![]() |
![]() |
#221 link |
Senior Member
|
Interview ook gelezen in de Morgen en ik vond het ook echt sterk eigenlijk.
Kerel heeft duidelijk geen nood aan een gesloten afdeling in een rusthuis. Ik hoop dat ik op die leeftijd nog zo scherp van geest mag zijn. Heeft echt nog een klare kijk op de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 link | |
ministerial typist
|
Quote:
https://www.schroders.com/en/lu/prof...nge-dashboard/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 link | |
dubbelaccount van peephol
|
Quote:
Waanzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 link |
Senior Member
|
Typisch Belgisch, het probleem pas bekijken als het probleem zich voordoet en tot dan gewoon negeren.
20 jaar hebben ze de tijd gehad om alles deftig te bestuderen, maar 20 jaar wordt er niets gedaan door alle partijen (politiek, regulatoren, netbeheerders, energiebedrijven en andere gerelateerde partijen). Nu uitstel opeens niet meer mogelijk is, worden alle partijen wakker en beseffen dat er een (of geen) probleem is en beginnen ze er eindelijk eens aan om het ernst te nemen. En het resultaat gaat weer typisch Belgisch zijn. Beetje van dit, beetje van dat en we kunnen het probleem weer 4 jaar verder opschuiven. En wat de politiek betreft, alle partijen zijn hier gewoon aan schuldig. Iedereen (incl. Pvda en VB) hebben een mening en tal van voorstellen, maar niemand komt met een echt realistisch voorstel.
![]() |
#231 link |
white male hetero unicorn
|
iemand die mij in 5 zinnen kan uitleggen wat Boris met Rwanda van plan is?
alz, t klinkt als illegalen deporteren naar een louche land in Afrika, en eum das an sich toch wel heel zot alz t laatste keer dat k zoiets gehoord heb was letterlijk Hitler die de joden naar Madagascar wou sturen( maar logistiek een 'praktischere' oplossing uitwerkte ) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|