Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 02-03-2021, 20:22   #2061   link
Lion
N1 Music Spammer

Lion's Avatar

Poe memes

Lion is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2021, 20:51   #2062   link
Lion
N1 Music Spammer

Lion's Avatar

HYPE STREAM

https://www.pathofexile.com/livestream
Old 08-04-2021, 22:39   #2063   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Hype rond PoE 2 : less so.
Het is dus gewoon een andere storyline om tot dezelfde endgame te komen. Had gehoopt op toch weer iets inventiever dan de atlas.

Hype rond Poe, Ultimatum league : Niiiiiice.
Lijkt op een high risk ritual league met upgraded rewards van andere seasons. Lijkt me ideaal voor een Herals of Purity build trouwens met golems en spectres.
Hoe ze dat doen elke drie maanden god weet het.

https://www.pathofexile.com/ultimatum
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 09-04-2021, 15:46   #2064   link
Lion
N1 Music Spammer

Lion's Avatar

say wut?

PoE 2 :

Path of Exile 2's characters are a new set of Exiles who fall into the same class archetypes as those in the original game. As such, they can pick from a set of 19 new Ascendancy Classes that differ from the old ones that are still available in the Path of Exile 1 campaign.

Path of Exile 2 introduces the next generation of Path of Exile's iconic skill system. Support Gems are now socketed directly into Skill Gems, removing many of the frustrations present in the old system while maintaining all the previous depth. It's now possible to six-link every skill your character uses.

The entire progression of armour and weapons has been redone from start to finish, alongside entirely new character models and animations. All of your old microtransactions are still compatible.

Niet genoeg changes?
Old 10-04-2021, 14:37   #2065   link
rooz
he/him

rooz's Avatar

Ist de moeite om nu nog te beginnen of wacht ik op PoE 2?
rooz is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2021, 16:30   #2066   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

speel het efkes om aan de poe mechanics gewend te raken maar spendeer nu geen 1000 uur meer
Old 10-04-2021, 16:33   #2067   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Jazeker, PoE 2 zal pas voor mid tot eind 2022 zijn denk ik.

Maar nu net vandaag zou ik niet starten. Wacht tot volgende week vrijdag om 22u wanneer de nieuwe league begint. Standard zou ik niet spelen en de nieuwe league ziet er echt goed uit imo.

Teki en SMC doen misschien ook mee, alhoewel die deze league veel gespeeld hebben en het misschien beu zijn. Samen de storyline doen is in ieder geval plezant.

@Jelliuz : Goh ja, misschien wel, maar dat is eigenlijk tijdsverlies h.
Old 10-04-2021, 16:36   #2068   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lion View Post
say wut?

PoE 2 :

Path of Exile 2's characters are a new set of Exiles who fall into the same class archetypes as those in the original game. As such, they can pick from a set of 19 new Ascendancy Classes that differ from the old ones that are still available in the Path of Exile 1 campaign.

Path of Exile 2 introduces the next generation of Path of Exile's iconic skill system. Support Gems are now socketed directly into Skill Gems, removing many of the frustrations present in the old system while maintaining all the previous depth. It's now possible to six-link every skill your character uses.

The entire progression of armour and weapons has been redone from start to finish, alongside entirely new character models and animations. All of your old microtransactions are still compatible.

Niet genoeg changes?

Ja van die skill gems had ik gehoord, dat gaat echt zot zijn qua dmg voor een Herald of Purity build.

En ja, ik had graag nog meer gezien, zoals gezegd ben ik de atlas een beetje beu aan't geraken.
Old 10-04-2021, 16:36   #2069   link
radje
wadist

radje's Avatar

poe is de superieure arpg ma na nen tijd wordt dien skilltree en skillslots met al die orbs etc een te grote boekhouding, zelfs met nen guide volgen

voor casuals lijk mij zou der iet moeten zijn tussen fisher price d3 en budget maken poe

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2021, 16:46   #2070   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post

Teki en SMC doen misschien ook mee, alhoewel die deze league veel gespeeld hebben en het misschien beu zijn. Samen de storyline doen is in ieder geval plezant.
Neen we zijn gestopt toen we doorhadden dat het end league was
Ik zit binnenkort in Egypte, dus dat gaat nipt worden qua internet denk ik
Teki is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2021, 16:54   #2071   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by radje View Post
poe is de superieure arpg ma na nen tijd wordt dien skilltree en skillslots met al die orbs etc een te grote boekhouding, zelfs met nen guide volgen

voor casuals lijk mij zou der iet moeten zijn tussen fisher price d3 en budget maken poe
Een build is toch gemakkelijk te volgen? Akkoord dat het een boekhouding is als je zelf een char maakt, maar als je een build volgt zie ik het probleem toch niet.
Anders kan https://pathofbuilding.community/ zeker goed helpen. Je kan de build erin uploaden.
En https://github.com/SnosMe/awakened-poe-trade helpt ongelofelijk als je wil traden om prijzen in te schatten van stuff die je wil verkopen.

Quote:
Originally Posted by Teki View Post
Neen we zijn gestopt toen we doorhadden dat het end league was
Ik zit binnenkort in Egypte, dus dat gaat nipt worden qua internet denk ik
Ja jullie zijn erg laat in de league begonnen h.
Met GeForce Now op de GSM spelen h Teki.
Old 10-04-2021, 18:07   #2072   link
radje
wadist

radje's Avatar

ik vind da echt vermoeiend, zo constant kijken naar links op uw wapen en armor om te zien of uw skillkleurken er wel bij past, er wel genoeg slots zijn, juist gelinked, etc etc. anders moet ge bij nen goeie drop da allemaal ofwel kunnen veranderen met orbs (maar da mag volgens meeste guides pas als ge bijna aan endgame zit anders is het verspilling van da type orb) ofwel kunt ge het gewoon dus nie equippen

het feit dat de negenduizend skills apart levelen en allemaal interacties samen hebben? voor zo veel informatie heb ik maar beperkt aantal bandbreedte in mijn ooft en da is al gereserveerd voor roguelites lijk isaac

Old 10-04-2021, 18:10   #2073   link
radje
wadist

radje's Avatar

veel van die guides ook "en als ge uw wapen niet met de juiste kleurkens en links kunt vinden, kunt ge x traden voor y en moet ge via zzzzzzz" EXCUSEERT ik heb geen goesting om douane of logistiek aan de haven te spelen tis nen arpg ik wil gewoon monsters melten

Old 10-04-2021, 19:05   #2074   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Dat early gear craften doe ik nooit eerlijk gezegd. Volgens mij staat dat trouwens enkel in de Arc Witch build maar je kan het doen ja.
Tot het einde van de storyline kan je makkelijk geloote gear vinden met de juiste kleuren. Meer dan een 4 link heb je normaal gezien niet nodig en als je dat wil maken is het erg eenvoudig omdat je onderweg wel wat jewellers, fusion en chromatic orbs loot.
Voor mij is dat nog iets moeilijker aangezien ik in PoE moeilijk het verschil zie tussen groen en blauw.

5 en 6 links zijn inderdaad moeilijker en vragen veel geluk of gaan via het trade channel, da's waar. Geloof dat Teki zijn chest armour 6-linked had met iets van een 80 fusion orbs terwijl sommigen er daar 1000 voor nodig hebben, da's pure RNG.
Old 11-04-2021, 08:43   #2075   link
Lion
N1 Music Spammer

Lion's Avatar

Ik speel tegenwoordig zelfs geen trade league meer. SSF (solo self found) geeft zoveel meer voldoening. Je wordt verplicht je te verdiepen in het craft systeem etc.. In trade league whisper je persoon x voor item x en klaar.

Wat radje zegt is wel true. Ik heb zelf een paar leagues niet gespeeld, en toen ik terug kwam was er weer zoveel content bij gekomen. Tis voor nieuwe spelers wa bloated content.

Zizaran is trouwens weer met guides voor nieuwe spelers begonnen, PoE univertsity

Last edited by Lion; 11-04-2021 at 08:52.
Old 16-04-2021, 19:38   #2076   link
Lion
N1 Music Spammer

Lion's Avatar

There are 36464 people ahead of you in the queue -_-
Old 16-04-2021, 19:57   #2077   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Ik zit aan 41575 op't moment. (Verjaardagsfeest van mijn oudste is uitgelopen)
Ik ga sowieso Templar, eerst richting Bladefall maar denk dat ik wat ga prutsen aan die build.
Old 16-04-2021, 20:03   #2078   link
Lion
N1 Music Spammer

Lion's Avatar

Necromancer SRS. Later omvormen tot spectres en goan.
Old 16-04-2021, 20:16   #2079   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lion View Post
Necromancer SRS. Later omvormen tot spectres en goan.
Is dat met Herald of Purity en Pride? Indien ja, dat was mijn sterkste build ook. Onverwoestbaar ongeveer maar wel moeilijker om te levellen vond ik.
Old 16-04-2021, 20:25   #2080   link
Lion
N1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Is dat met Herald of Purity en Pride? Indien ja, dat was mijn sterkste build ook. Onverwoestbaar ongeveer maar wel moeilijker om te levellen vond ik.
Nee, wtf

Raging Spirits, zombies, etc..
Ik speel SSF, en kan dus niks traden. Deze build is zeer ssf friendly, makkelijk om er items voor te craften.

Last edited by Lion; 16-04-2021 at 20:30.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules