![]() |
![]() |
#48 link |
Senior Member
|
Ik heb nog altijd dezelfde schoenen van in het derde middelbaar
![]() ![]() Maar ik heb mezelf voorgenomen om eens nieuwe te gaan kopen. Wat is er den dag van vandaag de moeite? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 link | |
Greven
|
![]() Gebruik ik enkel om in de tuin mee te werken/festivals te bezoeken/alles waar modder bij te pas komt. en ![]() voor alle andere situaties eigenlijk. Ik heb totaal geen smaak qua schoenen, meestal laat ik gwn de verkoper kiezen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 link |
Senior Member
|
Ik heb vanalle soorten schoenen. Ik hou ervan om schoenen te hebben in verschillende stijlen die ik mooi vind ^^ Zo heb ik goedzittende vans, classy zwarte pumps, flirtende groene ballerina's met hakje, bruin (suede denk ik dat het is) enkelbotjes, zwarte lage allstars, slippers met bloemen op (geen bloem op de bovenkant want da's gewoon afgrijselijk), bruine slippers met een bandje rond de grote teen, sportschoenen van nike (voor school, die echt niet goed zitten), zwarte hoge laarzen, hmm en dan zit ik er denk ik. Valt nog goed mee. Foto's volgen misschien nog wel =)
![]() |
#54 link | |
Senior Member
|
Quote:
Dan vraag je je af: hoog of laag? veters/velcron dingen/iets anders? stoffen/leren/plastiek eventueel ? Voorkeur merk? etc.
![]() |
![]() |
#55 link |
World of Warcraft nerd.
|
Goed zitten, veters, laag, stof maakt niet uit, merk ook niet.
Nu ben ik nog geen stap verder. Probleem bij mij is dat ik 'propere nieuwe' schoenen nooit mooi vind, dus koop ik altijd schoenen die ikzelf lelijk vind maar na 2 maand vind ik ze dan mooi(er). Edit: te veel vind in die zin... :-( Last edited by micksque; 17-03-2007 at 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 link | |
N°1 Music Spammer
|
Quote:
![]() Comfort >>> beaty |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 link | |
Senior Member
|
Quote:
Dus je weet maar nooit.
![]() |
![]() |
#59 link |
Miskend genie
|
Nike air maxkes
![]() En prijzig...
If you spot a minority in your gated community who is not holding a leafblower or other lawn-care device, call your local police immediately. Last edited by groenschoen; 17-03-2007 at 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|