![]() |
![]() |
#1 link |
Man of Science
|
[GoTRPG - OOC] Huis Manderson
Alvast wat belangrijke informatie:
Dat is het voorlopig, zal waarschijnlijk nog uitbreiden naarmate het spel vordert en/of er meer vragen komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 link |
Man of Science
|
Welja. Van iedereen buiten Cassiel weet ik dat ze de PM hebben gehad, Omega en wjw zagen het blijkbaar volledig zitten maar zitten momenteel niet echt in de positie om het initiatief te pakken, RP-gewijs (mijn fout, maar dat is dan ook enkel zo voor de initiële "scene"). Kittens "voelt de hype niet meer" ofzoiet
![]() ![]() Ik ga geen te strakke deadline zetten ofzo (k wil sowieso ook liefst nog iets horen van Cassiel), maar ik zou het toch enorm spijtig vinden dat dit nu nog in het water valt. Als ik niets meer hoor van Cassiel of Kittens ziet het écht niet meer zitten, kan ik wel één van de twee er nog "uitschrijven". Zelfs als ze beiden wegvallen doen we wat mij betreft gewoon voort, maar dat gaat initieel wel lastig zijn. Soit, ik had compleet verwacht dat het begin wat stroef ging zijn, daarmee gene stress dat het wat lang duurt om op gang te komen, maar het gaat dus wat mij betreft door (anders had ik er niet mee begonnen, obv). Eens het op gang is hoop ik op wat meer frequente posts, natuurlijk. EDIT: eeennn geninja'd door de Cassiel ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 link |
Typo Master
|
Dan weet ik ook of ik nog lang met dat wild cirkeltjes moet trekken door de bossen. Ondertussen ben ik daar al zolang aan't rond draaien, dat mensen zouden gaan denken dat er aliens geland zijn. Al chance dat er nog niet teveel vliegt.
Last edited by OmegaII; 01-03-2012 at 19:05. Reason: ongeletterd |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 link |
Blofficoso
|
![]() (Beetje jonger dan dat maar beter vind ik niet.) Dingen die iedereen in de groep weet over Roland:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 link |
Alive and human
|
* Vraagje:
Ik zag Theofiel net een poging doen om Waess te spotten? Als Waess dus een poging wil doen om te controleren of iemand anders de drie in de gaten aan het houden is, dan moet ik ook zo'n rol doen? Of niet, of wel? Hoe zit dat? Vraag blijft, ook nu we aan het vechten zijn... Fighting yes! Last edited by wjw; 03-03-2012 at 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 link |
Man of Science
|
Dingen spotten (horen of zien) is Awareness. Bonus kunt ge steken in Notice (om dingen in de omgeving te spotten) en Empathy (om subtiliteiten in het gedrag van mensen op te vangen). Als je dus actief aandachtig naar iets zijt aan het zoeken, roll je een Notice (Awareness) check. Gij hebt 3 Awareness en geen bonus dice in Notice, dus gij rollt gewoon 3D6.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 link |
Man of Science
|
Overigens, als jullie dice rollen op Invisible Castle, zet in Note (kort) waarvoor uw actie dient (bvb bij Fidoh was dat "Zie ik Waess?"). en vergeet niet om bij Campaign Name "Huis Manderson" in te vullen, dat maakt het voor mij wat makkelijker. Je kan bij een roll onderaan ook de BB code kopiëren, die automatisch een mooie link op het forum plakt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 link | |
Man of Science
|
Quote:
Acrobatic Defense is zo al sterk genoeg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 link |
Typo Master
|
Guns, vraag. Als we eerste het wapen moeten trekken voor een lesser ( k logisch).
Maar dat wilt zeggen dat ge uw greater aanval ability pas kunt gebruiken nadat ge eens gewoon hebt aangevallen ? Ook, hebt ge dan terug een lesser nodig om uw wapen terug weg te steken ? En wat is de penalty als ge dat niet doet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|