![]() |
![]() |
#3301 link |
ayatollah of rocknrollah
|
just nekeer schoon lachen, da we de tandjes zien
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3308 link |
throwing a wobbly
|
Vraag voor de shrimpers met grote voeten. Waar kopen jullie uw schoenen?
Ik ben al jaren online aan het shoppen omdat de fysieke winkel mijn maat toch nooit heeft. Online merk ik de laatste jaren dat ik enorm vaak schoenen moet terugsturen omdat ze toch niet passen, wat redelijk frustrerend is. Verder heb ik bij zowat bij elk merk een andere maat wat het nog wat gecompliceerder maakt. Ik ben al mijn variaties van de Nike Pegasus wat beu aan het worden ![]() Iemad tips voor een goede fysieke winkel met keuze? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3317 link | |
Senior Member
|
Quote:
Voornamelijk Zalando hier als het merken zijn die ik niet vaak draag. Bij het ene merk is een 49 net voldoende, bij het andere zijn die veel te groot. Bij Zalando is dat terugsturen vree gemakkelijk en die zeveren niet snel. Bij Nike weet ik exact dat een 48,5 altijd past, dus die durf ik overal kopen. Nike.com heeft een grote voorraad grote maten, anders alst wa specialere sneakers mogen zijn skatedeluxe.com. Geklede schoenen gewoon bij Van Bommel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|