![]() |
![]() |
#1 link |
Senior Member
|
[wolfgame]De bazenpoepers - inschrijvingen
Solliciteer nu voor één van de openstaande vacatures bij Shrimp NV!
We nemen alle profielen aan! ![]() We gaan van start zodra A) B) Sollicitanten: - Alex - Guns - Cit - CSM - Rooz - Muis - Leeuwke - Drennargh - Anton - Fidoh - Andu - Fraeco - Valentin- - Dodgy - WjW - Divolinon - Acku - Sentinel - Jerre_31 Dankzij Fidoh zijn subtiele opmerkingen, een deel van de company policy: - Het is een maffiagame. Elke dag wordt er via stemming 1 collega ontslagen. - De medewerkers winnen als alle bazenpoepers ontslagen zijn. De bazenpoepers winnen als ze met evenveel overblijven als de medewerkers. - Iemand voten voor ontslag doe je best door de [vote] tags. - Functieomschrijvingen worden niet bekend gemaakt om afgunst te vermijden. Hou uw visitekaartjes op zak. - Open communicatie is toegestaan, maar hou me in cc. - Er wordt niets van mij gequote of ge-copy/paste. - Start ten laatste vrijdagavond.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 06-09-2012 at 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 link |
Senior Member
|
Soms doet mijn poep pijn.
Slagen: iets bereiken. ==> Voltooid deelwoord: geslaagd Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 link |
Mega Shrimper
|
'k Heb op 't werk toch niets anders te doen.
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|