![]() |
![]() |
#81 link | |
☆☆☆
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 link |
since 09 Feb, 2001
|
![]() ![]() En nog "blauw-met-groen" Celio teenslippers voor in de zomer (zijnde op vakantie of ala relax)
13.5K | ecko mag alles | BG2 zot | p: Blackstone Fortress | r: Hyperion | w: The Bad Batch | hw: Synology DS414 + 4x3TB WD Red - 2016 rMBP 13" - 2019 iMac 21.5" - iPad G4 - iPhone Xr | ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by ecko; 18-03-2007 at 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 link |
<insert lachband>
|
![]() zitten fokking goed en kan ik ook nog mee gaan werken ![]() het vorig modelleke ma dan in e ander kleur ![]() heb ze int rood, al e paar jaar, voordat iedereen er mee rondliep, komen dan ook van London ![]() de Gravis tarmac, heb er 3 paar, paar zwarte, witte en hoge bruine ![]() festivals, rugzak vakanties en al het andere stevigere werk en dan nog een hele berg die ik weinig aandoe - nikes voor te lopen buiten - 2 paar puma's 1 voor zaalsporten - snowboard boots - klimschoenen - 2 paar fliflops van Reef - e paar Teva's -... voor elke gelegenheid e paar schoenen |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 link |
since 09 Feb, 2001
|
Ze zitten beestig goed
![]()
13.5K | ecko mag alles | BG2 zot | p: Blackstone Fortress | r: Hyperion | w: The Bad Batch | hw: Synology DS414 + 4x3TB WD Red - 2016 rMBP 13" - 2019 iMac 21.5" - iPad G4 - iPhone Xr | ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 link |
Senior Member
|
Nog steeds mijn Dr. Martens, gaan reeds anderhalf jaar mee en zitten nog perfect. Ernaast heb ik een paar ABL-combat boots, die zijn ook overslijtbaar, een paar Hilfiger schoenen voor als ik eens zere voeten wil en dan nog een paar schoenen voor onder het kostuum.
Een groepsfoto... |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 link |
Corporate sellout
|
Puma, Nike en Adidas zijn normaal gezien toch verkrijgbaar tot 47 of 47 1/3.
Ik weet niet hoe het nu zit, maar jaren terug was het onmogelijk skaters te vinden boven maat 44 (Airwalks en dergelijke).
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|