![]() |
![]() |
#21 link |
Mega Shrimper
|
Niemand die mij even van tevoren kan melden dat er ook nachten gedaan moeten worden ofwa?
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 link |
Mega Shrimper
|
!Vote: Jerre_31 gast ...
Ligfietsen hebben niets op kantoor verloren. In het beste geval mogen ze op de gehandicaptenparking staan beneden in de garage. Ik acht Jerre trouwens verantwoordelijk voor de budgetaire problemen waar de firma momenteel voorstaat. Er was namelijk geen ruimte meer voor uitbreiding maar hij heeft zich er alsnog mee binnen gewroet.
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#38 link |
Senior Member
|
!Vote: acku - omdat hij te dicht bij mij woont en arbitrair gebruikt in een zin wat aangeeft dat hij potentieel een bazenpoeper is. Buzz-words gebruiken alleen bazenpoepers
![]() |
#39 link |
Serious Member
|
Bandwagon tegen Jerre en Acku is natuurlijk onopvallend voor de bazenpoepers aangezien dat dat de 2 minst populaire individuen zijn binnen Shrimp NV.
Langs de andere kant... het zijn ook de minst populaire individuen binnen Shrimp NV. Jerre omdat hij van 'stating the obvious' een kernpunt gemaakt heeft tijdens ervaringen en Acku omdat hij Acku is. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|