![]() |
![]() |
#18223 link |
Filmnerd
|
Vorige week dinsdag gezien: 'The Northman'
Mijn ballen zijn letterlijk 2 maten gegroeid tijdens het bekijken van deze brok machismo. Glorieus brutaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18224 link |
Senior Member
|
Dr. Strange. De vorige is eigenlijk 1 van mijn favoriete films in het Marvel universum, maar bij deze bleef ik toch wat op mijn honger zitten. Geen idee of Raimi de juiste man was voor deze film. Zijn campy approach past niet echt bij het geheel vind ik en het voelt nogal rommelig aan bij momenten.
Visueel natuurlijk weer een pareltje en als ze door de verschillende universums reizen is dat toch een enorm knap moment met de verschillende visuele stijlen zo kort na elkaar. Paar leuke cameos en verrassingen wel, maar het is alleszins geen film die lang gaat blijven hangen. Op naar Thor begin juli, waar de verwachtingen ook weer redelijk hoog liggen.
![]() |
#18228 link |
Unbanned
|
Cool Runnings nog eens met de kinderen. Die vonden dat hi-la-risch. Ik zag er vooral '90s karikaturale types in, de tijd waar dat zijn hoogtepunt beleefde. En een vals echt gebeurd verhaal.
Maar goed, op zich is de film te verdragen als licht entertainment. Was de olijke dikkerd al vergeten, John Candy. YA MAN |
![]() |
![]() |
![]() |
#18231 link | |
white male hetero unicorn
|
Quote:
Was ook aan het denken ervoor naar nl te rijden maar bv Cartoons laat al weten hem ook te gaan draaien binnenkort |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|