![]() |
![]() |
#33 link | |
ALPPALP
|
Quote:
![]() Voor (sommige) vrouwen is er maar 1 type schoeisel dat in blijft: van die lange laarzen. Altijd mooi indien goed gecombineerd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Ik baseer me niet op "mode" of zoiets vies, maar op wat ikzelf mooi en praktisch en zinnig vind. Decoratieplakkers op Hugo Boss schoenen zijn dat bijvoorbeeld al helemaal niet. Je hangt toch ook geen deurklink op automatische schuifdeuren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 link |
Senior Member
|
Heb me een goeie maand geleden ook nog eens wat schoenen gekocht, en ben eindelijk afgestapt van "functioneel, en de rest kan de pot op". Bijgevolg geen stapschoenen/bottinen meer, maar casual schoenen van Merrell. Zacht leer (zo van dat ruw) in twee tinten bruin, zitten fantastisch, passen zowel onder deftige als flodderkleren, zalig.
Direct ook nog een paar heel lichte zomerschoenen gekocht, maar die zitten nog in de doos en ik vind ze niet onmiddellijk tussen al de rest. Zaten direct goed toen ik erin stapte, is vrij uniek bij mij. Nu nog mijn haar in de plooi krijgen. Edit: ik heb eigenlijk verdomd veel schoenen gezien in de winkel die mij wel aanstonden. De mode gaat er blijkbaar weer op vooruit. Last edited by Zwaplat; 17-03-2007 at 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|