassend dicht bij de twee topteams konden blijven. Ook leuk dat beide Williams-wagens in Q2 zaten.

Zonde voor Norris die zijn tijd (P4) geannuleerd zag worden wegens tracklimits, wat echter niet wegneemt dat McLaren wederom niet ver weg is. Sainz viel wat tegen, landgenoot Alonso was zelfs ronduit teleurstellend. Ook Vettel blijft zorgwekkend aanmodderen. Tot slot jammer voor Tsunoda, het foutje was bescheiden (en te verwachten van een rookie) maar de gevolgen stevig.

Toch ook nog even meegeven dat Mazepin wederom zijn waarde bewees door in FP3 zijn ingenieur botweg te onderbreken, in de kwalificatie Giovinazzi een kloot af te trekken en een halve seconde achter Mick Schumacher te eindigen. Heerlijke knul.
Old 17-04-2021, 20:16   #235   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Bij Alpha Tauri moet ik een klein beetje terugdenken aan Brawn GP. Niet omdat ze iets technisch echt superieur hebben, maar wel omdat ze ook ergens als enige een grijze zone in het reglement hebben gevonden.

Omdat ze blijkbaar voor wat betreft hun voorophanging een contract hebben met Red Bull en ze hierdoor die 2020-versie kregen aangeleverd, moesten ze hun hele voorkant aanpassen. Maar omdat 'consequential changed' geen tokens kosten, hebben ze veel kunnen investeren in de voorkant. Ofzoiets.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 18-04-2021, 09:06   #236   link
B0Yke
Senior Member

B0Yke's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wazeiterna? View Post
Bij Alpha Tauri moet ik een klein beetje terugdenken aan Brawn GP. Niet omdat ze iets technisch echt superieur hebben, maar wel omdat ze ook ergens als enige een grijze zone in het reglement hebben gevonden.

Omdat ze blijkbaar voor wat betreft hun voorophanging een contract hebben met Red Bull en ze hierdoor die 2020-versie kregen aangeleverd, moesten ze hun hele voorkant aanpassen. Maar omdat 'consequential changed' geen tokens kosten, hebben ze veel kunnen investeren in de voorkant. Ofzoiets.
Dan heb ik dat Brawn-gevoel eerder bij de diffuser van McLaren
B0Yke is offline   Reply With Quote
Old 18-04-2021, 14:47   #237   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Belachelijke race control. Nadat Vettel gepit heeft, straffen ze hem met een stop&go. Konden ze veel eerder beslissen, zodat de straf met pitstop uitgevoerd kon worden.

Edit: Imola levert in ieder geval genoeg entertainment.

Last edited by Fallschirmjaeger; 18-04-2021 at 14:58.
Fallschirmjaeger is offline   Reply With Quote
Old 18-04-2021, 15:14   #238   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fallschirmjaeger View Post
Edit: Imola levert in ieder geval genoeg entertainment.
Yep yep. Op dit moment ook perfect voor mijn fantasy F1 ook (top drie is mijn team). Dat wordt een spannende restart sebiet.

Mod: Komaan Norris.
Mod2: Man man, jammer dat die rode vlag Hamilton geholpen heeft toen hij eruit lag. 't Had een mooi podium geweest anders.

Last edited by HeLLBirD; 18-04-2021 at 15:58.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 18-04-2021, 16:04   #239   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Hamilton heeft toch echt ongelooflijk veel geluk.

Op het moment dat de race omzeep is, een safety car en rode vlag waardoor de schade miniem is.

En Mazespin heeft gelukkig nog gespind voor het einde.

Alpine toch weer een teleurstelling.

Last edited by Fallschirmjaeger; 18-04-2021 at 16:09.
Fallschirmjaeger is offline   Reply With Quote
Old 18-04-2021, 16:07   #240   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Hamilton hoerechance
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules