Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 22-01-2022, 10:27   #81   link
Horla
Senior Member

Ik geef de AA podcast volledig gelijk: de titel zou beter Falcon & Black lives matter zijn en hij is op het einde van de reeks het schild minder waard dan in het begin. In dezelfde podcast hebben ze ook over Loki maar daar geef ik ze minder gelijk. Die vond ik nog wel vermakelijk alhoewel het niveau af en toe naar beneden ging Loki die een halve aflevering in zijn ballen wordt getrapt. Seriously?.

Last edited by Horla; 22-01-2022 at 10:31.
Horla is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2022, 10:46   #82   link
CSM
Hippe trolley

CSM's Avatar

Ik heb Alex Agnew datzelfde gelul horen verkopen, en ik heb daar nu eens werkelijk niks van gemerkt. Of ge moet echt al struikelen over een onnozel BLM mopken hier en daar.

"Het schild minder waard dan in het begin." is ook troep waar je al van in het begin moet intrappen. Wat betekent dat zelf, buiten vooral hol nationalistisch gezwets? En letterlijk 100% van de MCU protagonisten zijn ook gewoon idealistische, heroïsche goedzakken die "het schild verdienen." Heel het gedoe daarrond is storend, dat wel.

Het probleem is gewoon vooral dat Anthony Mackie staat te acteren alsof het hem maar half interesseert, en hij is gewoon niet genoeg om een hele serie op zijn eentje te dragen. Dát is het probleem.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2022, 11:19   #83   link
radje
(no homo (homo))

radje's Avatar

als uw sociale cues halen van f'n alex agnew geen duidelijk voorbeeld is van superhero filmen die uw brein helemaal verrotten, dan weet ik het ook niet meer

gasten kom weg van het donker en kijk naar een deftig genre er is zoveel keuze op de planeet waarom dezen drek

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2022, 11:48   #84   link
Horla
Senior Member

omdat ik regelmatig wel eens mijn brein op nul wil zetten als ik 's avonds voor de tv zit?

Ik heb Falcon al een hele tijd geleden gezien en heb mij toen ook aan dezelfde uitspraken zitten ergeren als Alex Agnew. Als het grappig moest zijn dan had ik het niet door. Klinkt als een stereotypische achtergestelde zwarte die tegen alle blanken is. En het belangrijkste: zijn nieuwe kostuum vind ik verschrikkelijk lelijk.
Horla is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2022, 13:39   #85   link
CSM
Hippe trolley

CSM's Avatar

Dat sowieso, maar ik denk dat ze dat lelijk kostuum recht uit de comics hebben gehaald.
Old 22-01-2022, 13:39   #86   link
CSM
Hippe trolley

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by radje View Post
als uw sociale cues halen van f'n alex agnew geen duidelijk voorbeeld is van superhero filmen die uw brein helemaal verrotten, dan weet ik het ook niet meer

gasten kom weg van het donker en kijk naar een deftig genre er is zoveel keuze op de planeet waarom dezen drek
Radje is waarschijnlijk nen DC fan, ew.
Old 14-02-2022, 08:51   #87   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Dear Lord ...

Gezien het thema wel blij met Sam Raimi als regisseur. Hopelijk heeft hij genoeg vrijheid gekregen om zijn draai eraan te geven. Jammer dat het nog tot 6 mei is .
Old 14-02-2022, 09:21   #88   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

zowat enige megablockbuster waar ik iets of wat naar uitkijk

die visuals van de 1e waren echt goed en cumberbatch is altijd goed, dus als er 1 is die ze maar beter niet vekloten is het hopelijk deze
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2022, 09:23   #89   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Professor X?
DM is offline   Reply With Quote
Old 16-02-2022, 11:37   #90   link
Dorfmeister
O_o

Ik denk eerder een cross-over met Star Trek