![]() |
![]() |
#47 link |
Soupe du jour
|
Een nieuwe reeks, een nieuw begin! Fidoh, zeg't keer iets.
Pa’s wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct Wut? Daar moet iemand toch voor mij een tekeningetje voor maken. Robin? Ah! Nu begrijp ik het! Duidelijk een slimme kat. Maar wat is dat ding op einde van de aquaduct? Fyldamor, vertel eens. De pa krijgt nu ook een naam en de aquaduct is plots een 'brug met water' geworden. Pistons, hit it with your paintbrush! Lekker vrolijk! De kinderen spelen vrolijk, de man lacht en de kat ... wordt gedragen? Maar ziet Japisee daar hetzelfde in? Japisee ziet duidelijk het glas niet half-vol. Wapi, jij bent aan de beurt. Oh god, Japisee zijn creepy gedachten geweldig vertaald naar het witte doek. Wat zegt Frenzal hiervan? Dat lijkt mij een interessante scene. Japisee mag echter nog eens proberen (fout langs mijn kant met het wegvallen van een aantal man en herschikkingen) Wat blijft er nu uiteindelijk over in deze tekening? Zeg het eens, Styn De smorende gangster zag de man van het neukende koppel een hartaanval krijgen terwijl hij 's nachts zijn kat-tas uitliet. oh god. good game! Last edited by Alex; 05-04-2012 at 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 link |
Soupe du jour
|
OmegaII mag eens beginnen en koos de volgende zin:
De gekrulde ma flodder streek haar bloemekesrok in de ochtendzon naast het zwembad en de plassende hond. 'De gekrulde ma flodder'? Eens zien wat Frenzal er van bakt: En ja hoor, het tekenen vormde geen probleem want Funeo herkent het meteen: In Fyldamor zijn tekening is de moeder echter wat minder op haar gemak: Wat staat hier getekend, Wapi? Het startschot is gegeven! And they're off! F7, aan jou en je penseel de eer: Zou Centurio het begrijpen? Vlooienallergie! geweldig. Pistons, hoe zou jij dat tekenen? Duidelijk ervaren in het tekenen van zee-anemonen! De expressie op de hond is goud waard. Japisee mag afsluiten: Hentai brulde boos naar haar huisrat die een roze vestje droeg. Het verdomde beest had weer op de vloer gekakt. Last edited by Alex; 05-04-2012 at 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 link |
Senior Member
|
EpicFail ... weekend was kut zonder Internet ...
Als je wil, mag je nog steeds mij erbij betrekken
![]() |
#57 link |
Soupe du jour
|
Styn wilt iets zeggen, want hij krijgt het niet van zijn lever. Zeg het eens:
The doctor cut a grape with his knife Centurio, je weet wat te doen: Wat maakt Fidoh op van dit vreemd experiment? De gemene intentie van de doctor ontging Fidoh niet. Wapi, hit it: OmegaII krijgt journalistische trekjes en schrijft: Wat Avalanche dan weer interpreteert als: Haha, druivenmars! Hij is duidelijk niet blij met het verdwijnen van zijn neefje. Funeo, wat staat hier? Frenzal vraagt zich af hoe shrimp er op komt, maar tekenen doet hij toch! Beste of allerbeste vertekening van een druivenmars? Wat zou Robin er mee aanvangen? Professor Brilmans had al snel spijt van zijn experiment op druiventrossen met gigantische marsrepen te kruisen, toen de offspring van zijn creatie hem pijnlijk ten val brachten. Hahahaha Last edited by Alex; 05-04-2012 at 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 link | |
lil frank raes
|
Ej, ben ik al van het spel geshot?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 link | |