![]() |
![]() |
#1662 link |
Senior Member
|
Bij deze merk ik op dat de verschillende hits die mijn PDSen hebben gedaan op de Norr vloot nog niet zijn ge-update.
Ik stel Norr-wjw ook het volgende voor (om in gedachten te houden alvorens mijn voorstel te aanvaarden): De schepen boven Quann, oftewel vallen die mij volgende beurt niet aan (eender waar). Oftewel schiet ik ze deze ronde nog weg (dat kost ons ons TA niet). Ik van mijn kant blijf ook weg uit Quann deze en volgende ronde. Er zouden nog 5 hitpoints moeten vliegen en ik ga 6PDSen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1667 link |
Man of Science
|
Dit spel is helaas ten einde.
Kwestie dat dat nogal hard tegen mijn eigen principes in gaat, toch wat uitleg: er werd door enkele mensen een tabletop-RPG spel georganiseerd, waar zowel ik als Kittens aan zouden meedoen. Kittens wilt echter niet dat ik meespeel. Gezien ik sowieso wat de outsider was in de game-groep, verkiest de rest om met Kittens en zonder mij te spelen, wat ik hen overigens zeker niet kwalijk neem. Soit, 'k ging nog wel wat meer uitleg posten, maar in feite doet het er waarschijnlijk allemaal weinig toe. Eender welke argumentatie leidt toch tot een discussie, die dan weer compleet kapot gemaakt wordt door het feit dat dit een internetforum is. Dit spel stopt omdat ik die shit echt zo keihard beu ben dat dat zwaarder doorweegt dan mijn principes of jullie spelplezier. Wie daarvoor begrip heeft neemt mij dat niet kwalijk, de anderen wel. Klaar. Een forum is gewoon kak. Voor alles. Mijn zeer oprechte excuses aan de mensen die het nog een plezant spel vonden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|